Akredytacja DIMAQ: Golden Marketing Conference

03/01/2019
W dniach 19-20 marca w Poznaniu na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się Golden Marketing Conference organizowane przez Grupę MTP.

W dniach 19-20 marca w Poznaniu na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się Golden Marketing Conference organizowane przez Grupę MTP. Wydarzenie objęte jest patronatem IAB Polska oraz akredytacją DIMAQ.

Patronat IAB Polska jest poświadczeniem jakości merytorycznej wydarzenia, a akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ). Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej z rabatem w wysokości 20%, wpisując DIMAQ w procesie rejestracji.

To dwudniowe wydarzenie skierowane do Top Managementu – członków zarządu, dyrektorów marketingu oraz osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki. Organizator zaprosił najciekawsze osobowości – ponad dwudziestu ekspertów w swoich branżach. Uczestnicy wezmą udział w unikatowej na skalę europejską prelekcji Michaela E. Portera. Gwiazda ekonomii, twórca koncepcji Łańcucha wartości, 5 sił Portera i Diamentu Portera wygłosi prezentację pt. „The Next Stage of Digital Transformation: The Human Interface”.

Podczas imprezy, eksperci rynku będą dyskutowali m.in. o zastosowaniu marketing automation, biznesowych możliwościach AI, Google Analytics, budowaniu nieszablonowych strategii marketingowych oraz o wielu innych, kluczowych dla branży tematach.

Szczegółowe informacje na temat Golden Marketing Conference dostępne są na: https://goldenmarketing.pl/

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.