Agencja DDOB przystąpiła do grona firm członkowskich IAB Polska

01/13/2022
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła agencja DDOB.

Agencja DDOB to jeden z największych podmiotów specjalizujących się w influencer marketingu. Jako pierwsza i jedyna w Polsce agencja jest love brandem i posiada własne media na IG, Tik Tok, You Tube, Facebook. Stworzyła również platformę DDOB.COM, która skupia największą społeczność mikro influencerów w Polsce. Od początku działalności wyznacza trendy i nie boi się innowacji.
W swoim dorobku ma m.in. własne seriale z udziałem influencerów na kanale YT; produkcję pierwszego reality show z udziałem Influencerów realizowanego dla telewizji TVN PLAYER, własną kolekcję dresów z logo #DDOB. Jeden z filmów na Tik Tok autorstwa DDOB wygenerował ponad 75 mln polubień.
Od 2021 roku prezes i założyciel DDOB Bartek Sibiga współtworzy firmę Fanadise specjalizującą się w rozwoju rynku NFT i crypto w Polsce oraz globalnie. W ramach współpracy z największymi markami w Polsce i globalnie agencja DDOB zrealizowała kilka tysięcy kampanii na wszystkich dostępnych platformach społecznościowych oraz na własnych kanałach w formie konkursów, castingów, produkcji podcastów, prowadzenia profilu marek na Tik Tok oraz Instagram.

Niewątpliwie jako Agencja DDOB kształtujemy rynek influencer i digital marketingu od wielu lat. Mieliśmy przyjemność pracować i realizować kampanie dla największych brandów i współpracować z setkami influencerów. Wielu z nich dzięki naszemu wsparciu zyskało popularność osiągając status topowych twórców.
Corocznie bierzemy udział w najważniejszych konferencjach i wydarzeniach branżowych w roli prelegentów i ekspertów. Przystępując do IAB Polska chcemy podzielić się naszą bogatą wiedzą, wymienić doświadczeniami z innymi przedstawicielami branży. Wspólnie tworzyć wartościowe projekty. Naszą misją jest tworzenie influencer marketingu, który dostarcza jakościowe treści i wiarygodny przekaz z szacunkiem do marki, twórcy i odbiorcy – mówi Marta Ślendak, Dyrektor Zarządzający Agencja DDOB.

IG >

Tik Tok >

You Tube >

Facebook >

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 220 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.