Akredytacja DIMAQ: CRASH Mondays

09/06/2019
CRASH Mondays to cykl bezpłatnych spotkań skierowanych do freelancerów, marketingowców, PRowców, pracowników korporacji i studentów. Ogłaszamy najbliższe terminy!

CRASH Mondays to cykl bezpłatnych spotkań, odbywających się w kilku miastach, na których marketingowa teoria zderza się z doświadczeniem praktyków. Misją organizatorów jest stworzenie kolejnego ciekawego wydarzenia dla osób zainteresowanych szeroko rozumianym marketingiem w sieci. Jest to też okazja do zbudowania fantastycznej społeczności, a przede wszystkim wzajemnej edukacji. Spotkania objęte są Akredytacją DIMAQ.

Akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ).

Najbliższe spotkania odbędzie się 16 września w Gdyni i 23 września w Warszawie, a ich tematem będzie “Employer branding versus marketing”.
Employer branding, human resources, marketing. Co mają wspólnego, a czym się różnią? Jak powinna wyglądać współpraca pomiędzy działami, gdzie HR spotyka się z marketingiem i czy rzeczywiście EB to wypadkowa HR-u i marketingu? Odpowiedzi na te pytania poruszymy na najbliższych wrześniowych spotkaniach.

Spotkania CRASH Mondays skierowane są do freelancerów, marketingowców, PRowców, pracowników korporacji i studentów – do każdego, kto ma chęć i zapał do zgłębiania wiedzy o szeroko pojętym marketingu. Dotychczas poruszana była m.in. taka tematyka jak: strategia marketingowa, analityka w marketingu, social media,  UX, PR, CSR, budowanie społeczności, współpraca z blogerami czy content marketing oraz marketing w branży e-commerce. Wśród prelegentów można było usłyszeć m.in. Agnieszkę Starzyńską, Michała Makowskiego (Tymbark), Martynę Tarnawską (Socjomania), Michała Madurę (Edisonda), Rafała Salaka (Prowly), Jonasza Wierciocha (Synapsy), Tomasza Brusika (Semahead), Krzysztofa Marca (Deva Group), Macieja Wojtowicza (Socjomania), Annę Przybysz, Grzegorza Miłkowskiego (Content House), Mateusza Czecha (Brand24), Tomasza Palaka, Mateusza Szufla (Traficar) czy Alberta Stęclika (Dziadek do Orzechów).

Oprócz cyklicznych, dużych spotkań, regularnie odbywają się również spotkania warsztatowe.

Za CRASH Mondays odpowiadają: pomysłodawczynie spotkań Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas) i Anka Armatys (Miquido), a także organizatorzy Maciek Sowa (Waynet) i Mariusz Świątkowski (More Bananas). Wszyscy od kilku lat powiązani w Krakowie z branżą kreatywną, reklamową i eventową.

Po więcej informacji zapraszamy na profil CRASH Mondays na Facebooku.

Czytaj także

Krok po kroku przez przetargi z influencerami

Krok po kroku przez przetargi z influencerami

Zapraszamy do lektury najnowszej publikacji Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska. To kolejna część dobrych praktyk z zakresu influencer marketingu, którą przygotowali najlepsi eksperci z branży. Tym razem dzielą się oni wiedzą na temat tego, jak krok po kroku prowadzic przetargi z influencerami. 

Patronat IAB Polska: Konferencja Ochrona danych osobowych 2018-2024. Wyzwania w cyfrowej rzeczywistości.

Patronat IAB Polska: Konferencja Ochrona danych osobowych 2018-2024. Wyzwania w cyfrowej rzeczywistości.

22 maja o godz. 9:30 odbędzie się konferencja online pt. „Ochrona danych osobowych 2018-2024. Wyzwania w cyfrowej rzeczywistości”, zorganizowana z okazji 6. rocznicy obowiązywania RODO w Polsce. Udział w wydarzeniu jest otwarty oraz bezpłatny. Organizatorem konferencji jest Lubasz i Wspólnicy – Kancelaria Radców Prawnych sp.k a IAB Polska objął patronat honorowy nad wydarzeniem.