Arskom w gronie firm członkowskich IAB Polska

04/25/2023
Agencja Arskom przystąpiła do grona firm członkowskich IAB Polska.

Arskom to agencja marketingu sportowego, która od 2012 roku łączy biznes ze sportowymi emocjami, specjalizując się w projektowaniu, sprzedaży i obsłudze kampanii z udziałem znanych sportowców, influencerów oraz najważniejszych mediów z branży sportowej. Do klientów agencji należą m.in.: Jerzy Dudek, Krzysztof Stanowski z Grupą Weszło, Kanał Sportowy czy MOVE Federation.

– W sportowym świecie wszystkie drużyny pracują na poziom całej ligi. Tak samo my chcemy być jeszcze bliżej branży marketingowej, żeby być na boisku, kiedy wyznaczane są standardy kształtujące rynek. Jesteśmy chętni do dzielenia się naszą wiedzą z zakresu marketingu sportowego czy pracy z najważniejszymi mediami digitalowymi oraz nowoczesnymi projektami na styku sportu i rozrywki – komentuje Rafał Romaniuk, CEO agencji Arskom.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: 2. edycja raportu BuzzCenter „Power of AI”

Patronat IAB Polska: 2. edycja raportu BuzzCenter „Power of AI”

W Polsce coraz więcej firm dostrzega ogromny potencjał sztucznej inteligencji jako narzędzia wspierającego rozwój, automatyzację i optymalizację procesów. Wyniki najnowszego raportu „Power of AI” przeprowadzonego przez firmę BUZZcenter pokazują, że aż 77% respondentów wskazuje AI jako czynnik napędzający zmiany w ich działalności. Raport został objęty patronatem honorowym IAB Polska.