Agencja KS przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska

01/18/2023
Do firm członkowskich IAB Polska dołącza agencja KS wyspecjalizowała się w pozycjonowaniu stron i sklepów internetowych.

KS to agencja wyspecjalizowała się w pozycjonowaniu stron i sklepów internetowych. Swoim partnerom oferuje skuteczną promocję w wynikach wyszukiwania, która przekłada się na dotarcie do nowych klientów i zwiększenie zysków przedsiębiorstwa. KS realizuje również działania z zakresu content marketingu, płatnej reklamy w mediach społecznościowych czy obsługi profili firmowych na Facebooku i wizytówki w Google. Klienci agencji mogą liczyć na wsparcie i doradztwo w zakresie marketingu internetowego.

W DNA naszej agencji wpisany jest rozwój i stałe podnoszenie kompetencji. Bardzo dużą uwagę przykładamy do etyki pracy, chcemy realizować odpowiedzialny marketing. Jako Agencja marketingowa, która ma realany wpływ na kształtowanie rynku SEO/SEM w Polsce, chcemy wyznaczać standardy jakości i podejścia do partnerskiej współpracy.

Dzięki zaangażowaniu w IAB Polska wierzymy, że nasz wpływ na branże będzie jeszcze większy. Wspólne spotkania i dyskusje pomogą nam złapać szerszy horyzont i wymienić się doświadczeniami. Jesteśmy przekonani, że wspólnie wypracujemy, wiele dobrego dla branży. – komentuje Wojciech Budziak, CEO Agencji KS

 

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Weź udział w dziesiątej edycji badania IAB Europe nt. programmatic

Weź udział w dziesiątej edycji badania IAB Europe nt. programmatic

Ruszyło coroczne badanie „Attitudes to Programmatic Advertising Survey 2024” – to dziesiąta edycja tego badania prowadzonego przez IAB Europe. Do wypełnienia krótkiej ankiety zapraszamy wszystkich uczestników ekosystemu reklamy programmatic. Termin upływa 26 lipca 2024 r.