Akredytacja DIMAQ: Aula Polska Warszawa

05/07/2019
Aula Polska to społeczność skupiona wokół regularnych spotkań poświęconych promocji kultury przedsiębiorczości technologicznej. IAB Polska przyznał inicjatywie akredytację DIMAQ.

Aula Polska to społeczność skupiona wokół regularnych spotkań poświęconych promocji kultury przedsiębiorczości technologicznej. IAB Polska przyznał inicjatywie akredytację DIMAQ.

Najbliższe spotkanie Auli w Warszawie odbędzie 16.05.2019 o 19:00 w Campusie Warsaw.

Tym razem tematem będzie: CROWDFUNDING PO POLSKU. Błędy jakie robisz planując kampanie czyli czego nie powiedzą ci platformy crowdfundingowe?

  • Jak tworzyć i przeprowadzać najlepsze kampanie w Polsce?
  • Co trzeba wiedzieć?
  • Czego unikać?
  • Na jakich platformach?
    Na te i wiele innych pytań odpowiedzą nasi prelegenci podczas kolejnego spotkania z cyklu Aula Polska.

Prelegenci:

  • Grzegorz Warzecha (User.com)

Wstęp na wydarzenie jest wolny, ale obowiązuje rejestracja.

Zapisz się

AULA POLSKA została stworzona w 2007 roku przez Krzysztofa Kowalczyka (pomysłodawcę) i Artura Kurasińskiego.

Na spotkaniach Auli prezentowane są młode firmy, praktycy i rozwiązania konkretnych problemów. Zapraszani są też specjaliści z różnych dziedzin, prezesi spółek medialnych i osoby będące autorytetami biznesowymi. Podczas każdej Auli odbywa się 3 do 6-ciu prelekcji zaproszonych gości.

Spotkania są darmowe i odbywają się średnio 2 razy w miesiącu, a każdorazowo uczestniczy w nich 300–350 osób. Spotkania są dostępne dla każdego chętnego, a ich celem jest również tworzenie ekosystemu sprzyjającemu innowacji firm i wspierającego aktywne postawy gospodarcze.

Akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenia włączone są do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – pierwszego w Polsce certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ).

Szczegółowe informacje dostępne na stronie Auli.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.