17-21 czerwca br. miała miejsce 66. edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Lwy zostały przyznane w 27 kategoriach, nagradzając najbardziej kreatywne kampanie i projekty wśród 30 953 zgłoszeń z 89 krajów. Podczas ceremonii wręczenia nagród statuetki odebrały polskie agencje – 180heartbeats Jung v. Matt i VMLY&R.
Sukcesem okazał się projekt „Niezniszczalna Tęcza” zrealizowany przez agencję 180heartbeats Jung v. Matt, we współpracy z „Miłość Nie Wyklucza” i „Fundacją Wolontariat Równości”, dla marki lodów Ben&Jerry’s. Projekt zdobył łącznie 5 statuetek:
- Srebrny Lew w kategorii Media Lions;
- Brąz w kategorii PR Lions;
- dwa Brązowe Lwy w kategorii Brand Experience7Activation;
- Srebrny Lwem w kategorii Design/ Live Events.
Za projekt „Ostatni Twój Weekend” polski oddział VMLY&R odebrał trzy Brązowe Lwy, w kategoriach:
- Media;
- Brand Experience&Activation;
- Print&Publishing.
Projekt został zrealizowany we współpracy z Gazeta.pl, Mastercard i BNP Paribas.
Dodatkowo, nominację w kategorii Brand Experience&Activation przyznano agencji Gong (Group One) za projekt „Winda” dla marki Tyskie Gronie (Kompania Piwowarska).
Serdecznie gratulujemy!
Pełna lista zwycięzców znajduje się pod LINKIEM.