Agencje zrzeszone w IAB Polska na shortliście European Search Awards 2019

05/09/2019
Aż 39 nominacji podczas tegorocznej edycji European Search Awards trafiło do agencji z Polski. Tym samym w rankingu narodowym plasujemy się na drugim miejscu, tuż za Wielką Brytanią. Aż 6 z 11 nominowanych agencji reprezentujących rodzimy rynek to firmy zrzeszone w IAB Polska. European Search Awards to prestiżowy konkurs nagradzający najlepszych w branży SEO, PPC, digital i content marketingu z europejskiego […]

Aż 39 nominacji podczas tegorocznej edycji European Search Awards trafiło do agencji z Polski. Tym samym w rankingu narodowym plasujemy się na drugim miejscu, tuż za Wielką Brytanią. Aż 6 z 11 nominowanych agencji reprezentujących rodzimy rynek to firmy zrzeszone w IAB Polska.

European Search Awards to prestiżowy konkurs nagradzający najlepszych w branży SEO, PPC, digital i content marketingu z europejskiego rynku. Tegoroczna edycja konkursu to duży sukces polskich agencji. Otrzymały one łącznie 39 nominacji,  co daje Polsce drugie miejsce w rankingu narodowym. Aż 22 nominacje trafiły do firm zrzeszonych w IAB Polska:  

Pozostałymi nominowanymi agencjami z Polski są: Adpeak (1 nominacja), Surfer (1 nominacja), Senuto (1 nominacja), Delante (1 nominacja), Elephate (2 nominacje), Harbingers (5 nominacji), Promotraffic (6 nominacji).

Serdecznie gratulujemy i życzymy powodzenia w dalszym etapie konkursu.
Szczegółowe informacje  o konkursie TUTAJ.

 

Czytaj także

Patronat IAB: wyniki XXI badania SARE

Patronat IAB: wyniki XXI badania SARE

Choć 66% konsumentów narzeka na nadmiar reklam, dobrze przygotowane newslettery wciąż sprzedają. Z XXI raportu SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia” wynika, że 60,3% badanych zrobiło w ostatnim miesiącu przynajmniej jeden zakup online po otrzymaniu komunikatu marketingowego. Badanie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska.