Akredytacja DIMAQ: Kongres Best of Online Marketing

03/11/2019
Już 28-29 marca 2019 odbędzie się kolejna edycja Kongresu Best of Online Marketing. Wydarzenie objęte jest patronatem IAB Polska oraz akredytacją DIMAQ.

Już 28-29 marca 2019 odbędzie się kolejna edycja Kongresu Best of Online Marketing. Daj się przeprowadzić specjalistom krok po kroku od planowania, strategii, realizacji po analizę oraz właściwe wyciąganie wniosków. Wydarzenie objęte jest patronatem IAB Polska oraz akredytacją DIMAQ.

Kongres Best of Online Marketing to niepowtarzalna okazja na spotkanie z najwybitniejszymi osobowościami branży online marketingu. Bierzemy na ruszt tematy, które zostały wskazane w ankietach przez uczestników poprzednich edycji. Każda prelekcja będzie w sposób praktyczny tłumaczyła przepisy na efektywniejsze działania reklamowe sieci, a także pokazywała wykorzystanie trendów w innowacyjny, ale jednocześnie przystępny sposób.

Patronat IAB Polska jest poświadczeniem jakości merytorycznej wydarzenia, a akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ).
Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej z rabatem w wysokości 15%.

Podczas Kongresu na wielkiej scenie wystąpią: Janina Bąk, Paweł Tkaczyk, Kamil Kozieł, Adam Zemełka, Artur Maciorowski, Jolanta Piela, Maciej Piątek.  

Stawiamy na wiedzę i praktykę w 200%, dlatego drugiego dnia Kongresu uczestnicy będą mogli uczestniczyć w jednym z sześciu całodniowych warsztatów, które będą realizowane w małych, kameralnych grupach. Szkolenia zostały podzielone na podstawowy i zaawansowany poziom, wszystko po to aby nasi uczestnicy mogli dobrać warsztat odpowiadający posiadanym umiejętnościom. 29 marca 2019 r. pod okiem najlepszych specjalistów z branży będziemy intensywnie szkolić z zakresu content marketingu, Google Analitics oraz Facebooka.

Skrócony program wydarzenia:

DZIEŃ 1

  • Jak skutecznie poprowadzić klienta do zakupu – projektowanie ścieżki zakupowej. – Paweł Tkaczyk
  • Jak wykorzystać dane statystyczne w działaniach marketingowych, aby podnieść ich skuteczność i wyprzedzić konkurencje? – Janina Bąk
  • Jak zaprojektować kompleksowy proces generowania leadów w Twojej firmie? Strategia, kanały, formaty. – Artur Maciorowski
  • Jak wykorzystać najnowsze rozwiązania reklamowe na Facebook’u, aby podnieść skuteczność działań marketingowych? – Daniel Kędzierski
  • Jak wykorzystać storytelling w sprzedaży oraz budowaniu pozytywnego wizerunku marki w oczach klientów? Zdobywaj klientów za pomocą angażujących treści! – Kamil Kozieł
  • Jak wykorzystać techniki psychologiczne i neuromarketing w promocji internetowej?- Adam Zemełka
  • Jak współpracować z agencją reklamową, aby zabezpieczyć swoje interesy i zwiększyć szansę na sukces podejmowanych działań?- Maciej Piątek
  • Jak usprawnić działania promocyjne dzięki skuteczniejszemu wykorzystaniu Google Analytics?- Karol Dziedzic

DZIEŃ 2

To, aż sześć warsztatów szkoleniowych na dwóch poziomach zaawansowania! Wybierasz z czego będziesz się szkolił przez cały dzień w małej, kameralnej grupie.

  • Warsztat 1. Podstawowy – Reklama na Facebooku (Grzegorz Nowicki)
  • Warsztat 2. Zaawansowany – Reklama na Facebooku (Artur Jabłoński)
  • Warsztat 3. Podstawowy –  Google Analytics (Monika Kołodziejczyk)
  • Warsztat 4. Zaawansowany – Google Analytics (Karol Dziedzic)
  • Warsztat 5. Podstawowy – Content marketing (Justyna Bakalarska)
  • Warsztat 6. Zaawansowany – Content marketing (Artur Maciorowski)
  • Warsztat 7. Podstawowy – UX i Usability dla marketerów (Patrycja Walencik)

Zapoznaj się z pełnym programem wydarzenie i dołącz do uczestników największego, marketingowego wydarzenia tej wiosny.

Bilety są dostępne tutaj – https://www.kongres-online.pl/

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.