Akredytacja DIMAQ: Adform Summit: The Time is Now

10/04/2019
10 października w Warszawie odbędzie się konferencja Adform Summit: The Time is Now, na której już po raz piąty poruszone zostaną najważniejsze tematy związane z rozwojem rynku Programmatic w Polsce.

10 października w Warszawie odbędzie się konferencja Adform Summit: The Time is Now, na której już po raz piąty poruszone zostaną najważniejsze tematy związane z rozwojem rynku Programmatic w Polsce.

Uczestnicy spotkają się w nadwiślańskiej scenerii, tym razem w Centrum Konferencyjnym budynku The Tides, gdzie wraz z zaproszonymi reklamodawcami, przedstawicielami największych domów mediowych w Polsce, agencjami reklamowymi i wydawcami zastanowią się w jakim kierunku będzie się rozwijał rynek Programmatic w Polsce.

Wiedzą podzielą się czołowi polscy specjaliści z wiodących spółek rynku reklamy: Publicis Groupe Polska, Grupa Wirtualna Polska, OLX, IPG Mediabrands, GroupM, Cadreon, Netsprint Audience, Audience Network, PHD Media Direction, natemat.pl, AdTonos czy Cloud Technologies.

Nie zabraknie tematów związane z najnowszymi trendami, sposobami monetyzacji powierzchni reklamowych, wykorzystaniem danych w Programmatic, a także wizji rozwoju na kolejne lata.

Zachęcamy do sprawdzenia szczegółów programu i rejestracji na stronie:  www.adformsummit.com

Wstęp bezpłatny.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.