Agencja DDOB przystąpiła do grona firm członkowskich IAB Polska

01/13/2022
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła agencja DDOB.

Agencja DDOB to jeden z największych podmiotów specjalizujących się w influencer marketingu. Jako pierwsza i jedyna w Polsce agencja jest love brandem i posiada własne media na IG, Tik Tok, You Tube, Facebook. Stworzyła również platformę DDOB.COM, która skupia największą społeczność mikro influencerów w Polsce. Od początku działalności wyznacza trendy i nie boi się innowacji.
W swoim dorobku ma m.in. własne seriale z udziałem influencerów na kanale YT; produkcję pierwszego reality show z udziałem Influencerów realizowanego dla telewizji TVN PLAYER, własną kolekcję dresów z logo #DDOB. Jeden z filmów na Tik Tok autorstwa DDOB wygenerował ponad 75 mln polubień.
Od 2021 roku prezes i założyciel DDOB Bartek Sibiga współtworzy firmę Fanadise specjalizującą się w rozwoju rynku NFT i crypto w Polsce oraz globalnie. W ramach współpracy z największymi markami w Polsce i globalnie agencja DDOB zrealizowała kilka tysięcy kampanii na wszystkich dostępnych platformach społecznościowych oraz na własnych kanałach w formie konkursów, castingów, produkcji podcastów, prowadzenia profilu marek na Tik Tok oraz Instagram.

Niewątpliwie jako Agencja DDOB kształtujemy rynek influencer i digital marketingu od wielu lat. Mieliśmy przyjemność pracować i realizować kampanie dla największych brandów i współpracować z setkami influencerów. Wielu z nich dzięki naszemu wsparciu zyskało popularność osiągając status topowych twórców.
Corocznie bierzemy udział w najważniejszych konferencjach i wydarzeniach branżowych w roli prelegentów i ekspertów. Przystępując do IAB Polska chcemy podzielić się naszą bogatą wiedzą, wymienić doświadczeniami z innymi przedstawicielami branży. Wspólnie tworzyć wartościowe projekty. Naszą misją jest tworzenie influencer marketingu, który dostarcza jakościowe treści i wiarygodny przekaz z szacunkiem do marki, twórcy i odbiorcy – mówi Marta Ślendak, Dyrektor Zarządzający Agencja DDOB.

IG >

Tik Tok >

You Tube >

Facebook >

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 220 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.