Agencje zrzeszone w IAB Polska nagrodzone na Cannes Lions.

06/26/2019
17-21 czerwca br. miała miejsce 66. edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Lwy zostały przyznane w 27 kategoriach...

17-21 czerwca br. miała miejsce 66. edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Lwy zostały przyznane w 27 kategoriach, nagradzając najbardziej kreatywne kampanie i projekty wśród 30 953 zgłoszeń z 89 krajów. Podczas ceremonii wręczenia nagród statuetki odebrały polskie agencje – 180heartbeats Jung v. Matt i VMLY&R.

Sukcesem okazał się projekt „Niezniszczalna Tęcza” zrealizowany przez agencję 180heartbeats Jung v. Matt, we współpracy z „Miłość Nie Wyklucza” i „Fundacją Wolontariat Równości”, dla marki lodów Ben&Jerry’s. Projekt zdobył łącznie 5 statuetek:

  • Srebrny Lew w kategorii Media Lions;
  • Brąz w kategorii PR Lions;
  • dwa Brązowe Lwy w kategorii Brand Experience7Activation;
  • Srebrny Lwem w kategorii Design/ Live Events.

Za projekt „Ostatni Twój Weekend” polski oddział VMLY&R odebrał trzy Brązowe Lwy, w kategoriach:

  • Media;
  • Brand Experience&Activation;
  • Print&Publishing.

Projekt został zrealizowany we współpracy z  Gazeta.pl, Mastercard i BNP Paribas.

Dodatkowo, nominację w kategorii Brand Experience&Activation przyznano agencji Gong (Group One) za projekt „Winda” dla marki Tyskie Gronie (Kompania Piwowarska).

Serdecznie gratulujemy!

Pełna lista zwycięzców znajduje się pod LINKIEM.

Czytaj także

Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

23 maja 2023 podczas flagowej konferencji IAB Europe – Interact zostały rozdane europejskie nagrody za najlepsze digitalowe kampanie i projekty badawcze. Polskie firmy otrzymały aż 5 statuetek European MIXX Awards 2023! Gratulujemy: Sanofi, PHD Poland, Publicis Groupe, Unilever, Mindshare Poland, GONG & ING Bank Śląski. Gatulujemy równiez agencjom badawczym Nielsen i Kantar, które łącznie otrzymały 3 statuetki w IAB European Reasaerch Awards. 

CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje CMC MEDIA specjalizuąca się w dostarczaniu kompleksowego wsparcia technicznego i biznesowego dla lokalnych wydawców prasy, radia i serwisów internetowych.