Akredytacja DIMAQ: Golden Marketing Conference

03/01/2019
W dniach 19-20 marca w Poznaniu na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się Golden Marketing Conference organizowane przez Grupę MTP.

W dniach 19-20 marca w Poznaniu na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się Golden Marketing Conference organizowane przez Grupę MTP. Wydarzenie objęte jest patronatem IAB Polska oraz akredytacją DIMAQ.

Patronat IAB Polska jest poświadczeniem jakości merytorycznej wydarzenia, a akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ). Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej z rabatem w wysokości 20%, wpisując DIMAQ w procesie rejestracji.

To dwudniowe wydarzenie skierowane do Top Managementu – członków zarządu, dyrektorów marketingu oraz osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki. Organizator zaprosił najciekawsze osobowości – ponad dwudziestu ekspertów w swoich branżach. Uczestnicy wezmą udział w unikatowej na skalę europejską prelekcji Michaela E. Portera. Gwiazda ekonomii, twórca koncepcji Łańcucha wartości, 5 sił Portera i Diamentu Portera wygłosi prezentację pt. „The Next Stage of Digital Transformation: The Human Interface”.

Podczas imprezy, eksperci rynku będą dyskutowali m.in. o zastosowaniu marketing automation, biznesowych możliwościach AI, Google Analytics, budowaniu nieszablonowych strategii marketingowych oraz o wielu innych, kluczowych dla branży tematach.

Szczegółowe informacje na temat Golden Marketing Conference dostępne są na: https://goldenmarketing.pl/

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.