Badanie IAB Europe: reklama wideo

01/14/2019
Co w digitalu napędza reklamę wideo? Weź udział w ankiecie IAB Europe i poznaj wyniki badania!

Co w digitalu napędza reklamę wideo? Weź udział w ankiecie IAB Europe i poznaj wyniki badania!

Cyfrowa reklama wideo przeżywa silny wzrost; w 2017 roku wydatki w tej dziedzinie zwiększyły się o ponad 30%, a w wideo programmatic – o ponad 60%. Celem ankiety IAB Europe jest zebranie informacji na temat tego, co napędza ten wzrost. W imieniu IAB Europe zachęcamy wszystkich przedstawicieli branży do podzielenia się swoimi przemyśleniami –  udział w ankiecie pomoże w zrozumieniu i opracowaniu skutecznej strategii.

Badanie potrwa nie dłużej niż 10 minut, można wziąć w nim udział do 25 stycznia. Wszyscy uczestnicy otrzymają wyniki badania wraz z określonymi priorytetami branżowymi.

 

Wypełnij ankietę

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Przez ostatni rok polska branża komunikacji marketingowej skonfrontowała się z wyzwaniami postpandemicznej rzeczywistości oraz niepewnością geopolityczną i ekonomiczną. Mimo to rynek reklamowy odnotował dwucyfrowy wzrost. Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2023 prezentujemy w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2022/2023. 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób.