Agencje zrzeszone w IAB Polska nagrodzone na Cannes Lions.

06/26/2019
17-21 czerwca br. miała miejsce 66. edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Lwy zostały przyznane w 27 kategoriach...

17-21 czerwca br. miała miejsce 66. edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Lwy zostały przyznane w 27 kategoriach, nagradzając najbardziej kreatywne kampanie i projekty wśród 30 953 zgłoszeń z 89 krajów. Podczas ceremonii wręczenia nagród statuetki odebrały polskie agencje – 180heartbeats Jung v. Matt i VMLY&R.

Sukcesem okazał się projekt „Niezniszczalna Tęcza” zrealizowany przez agencję 180heartbeats Jung v. Matt, we współpracy z „Miłość Nie Wyklucza” i „Fundacją Wolontariat Równości”, dla marki lodów Ben&Jerry’s. Projekt zdobył łącznie 5 statuetek:

  • Srebrny Lew w kategorii Media Lions;
  • Brąz w kategorii PR Lions;
  • dwa Brązowe Lwy w kategorii Brand Experience7Activation;
  • Srebrny Lwem w kategorii Design/ Live Events.

Za projekt „Ostatni Twój Weekend” polski oddział VMLY&R odebrał trzy Brązowe Lwy, w kategoriach:

  • Media;
  • Brand Experience&Activation;
  • Print&Publishing.

Projekt został zrealizowany we współpracy z  Gazeta.pl, Mastercard i BNP Paribas.

Dodatkowo, nominację w kategorii Brand Experience&Activation przyznano agencji Gong (Group One) za projekt „Winda” dla marki Tyskie Gronie (Kompania Piwowarska).

Serdecznie gratulujemy!

Pełna lista zwycięzców znajduje się pod LINKIEM.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.