Akredytacja DIMAQ: European Digital Commerce

09/25/2019
European Digital Commerce - konferencja e-commerce dla profesjonalistów po raz pierwszy w Polsce.

European Digital Commerce  – konferencja e-commerce dla profesjonalistów po raz pierwszy w Polsce. 

Już 2 października w Warszawie odbędzie się European Digital Commerce. To europejski cykl spotkań branży handlu cyfrowego, skierowany do wąskiego grona specjalistów. Poprzednie edycje, zorganizowane we Włoszech i Rumunii przyciągnęły kilkuset dyrektorów i managerów z branży e-commerce. Do wystąpień podczas konferencji zapraszani są najlepsi speakerzy, przedstawiciele wiodących marek takich jak Hewlett Packard, Vodafone czy Answear. Bluerank jest współorganizatorem konferencji. Wydarzenie zostało objęte akredytacją DIMAQ.

Akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ). Za udział w konferencji posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów.


Dlaczego warto dołączyć?

  • Na Konferencji pojawią się tylko profesjonaliści z branży e-commerce – ponad 120 zaproszonych gości.
  • European Digital Commerce, to europejski cykl wydarzeń, który odniósł już sukces w innych krajach.
  • Otrzymasz praktyczną wiedzę od najlepszych firm z branży, również w postaci moderowanej dyskusji.
  • To doskonałe miejsce na wysokiej jakości networking i wymianę doświadczeń w przyjaznej atmosferze i przy wybornym cateringu.
  • Będzie to popołudnie, które wpłynie na szybszy rozwój Twojego biznesu!

Udział w konferencji jest bezpłatny.

Kiedy?
2 października 2019, godz. 09:00 – 14:30

Gdzie?
Eurocentrum Office Complex – Aleje Jerozolimskie 132/136, 02-305 Warszawa

Jak się zapisać?
Aby wziąć udział w wydarzeniu prosimy o rejestrację za pośrednictwem strony: https://pl.europeandigitalcommerce.com

Ilość miejsc jest ograniczona – prosimy o pilną rezerwację!

Konferencja prowadzona jest w języku angielskim.

Punktacja DIMAQ: 20 pkt dla uczestników

 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.