Adquesto wśród firm członkowskich IAB Polska

03/06/2019
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Adquesto Sp. z o.o. – jeden z pierwszych na rynku dostawców rozwiązań questvertisingowych.

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Adquesto Sp. z o.o. – jeden z pierwszych na rynku dostawców rozwiązań questvertisingowych.

Adquesto to pierwsza w Polsce sieć reklamowa oparta na założeniach
questvertisingu, czyli „reklamy pytającej”. System cechuje się wyjątkowymi parametrami: 100% visibility, obejście większości adbloków, opłata tylko za sukces, mierzalne efekty kampanii – także wizerunkowych. Występując w funkcji bezpłatnego paywall’a, Adquesto gwarantuje świadome przyswojenie przekazu reklamowego, co weryfikowane jest dzięki pytaniu dotyczącemu treści kreacji.

Największym atutem naszego systemu jest pewność, że przekaz reklamowy skutecznie dotarł do odbiorcy. Pewność! Dlatego zjawisko „banner blindness” nie dotyczy adquestów. Ale najważniejsze i tak jest to, że odbiorca zapoznał się z treścią reklamy w sposób świadomy. Jaka inna forma reklamy tak potrafi?

– pyta przewrotnie Adam Majewski, CEO i główny pomysłodawca projektu.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 240 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

 

Czytaj także

Wszystko, co musisz wiedzieć o reklamie mobilnej! Nowy e-book IAB Polska

Wszystko, co musisz wiedzieć o reklamie mobilnej! Nowy e-book IAB Polska

Raport „Formaty Reklamowe Mobile 2025” to praktyczny przewodnik po ekosystemie reklamy mobilnej, stworzony przez ekspertów z Grupy Roboczej Mobile IAB Polska. Znajdziesz w nim nie tylko przegląd formatów, ale także ich zastosowanie w rzeczywistych kampaniach i rekomendacje dla marketerów.

Patronat IAB: Raport adQuery o uważności w reklamie „Uwaga, klikam!”

Patronat IAB: Raport adQuery o uważności w reklamie „Uwaga, klikam!”

Z najnowszego badania adQuery „Uwaga, klikam!” wynika jednoznacznie: konsumenci klikają, gdy reklama jest atrakcyjna wizualnie, trafna kontekstowo i niesie ze sobą konkretną wartość. Ale to nie jedyne wnioski, które płyną z raportu. Publikacja została objęta patronatem honorowym IAB Polska.