10 października w Warszawie odbędzie się konferencja Adform Summit: The Time is Now, na której już po raz piąty poruszone zostaną najważniejsze tematy związane z rozwojem rynku Programmatic w Polsce.
Uczestnicy spotkają się w nadwiślańskiej scenerii, tym razem w Centrum Konferencyjnym budynku The Tides, gdzie wraz z zaproszonymi reklamodawcami, przedstawicielami największych domów mediowych w Polsce, agencjami reklamowymi i wydawcami zastanowią się w jakim kierunku będzie się rozwijał rynek Programmatic w Polsce.
Wiedzą podzielą się czołowi polscy specjaliści z wiodących spółek rynku reklamy: Publicis Groupe Polska, Grupa Wirtualna Polska, OLX, IPG Mediabrands, GroupM, Cadreon, Netsprint Audience, Audience Network, PHD Media Direction, natemat.pl, AdTonos czy Cloud Technologies.
Nie zabraknie tematów związane z najnowszymi trendami, sposobami monetyzacji powierzchni reklamowych, wykorzystaniem danych w Programmatic, a także wizji rozwoju na kolejne lata.
Zachęcamy do sprawdzenia szczegółów programu i rejestracji na stronie: www.adformsummit.com
Wstęp bezpłatny.