Akredytacja DIMAQ: CRASH Mondays

09/06/2019
CRASH Mondays to cykl bezpłatnych spotkań skierowanych do freelancerów, marketingowców, PRowców, pracowników korporacji i studentów. Ogłaszamy najbliższe terminy!

CRASH Mondays to cykl bezpłatnych spotkań, odbywających się w kilku miastach, na których marketingowa teoria zderza się z doświadczeniem praktyków. Misją organizatorów jest stworzenie kolejnego ciekawego wydarzenia dla osób zainteresowanych szeroko rozumianym marketingiem w sieci. Jest to też okazja do zbudowania fantastycznej społeczności, a przede wszystkim wzajemnej edukacji. Spotkania objęte są Akredytacją DIMAQ.

Akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ).

Najbliższe spotkania odbędzie się 16 września w Gdyni i 23 września w Warszawie, a ich tematem będzie “Employer branding versus marketing”.
Employer branding, human resources, marketing. Co mają wspólnego, a czym się różnią? Jak powinna wyglądać współpraca pomiędzy działami, gdzie HR spotyka się z marketingiem i czy rzeczywiście EB to wypadkowa HR-u i marketingu? Odpowiedzi na te pytania poruszymy na najbliższych wrześniowych spotkaniach.

Spotkania CRASH Mondays skierowane są do freelancerów, marketingowców, PRowców, pracowników korporacji i studentów – do każdego, kto ma chęć i zapał do zgłębiania wiedzy o szeroko pojętym marketingu. Dotychczas poruszana była m.in. taka tematyka jak: strategia marketingowa, analityka w marketingu, social media,  UX, PR, CSR, budowanie społeczności, współpraca z blogerami czy content marketing oraz marketing w branży e-commerce. Wśród prelegentów można było usłyszeć m.in. Agnieszkę Starzyńską, Michała Makowskiego (Tymbark), Martynę Tarnawską (Socjomania), Michała Madurę (Edisonda), Rafała Salaka (Prowly), Jonasza Wierciocha (Synapsy), Tomasza Brusika (Semahead), Krzysztofa Marca (Deva Group), Macieja Wojtowicza (Socjomania), Annę Przybysz, Grzegorza Miłkowskiego (Content House), Mateusza Czecha (Brand24), Tomasza Palaka, Mateusza Szufla (Traficar) czy Alberta Stęclika (Dziadek do Orzechów).

Oprócz cyklicznych, dużych spotkań, regularnie odbywają się również spotkania warsztatowe.

Za CRASH Mondays odpowiadają: pomysłodawczynie spotkań Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas) i Anka Armatys (Miquido), a także organizatorzy Maciek Sowa (Waynet) i Mariusz Świątkowski (More Bananas). Wszyscy od kilku lat powiązani w Krakowie z branżą kreatywną, reklamową i eventową.

Po więcej informacji zapraszamy na profil CRASH Mondays na Facebooku.

Czytaj także

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Grupa Robocza Digital Out-of-Home IAB Polska, zrzeszająca wiodące firmy z medium OOH oraz przedstawicieli domów mediowych i firm technologicznych, opracowała dwa ważne dla branży materiały: słownik pojęć związanych z Digital OOH oraz edytowalną formatkę do składania ofert reklamowych na kampanie w tym medium. Materiały te stanowią duży krok do standaryzacji rynku reklam Digital OOH.

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.