Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

05/25/2023
23 maja 2023 podczas flagowej konferencji IAB Europe - Interact zostały rozdane europejskie nagrody za najlepsze digitalowe kampanie i projekty badawcze. Polskie firmy otrzymały aż 5 statuetek European MIXX Awards 2023! Gratulujemy: Sanofi, PHD Poland, Publicis Groupe, Unilever, Mindshare Poland, GONG & ING Bank Śląski. Gatulujemy równiez agencjom badawczym Nielsen i Kantar, które łącznie otrzymały 3 statuetki w IAB European Reasaerch Awards. 

Organizatorem konkursu jest IAB Europe. Co roku spośród kilkuset kampanii z całej Europy międzynarodowe jury wybiera te najbardziej efektywne, inspirujące i skuteczne. Z przyjemnością poznaliśmy wyniki tegorocznej edycji konkursu, wśród których znalazły się także polskie kampanie.

W IAB MIXX Awards Europe nagrody otrzymały:

    • ZŁOTO w kategorii Direct Response/Lead Generation Campaign
    • ZŁOTO w kategorii Integrated Advertising
  • Kampania Ice Cream Now przygotowana przez Unilever i Mindshare Poland otrzymała:
    • BRĄZ w kategorii Ecommerce
    • BRĄZ w kategorii Effective Use of Data
  • Kampania: ING City in ROBLOX przygotowana przez GONG i ING Polska zdobyła:
    • BRĄZ w kategorii In Gaming
    • Kampania zdobyła także nagrodę główną BEST IN SHOW  w polskiej odsłonie  IAB MIXX Awards 2022. Szczegółowe case study TUTAJ.

W IAB Europe Research Awards nagrody odebrały 2 polskie agencje badawcze:  

GRATULUJEMY! Pełna lista finalistów dostępna jest na stronie IAB Europe.

Zgłoszenia do polskiej edycji IAB MIXX Awards ruszą z końcem czerwca 2023, o czym będziemy informować na bieżąco. 

Czytaj także

Patronat IAB: Medialna siła marki – praktyczny przewodnik dla PR-owców i marketerów

Patronat IAB: Medialna siła marki – praktyczny przewodnik dla PR-owców i marketerów

Instytutu Monitorowania Mediów właśnie opublikował e-book pt. „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego. Publikacja to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. IAB Polska został patronem honorowym tej publikacjI.

Poznaj kalendarz eventów IAB Polska na 2025 rok!

Poznaj kalendarz eventów IAB Polska na 2025 rok!

Ogłaszamy mocno wyczekiwany pod koniec każdego roku roku plan wydarzeń IAB Polska na rok kolejny. W 2025 przygotowaliśmy aż 11 mocnych branżowych eventów. Wpisz je do swojego kalendarza i bądź z nami.

The MGMT dołącza do IAB Polska

The MGMT dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza The MGMT, agencja zajmująca się kompleksowym managementem Twórców internetowych, oferująca indywidualne podejście i innowacyjne rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.