Agencja Semcore nową firmą członkowską IAB Polska

10/25/2019
W Semcore podważamy status quo w poszukiwaniu efektywnych rozwiązań. Od 2012 r. dostarczamy naszym klientom wzrostów widoczności, ruchu oraz konwersji. Stawiamy przede wszystkim na przemyślaną optymalizację doświadczeń użytkownika w sklepie, czyli skorelowanych działań SEO z projektowaniem UX (SXO), jak i budowę kompleksowych strategii marketingowych.

W szeregi firm członkowskich IAB Polska wstąpiła firma Semcore.

W Semcore podważamy status quo w poszukiwaniu efektywnych rozwiązań. Od 2012 r. dostarczamy naszym klientom wzrostów widoczności, ruchu oraz konwersji. Stawiamy przede wszystkim na przemyślaną optymalizację doświadczeń użytkownika w sklepie, czyli skorelowanych działań SEO z projektowaniem UX (SXO), jak i budowę kompleksowych strategii marketingowych. Dzięki SemcoreLAB – miejsca do zarządzania innowacją – odkrywamy, testujemy i wdrażamy rozwiązania, które mają unikalne propozycje wartości.

Ekspansywność handlu internetowego zmusza naszą branżę do ciągłego poszukiwania nowych rozwiązań i usprawniania procesu e-sprzedaży. Dzięki nawiązaniu partnerstwa z IAB jesteśmy przekonani, że uda nam się rozwijać najefektywniejsze działania dla e-commerce w Polsce, które pomogą zwiększać nie tylko skuteczność zakupową, ale i zadowolenie użytkowników.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób. 

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Charakterystyka użytkowników polskich platform social mediowych, wnikliwy opis najważniejszych graczy oraz przegląd rynku reklamowego mediów społecznościowych. Do rąk czytelników trafiła właśnie pierwsza edycja raportu Social Media 2023, powstałego na bazie danych z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Raport, który w przekrojowy sposób opisuje polskie social media, jest wynikiem współpracy firmy Gemius z Polskimi Badaniami Internetu oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska.