Agencje zrzeszone w IAB Polska na shortliście European Search Awards 2019

05/09/2019
Aż 39 nominacji podczas tegorocznej edycji European Search Awards trafiło do agencji z Polski. Tym samym w rankingu narodowym plasujemy się na drugim miejscu, tuż za Wielką Brytanią. Aż 6 z 11 nominowanych agencji reprezentujących rodzimy rynek to firmy zrzeszone w IAB Polska. European Search Awards to prestiżowy konkurs nagradzający najlepszych w branży SEO, PPC, digital i content marketingu z europejskiego […]

Aż 39 nominacji podczas tegorocznej edycji European Search Awards trafiło do agencji z Polski. Tym samym w rankingu narodowym plasujemy się na drugim miejscu, tuż za Wielką Brytanią. Aż 6 z 11 nominowanych agencji reprezentujących rodzimy rynek to firmy zrzeszone w IAB Polska.

European Search Awards to prestiżowy konkurs nagradzający najlepszych w branży SEO, PPC, digital i content marketingu z europejskiego rynku. Tegoroczna edycja konkursu to duży sukces polskich agencji. Otrzymały one łącznie 39 nominacji,  co daje Polsce drugie miejsce w rankingu narodowym. Aż 22 nominacje trafiły do firm zrzeszonych w IAB Polska:  

Pozostałymi nominowanymi agencjami z Polski są: Adpeak (1 nominacja), Surfer (1 nominacja), Senuto (1 nominacja), Delante (1 nominacja), Elephate (2 nominacje), Harbingers (5 nominacji), Promotraffic (6 nominacji).

Serdecznie gratulujemy i życzymy powodzenia w dalszym etapie konkursu.
Szczegółowe informacje  o konkursie TUTAJ.

 

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.