Akredytacja DIMAQ: InternetBeta już we wrześniu!

09/04/2019
11-13 września w Rzeszowie odbędzie się 11 edycja obowiązkowego wydarzenia dla każdego marketingowca - InternetBeta.

11 września rozpoczyna się 11 edycja konferencji InternetBeta.

To 3-dniowe święto każdego marketingowca, które łączy różne środowiska związane z internetem i nowymi technologiami w Polsce. Na przestrzeni lat stało się wydarzeniem kultowym, w opinii użytkowników jedynym w swoim rodzaju. Tegoroczna edycja konferencji została objęta akredytacją DIMAQ.

InternetBeta odbędzie się tradycyjnie we wrześniu w podrzeszowskiej Kielnarowej, gdzie przyjeżdża ok. 550 specjalistów z wielu dziedzin. Są wśród nich zarządzający największymi w Polsce serwisami internetowymi, przedstawiciele największych graczy w eCommerce, agencje digital, startupy, inwestorzy, dziennikarze, przedstawiciele organizacji pozarządowych, samorządów, youtuberzy, blogerzy, influencerzy. Poruszymy wspólnie dziesiątki najbardziej aktualnych tematów z pogranicza marketingu, zarządzania, rozwoju oraz spraw społecznie ważnych.

Posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą kupić bilet w cenie specjalnej: 1 010 zł.

Punktacja DIMAQ: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt

Strona oficjalna: www.internetbeta.pl/o-internetbeta

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.