Agencja Semcore nową firmą członkowską IAB Polska

10/25/2019
W Semcore podważamy status quo w poszukiwaniu efektywnych rozwiązań. Od 2012 r. dostarczamy naszym klientom wzrostów widoczności, ruchu oraz konwersji. Stawiamy przede wszystkim na przemyślaną optymalizację doświadczeń użytkownika w sklepie, czyli skorelowanych działań SEO z projektowaniem UX (SXO), jak i budowę kompleksowych strategii marketingowych.

W szeregi firm członkowskich IAB Polska wstąpiła firma Semcore.

W Semcore podważamy status quo w poszukiwaniu efektywnych rozwiązań. Od 2012 r. dostarczamy naszym klientom wzrostów widoczności, ruchu oraz konwersji. Stawiamy przede wszystkim na przemyślaną optymalizację doświadczeń użytkownika w sklepie, czyli skorelowanych działań SEO z projektowaniem UX (SXO), jak i budowę kompleksowych strategii marketingowych. Dzięki SemcoreLAB – miejsca do zarządzania innowacją – odkrywamy, testujemy i wdrażamy rozwiązania, które mają unikalne propozycje wartości.

Ekspansywność handlu internetowego zmusza naszą branżę do ciągłego poszukiwania nowych rozwiązań i usprawniania procesu e-sprzedaży. Dzięki nawiązaniu partnerstwa z IAB jesteśmy przekonani, że uda nam się rozwijać najefektywniejsze działania dla e-commerce w Polsce, które pomogą zwiększać nie tylko skuteczność zakupową, ale i zadowolenie użytkowników.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Weź udział w dziesiątej edycji badania IAB Europe nt. programmatic

Weź udział w dziesiątej edycji badania IAB Europe nt. programmatic

Ruszyło coroczne badanie „Attitudes to Programmatic Advertising Survey 2024” – to dziesiąta edycja tego badania prowadzonego przez IAB Europe. Do wypełnienia krótkiej ankiety zapraszamy wszystkich uczestników ekosystemu reklamy programmatic. Termin upływa 26 lipca 2024 r.