Akredytacja DIMAQ: Aula Polska Warszawa

05/07/2019
Aula Polska to społeczność skupiona wokół regularnych spotkań poświęconych promocji kultury przedsiębiorczości technologicznej. IAB Polska przyznał inicjatywie akredytację DIMAQ.

Aula Polska to społeczność skupiona wokół regularnych spotkań poświęconych promocji kultury przedsiębiorczości technologicznej. IAB Polska przyznał inicjatywie akredytację DIMAQ.

Najbliższe spotkanie Auli w Warszawie odbędzie 16.05.2019 o 19:00 w Campusie Warsaw.

Tym razem tematem będzie: CROWDFUNDING PO POLSKU. Błędy jakie robisz planując kampanie czyli czego nie powiedzą ci platformy crowdfundingowe?

  • Jak tworzyć i przeprowadzać najlepsze kampanie w Polsce?
  • Co trzeba wiedzieć?
  • Czego unikać?
  • Na jakich platformach?
    Na te i wiele innych pytań odpowiedzą nasi prelegenci podczas kolejnego spotkania z cyklu Aula Polska.

Prelegenci:

  • Grzegorz Warzecha (User.com)

Wstęp na wydarzenie jest wolny, ale obowiązuje rejestracja.

Zapisz się

AULA POLSKA została stworzona w 2007 roku przez Krzysztofa Kowalczyka (pomysłodawcę) i Artura Kurasińskiego.

Na spotkaniach Auli prezentowane są młode firmy, praktycy i rozwiązania konkretnych problemów. Zapraszani są też specjaliści z różnych dziedzin, prezesi spółek medialnych i osoby będące autorytetami biznesowymi. Podczas każdej Auli odbywa się 3 do 6-ciu prelekcji zaproszonych gości.

Spotkania są darmowe i odbywają się średnio 2 razy w miesiącu, a każdorazowo uczestniczy w nich 300–350 osób. Spotkania są dostępne dla każdego chętnego, a ich celem jest również tworzenie ekosystemu sprzyjającemu innowacji firm i wspierającego aktywne postawy gospodarcze.

Akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenia włączone są do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – pierwszego w Polsce certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ).

Szczegółowe informacje dostępne na stronie Auli.

Czytaj także

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Grupa Robocza Digital Out-of-Home IAB Polska, zrzeszająca wiodące firmy z medium OOH oraz przedstawicieli domów mediowych i firm technologicznych, opracowała dwa ważne dla branży materiały: słownik pojęć związanych z Digital OOH oraz edytowalną formatkę do składania ofert reklamowych na kampanie w tym medium. Materiały te stanowią duży krok do standaryzacji rynku reklam Digital OOH.

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.