Akredytacja DIMAQ: Commerce Transformation Days 2019

10/03/2019
Commerce Transformation Days 2019, pierwsza w Polsce konferencja poświęcona cyfrowej transformacji sprzedaży już dniach 10-11 października.

Commerce Transformation Days 2019, pierwsza w Polsce konferencja poświęcona cyfrowej transformacji sprzedaży już w dniach 10-11 października.

ICAN Institute i Unity Group łączą siły w ramach unikalnego w skali Europy Środkowo-wschodniej projektu. Konferencja „Commerce Transformation Days 2019” będzie kontynuacją „Kongresu Dyrektorów E-commerce”, a także cyklu konferencji technologicznych „MIT Sloan Management Review Polska”. Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ.

Akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ).  Posiadacze certyfikatu otrzymują cenę specjalną za wstęp –  1799 zł, oraz 10 punktów recertyfikacyjnych za udział w konferencji.  Prosimy o kontakt na adres: kontakt@dimaq.eu.

Pierwsza taka konferencja w Polsce

Cyfrowa transformacja sprzedaży weszła na kolejny poziom. E-commerce stało się „just commerce”, a granice między sprzedażą offline i online zdecydowanie się zatarły. Polskie firmy potrzebują dziś rozwiązań opartych o najnowsze technologie: Big data, Customer Intelligence, uczenie maszynowe. Podczas konferencji zostaną przedstawione gotowe narzędzia i rozwiązania wdrożeniowe możliwe do natychmiastowego wykorzystania.

Konferencja Commerce Transformation Days 2019 została przygotowana jako wspólne przedsięwzięcie dwóch firm, które już wcześniej wnosiły istotny wkład w cyfrową transformację sprzedaży. Unity Group organizowała dotąd 5 doskonale przyjętych Kongresów Dyrektorów E-commerce i budowała społeczność skupioną wokół nowatorskich rozwiązań technologicznych w sprzedaży. ICAN Institute od 2006 prowadzi zaawansowane programy rozwojowe dla menedżerów wyższego szczebla, w tym przeznaczone dla dyrektorów sprzedaży „Sales Strategy Program”. W pierwszej połowie 2019 powołało także we współpracy z Massachusetts Institute of Technology (MIT) nowy tytuł „MIT Sloan Management Review Polska” i rozpoczęło cykl konferencji skupionych wokół wpływu rozwiązań technologicznych na świat biznesu.

Adam Piotrowski, Wiceprezes zarządu Tryumf Sp. z o.o. i uczestnik wcześniejszych Kongresów Dyrektorów E-commerce podkreśla: „Na każdym Kongresie Dyrektorów E-commerce otrzymałem dużą dawkę wiedzy o trendach, zmianach technologicznych i nowych rozwiązaniach stosowanych w e-handlu. Bardzo cieszę się, że Kongres startuje w nowej odsłonie we współpracy z ICAN Institute. Liczę na jeszcze ciekawszą formułę i informacje, które od razu wykorzystam w swojej firmie.”

Dwa dni, które przyspieszą cyfrową transformacje sprzedaży

Konferencja skupiona będzie na zagadnieniach praktycznych,  przede wszystkim rozwiązaniach technologicznych i organizacyjnych. Wystąpią eksperci-praktycy, m.in.: Artur Piekarczyk, Robin Müller, Anna Bogdańska i dr Witold Jankowski. Poruszone zostaną tematy zastosowania sztucznej inteligencji, wykorzystania innowacyjnych narzędzi analitycznych, oraz nadchodzących trendów sprzedażowych. Uczestnicy otrzymają szereg rozwiązań gotowych do wykorzystania w pionach sprzedaży i e-commerce. Tradycyjnie dla wydarzeń Unity Group i ICAN Institute, konferencja będzie także okazją do networkingu i wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami.

Strona wydarzenia: commercedays.pl

Punktacja DIMAQ: Uczestnik – 10 , Prelegent –  30

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.