Agencja KS przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska

01/18/2023
Do firm członkowskich IAB Polska dołącza agencja KS wyspecjalizowała się w pozycjonowaniu stron i sklepów internetowych.

KS to agencja wyspecjalizowała się w pozycjonowaniu stron i sklepów internetowych. Swoim partnerom oferuje skuteczną promocję w wynikach wyszukiwania, która przekłada się na dotarcie do nowych klientów i zwiększenie zysków przedsiębiorstwa. KS realizuje również działania z zakresu content marketingu, płatnej reklamy w mediach społecznościowych czy obsługi profili firmowych na Facebooku i wizytówki w Google. Klienci agencji mogą liczyć na wsparcie i doradztwo w zakresie marketingu internetowego.

W DNA naszej agencji wpisany jest rozwój i stałe podnoszenie kompetencji. Bardzo dużą uwagę przykładamy do etyki pracy, chcemy realizować odpowiedzialny marketing. Jako Agencja marketingowa, która ma realany wpływ na kształtowanie rynku SEO/SEM w Polsce, chcemy wyznaczać standardy jakości i podejścia do partnerskiej współpracy.

Dzięki zaangażowaniu w IAB Polska wierzymy, że nasz wpływ na branże będzie jeszcze większy. Wspólne spotkania i dyskusje pomogą nam złapać szerszy horyzont i wymienić się doświadczeniami. Jesteśmy przekonani, że wspólnie wypracujemy, wiele dobrego dla branży. – komentuje Wojciech Budziak, CEO Agencji KS

 

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Legaltech Forum 11 kwietnia w Warszawie

Patronat IAB Polska: Legaltech Forum 11 kwietnia w Warszawie

Perspektywy rozwoju rynku legal tech w Polsce, sztuczna inteligencja (AI) w kancelarii prawnej oraz nowe regulacje prawne związane z prawem nowych technologii – to tematy przewodnie #LegalTech Forum 2024! IAB Polska został patronem honorowym wydarzenia.

Weź udział w badaniu “Firma jako marka”

Weź udział w badaniu “Firma jako marka”

W imieniu organizatorów zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu “Firma jako marka” mającym na celu wzajemne zrozumienie i zbadanie potrzeb między biznesem, a branżą marketingową.