Organizatorem konkursu jest IAB Europe. Co roku spośród kilkuset kampanii z całej Europy międzynarodowe jury wybiera te najbardziej efektywne, inspirujące i skuteczne. Z przyjemnością poznaliśmy wyniki tegorocznej edycji konkursu, wśród których znalazły się także polskie kampanie.
W IAB MIXX Awards Europe nagrody otrzymały:
- Kampania Drive Yourself Healthy przygotowana przez Sanofi, PHD Poland, Publicis Groupe
zdobyła:
-
- ZŁOTO w kategorii Direct Response/Lead Generation Campaign
- ZŁOTO w kategorii Integrated Advertising
- Kampania Ice Cream Now przygotowana przez Unilever i Mindshare Poland otrzymała:
- BRĄZ w kategorii Ecommerce
- BRĄZ w kategorii Effective Use of Data
- Kampania: ING City in ROBLOX przygotowana przez GONG i ING Polska zdobyła:
- BRĄZ w kategorii In Gaming
- Kampania zdobyła także nagrodę główną BEST IN SHOW w polskiej odsłonie IAB MIXX Awards 2022. Szczegółowe case study TUTAJ.
W IAB Europe Research Awards nagrody odebrały 2 polskie agencje badawcze:
- Nielsen z tytułem Highly Recommended w kategoriach: Cross-Media Measurement oraz Audience Measurement za Total Video Audience by Nielsen
- Kantar z tytułem Highly Recommended w kategorii Consumer Attitudes and Behaviour za Media Reactions 2022: Which ad platforms do people prefer?
GRATULUJEMY! Pełna lista finalistów dostępna jest na stronie IAB Europe.
Zgłoszenia do polskiej edycji IAB MIXX Awards ruszą z końcem czerwca 2023, o czym będziemy informować na bieżąco.