Akredytacja DIMAQ: Mail My Day

02/19/2019
10 i 11 kwietnia w Warszawie odbędzie się siódma edycja kultowej konferencji M@il My Day, organizowanej przez firmę FreshMail.

10 i 11 kwietnia w Warszawie odbędzie się siódma edycja kultowej konferencji M@il My Day, organizowanej przez firmę FreshMail. Wydarzenie to w bardzo skuteczny sposób łączy inspirację, wiedzę oraz networking. Konferencja objęta jest Patronatem IAB Polska oraz akredytacją DIMAQ.

Patronat IAB Polska jest poświadczeniem jakości merytorycznej wydarzenia, aakredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ).

Pierwszy dzień konferencji przebiegnie pod znakiem prelekcji, podczas których najświeższymi informacjami email marketingowymi podzielą się m.in: Paweł Sala, Kamil Kozieł, Artur Jabłoński czy Michał Sadowski. Pod koniec dnia uczestnicy będą mieli okazję do luźnego networkingu i wymiany doświadczeń podczas After Party.

Drugi dzień wydarzenia to prawdziwy marketingowy poligon składający się z 15 praktycznych warsztatów, prowadzonych przez prawdziwych marketingowych komandosów. Uczestnicy zostaną przeszkoleni między innymi z: Strategii email marketingowej, Facebook Ads, Content Marketingu oraz Google Analytics.

Szykuje się prawdziwa marketingowa uczta. Jesteś na nią gotów? Jeśli tak, to sprawdź agendę na oficjalnej stronie Mail My Day i zagwarantuj sobie i swoim kompanom biznesowym miejsce już teraz!

Więcej informacji na stronie wydarzenia: https://mailmyday.pl.

Czytaj także

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób. 

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Charakterystyka użytkowników polskich platform social mediowych, wnikliwy opis najważniejszych graczy oraz przegląd rynku reklamowego mediów społecznościowych. Do rąk czytelników trafiła właśnie pierwsza edycja raportu Social Media 2023, powstałego na bazie danych z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Raport, który w przekrojowy sposób opisuje polskie social media, jest wynikiem współpracy firmy Gemius z Polskimi Badaniami Internetu oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska.