Agencje zrzeszone w IAB Polska nagrodzone na Cannes Lions.

06/26/2019
17-21 czerwca br. miała miejsce 66. edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Lwy zostały przyznane w 27 kategoriach...

17-21 czerwca br. miała miejsce 66. edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Lwy zostały przyznane w 27 kategoriach, nagradzając najbardziej kreatywne kampanie i projekty wśród 30 953 zgłoszeń z 89 krajów. Podczas ceremonii wręczenia nagród statuetki odebrały polskie agencje – 180heartbeats Jung v. Matt i VMLY&R.

Sukcesem okazał się projekt „Niezniszczalna Tęcza” zrealizowany przez agencję 180heartbeats Jung v. Matt, we współpracy z „Miłość Nie Wyklucza” i „Fundacją Wolontariat Równości”, dla marki lodów Ben&Jerry’s. Projekt zdobył łącznie 5 statuetek:

  • Srebrny Lew w kategorii Media Lions;
  • Brąz w kategorii PR Lions;
  • dwa Brązowe Lwy w kategorii Brand Experience7Activation;
  • Srebrny Lwem w kategorii Design/ Live Events.

Za projekt „Ostatni Twój Weekend” polski oddział VMLY&R odebrał trzy Brązowe Lwy, w kategoriach:

  • Media;
  • Brand Experience&Activation;
  • Print&Publishing.

Projekt został zrealizowany we współpracy z  Gazeta.pl, Mastercard i BNP Paribas.

Dodatkowo, nominację w kategorii Brand Experience&Activation przyznano agencji Gong (Group One) za projekt „Winda” dla marki Tyskie Gronie (Kompania Piwowarska).

Serdecznie gratulujemy!

Pełna lista zwycięzców znajduje się pod LINKIEM.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.