Akredytacja DIMAQ: Adform Summit: The Time is Now

10/04/2019
10 października w Warszawie odbędzie się konferencja Adform Summit: The Time is Now, na której już po raz piąty poruszone zostaną najważniejsze tematy związane z rozwojem rynku Programmatic w Polsce.

10 października w Warszawie odbędzie się konferencja Adform Summit: The Time is Now, na której już po raz piąty poruszone zostaną najważniejsze tematy związane z rozwojem rynku Programmatic w Polsce.

Uczestnicy spotkają się w nadwiślańskiej scenerii, tym razem w Centrum Konferencyjnym budynku The Tides, gdzie wraz z zaproszonymi reklamodawcami, przedstawicielami największych domów mediowych w Polsce, agencjami reklamowymi i wydawcami zastanowią się w jakim kierunku będzie się rozwijał rynek Programmatic w Polsce.

Wiedzą podzielą się czołowi polscy specjaliści z wiodących spółek rynku reklamy: Publicis Groupe Polska, Grupa Wirtualna Polska, OLX, IPG Mediabrands, GroupM, Cadreon, Netsprint Audience, Audience Network, PHD Media Direction, natemat.pl, AdTonos czy Cloud Technologies.

Nie zabraknie tematów związane z najnowszymi trendami, sposobami monetyzacji powierzchni reklamowych, wykorzystaniem danych w Programmatic, a także wizji rozwoju na kolejne lata.

Zachęcamy do sprawdzenia szczegółów programu i rejestracji na stronie:  www.adformsummit.com

Wstęp bezpłatny.

Czytaj także

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.