Agencja Semcore nową firmą członkowską IAB Polska

10/25/2019
W Semcore podważamy status quo w poszukiwaniu efektywnych rozwiązań. Od 2012 r. dostarczamy naszym klientom wzrostów widoczności, ruchu oraz konwersji. Stawiamy przede wszystkim na przemyślaną optymalizację doświadczeń użytkownika w sklepie, czyli skorelowanych działań SEO z projektowaniem UX (SXO), jak i budowę kompleksowych strategii marketingowych.

W szeregi firm członkowskich IAB Polska wstąpiła firma Semcore.

W Semcore podważamy status quo w poszukiwaniu efektywnych rozwiązań. Od 2012 r. dostarczamy naszym klientom wzrostów widoczności, ruchu oraz konwersji. Stawiamy przede wszystkim na przemyślaną optymalizację doświadczeń użytkownika w sklepie, czyli skorelowanych działań SEO z projektowaniem UX (SXO), jak i budowę kompleksowych strategii marketingowych. Dzięki SemcoreLAB – miejsca do zarządzania innowacją – odkrywamy, testujemy i wdrażamy rozwiązania, które mają unikalne propozycje wartości.

Ekspansywność handlu internetowego zmusza naszą branżę do ciągłego poszukiwania nowych rozwiązań i usprawniania procesu e-sprzedaży. Dzięki nawiązaniu partnerstwa z IAB jesteśmy przekonani, że uda nam się rozwijać najefektywniejsze działania dla e-commerce w Polsce, które pomogą zwiększać nie tylko skuteczność zakupową, ale i zadowolenie użytkowników.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Do IAB Polska dołącza Braughman Group Media Outdoor – doświadczony partner w realizacji kampanii OOH i DOOH, który łączy kreatywność z technologią, pomagając markom zaistnieć w lokalizacjach premium.

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

27 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”. Organizatorem wydarzenia jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt DIMAQ.