Arskom to agencja marketingu sportowego, która od 2012 roku łączy biznes ze sportowymi emocjami, specjalizując się w projektowaniu, sprzedaży i obsłudze kampanii z udziałem znanych sportowców, influencerów oraz najważniejszych mediów z branży sportowej. Do klientów agencji należą m.in.: Jerzy Dudek, Krzysztof Stanowski z Grupą Weszło, Kanał Sportowy czy MOVE Federation.
– W sportowym świecie wszystkie drużyny pracują na poziom całej ligi. Tak samo my chcemy być jeszcze bliżej branży marketingowej, żeby być na boisku, kiedy wyznaczane są standardy kształtujące rynek. Jesteśmy chętni do dzielenia się naszą wiedzą z zakresu marketingu sportowego czy pracy z najważniejszymi mediami digitalowymi oraz nowoczesnymi projektami na styku sportu i rozrywki – komentuje Rafał Romaniuk, CEO agencji Arskom.
W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.
Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.