Badanie IAB Europe: reklama wideo

01/14/2019
Co w digitalu napędza reklamę wideo? Weź udział w ankiecie IAB Europe i poznaj wyniki badania!

Co w digitalu napędza reklamę wideo? Weź udział w ankiecie IAB Europe i poznaj wyniki badania!

Cyfrowa reklama wideo przeżywa silny wzrost; w 2017 roku wydatki w tej dziedzinie zwiększyły się o ponad 30%, a w wideo programmatic – o ponad 60%. Celem ankiety IAB Europe jest zebranie informacji na temat tego, co napędza ten wzrost. W imieniu IAB Europe zachęcamy wszystkich przedstawicieli branży do podzielenia się swoimi przemyśleniami –  udział w ankiecie pomoże w zrozumieniu i opracowaniu skutecznej strategii.

Badanie potrwa nie dłużej niż 10 minut, można wziąć w nim udział do 25 stycznia. Wszyscy uczestnicy otrzymają wyniki badania wraz z określonymi priorytetami branżowymi.

 

Wypełnij ankietę

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.