Akredytacja DIMAQ: Adform Summit: The Time is Now

10/04/2019
10 października w Warszawie odbędzie się konferencja Adform Summit: The Time is Now, na której już po raz piąty poruszone zostaną najważniejsze tematy związane z rozwojem rynku Programmatic w Polsce.

10 października w Warszawie odbędzie się konferencja Adform Summit: The Time is Now, na której już po raz piąty poruszone zostaną najważniejsze tematy związane z rozwojem rynku Programmatic w Polsce.

Uczestnicy spotkają się w nadwiślańskiej scenerii, tym razem w Centrum Konferencyjnym budynku The Tides, gdzie wraz z zaproszonymi reklamodawcami, przedstawicielami największych domów mediowych w Polsce, agencjami reklamowymi i wydawcami zastanowią się w jakim kierunku będzie się rozwijał rynek Programmatic w Polsce.

Wiedzą podzielą się czołowi polscy specjaliści z wiodących spółek rynku reklamy: Publicis Groupe Polska, Grupa Wirtualna Polska, OLX, IPG Mediabrands, GroupM, Cadreon, Netsprint Audience, Audience Network, PHD Media Direction, natemat.pl, AdTonos czy Cloud Technologies.

Nie zabraknie tematów związane z najnowszymi trendami, sposobami monetyzacji powierzchni reklamowych, wykorzystaniem danych w Programmatic, a także wizji rozwoju na kolejne lata.

Zachęcamy do sprawdzenia szczegółów programu i rejestracji na stronie:  www.adformsummit.com

Wstęp bezpłatny.

Czytaj także

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.