Akredytacja DIMAQ: European Digital Commerce

09/25/2019
European Digital Commerce - konferencja e-commerce dla profesjonalistów po raz pierwszy w Polsce.

European Digital Commerce  – konferencja e-commerce dla profesjonalistów po raz pierwszy w Polsce. 

Już 2 października w Warszawie odbędzie się European Digital Commerce. To europejski cykl spotkań branży handlu cyfrowego, skierowany do wąskiego grona specjalistów. Poprzednie edycje, zorganizowane we Włoszech i Rumunii przyciągnęły kilkuset dyrektorów i managerów z branży e-commerce. Do wystąpień podczas konferencji zapraszani są najlepsi speakerzy, przedstawiciele wiodących marek takich jak Hewlett Packard, Vodafone czy Answear. Bluerank jest współorganizatorem konferencji. Wydarzenie zostało objęte akredytacją DIMAQ.

Akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ). Za udział w konferencji posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów.


Dlaczego warto dołączyć?

  • Na Konferencji pojawią się tylko profesjonaliści z branży e-commerce – ponad 120 zaproszonych gości.
  • European Digital Commerce, to europejski cykl wydarzeń, który odniósł już sukces w innych krajach.
  • Otrzymasz praktyczną wiedzę od najlepszych firm z branży, również w postaci moderowanej dyskusji.
  • To doskonałe miejsce na wysokiej jakości networking i wymianę doświadczeń w przyjaznej atmosferze i przy wybornym cateringu.
  • Będzie to popołudnie, które wpłynie na szybszy rozwój Twojego biznesu!

Udział w konferencji jest bezpłatny.

Kiedy?
2 października 2019, godz. 09:00 – 14:30

Gdzie?
Eurocentrum Office Complex – Aleje Jerozolimskie 132/136, 02-305 Warszawa

Jak się zapisać?
Aby wziąć udział w wydarzeniu prosimy o rejestrację za pośrednictwem strony: https://pl.europeandigitalcommerce.com

Ilość miejsc jest ograniczona – prosimy o pilną rezerwację!

Konferencja prowadzona jest w języku angielskim.

Punktacja DIMAQ: 20 pkt dla uczestników

 

Czytaj także

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Charakterystyka użytkowników polskich platform social mediowych, wnikliwy opis najważniejszych graczy oraz przegląd rynku reklamowego mediów społecznościowych. Do rąk czytelników trafiła właśnie pierwsza edycja raportu Social Media 2023, powstałego na bazie danych z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Raport, który w przekrojowy sposób opisuje polskie social media, jest wynikiem współpracy firmy Gemius z Polskimi Badaniami Internetu oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska. 

Raport Strategiczny Internet 2022/2023

Raport Strategiczny Internet 2022/2023

W 2022 roku wartość rynku reklamowego online wzrosła o przeszło 615 mln zł, co przełożyło się na dynamikę wzrostu sięgającą 10%. Tym samym rynek osiągnął wartość ponad 6,8 mld zł (badanie IAB Polska/PwC AdEx). Podsumowanie tego roku, analizy ekspertów oraz prognozy dotyczące dynamicznego rozwoju branży internetowej kompleksowo przedstawia najnowszy Raport Strategiczny Internet 2022/2023, wydany przez IAB Polska.