Arskom w gronie firm członkowskich IAB Polska

04/25/2023
Agencja Arskom przystąpiła do grona firm członkowskich IAB Polska.

Arskom to agencja marketingu sportowego, która od 2012 roku łączy biznes ze sportowymi emocjami, specjalizując się w projektowaniu, sprzedaży i obsłudze kampanii z udziałem znanych sportowców, influencerów oraz najważniejszych mediów z branży sportowej. Do klientów agencji należą m.in.: Jerzy Dudek, Krzysztof Stanowski z Grupą Weszło, Kanał Sportowy czy MOVE Federation.

– W sportowym świecie wszystkie drużyny pracują na poziom całej ligi. Tak samo my chcemy być jeszcze bliżej branży marketingowej, żeby być na boisku, kiedy wyznaczane są standardy kształtujące rynek. Jesteśmy chętni do dzielenia się naszą wiedzą z zakresu marketingu sportowego czy pracy z najważniejszymi mediami digitalowymi oraz nowoczesnymi projektami na styku sportu i rozrywki – komentuje Rafał Romaniuk, CEO agencji Arskom.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.