Rozwiązania firmy obejmują sieć marketingu partnerskiego Admitad, platformę reklamy natywnej i kontekstowej Takeads, rozwiązanie SaaS do zarządzania wewnętrznym programem partnerskim Tapfiliate, czy narzędzie do zarabiania na kuponach i kodach rabatowych FairSavings. Firma z siedzibą w Niemczech zatrudnia ponad 800 specjalistów w 10 krajach, w tym w Polsce.
Nasz udział w pracach IAB Polska – stowarzyszenia skupiającego czołowe firmy sektora online, pozwoli nam na kształtowanie debaty eksperckiej i rynkowych standardów w tak ważnych dla Admitad sektorach rynku jak marketing performatywny czy reklama natywna. Dołączenie do IAB Polska jest zatem logiczną i spójną decyzją w kontekście dalszego rozwoju Admitad i innych produktów grupy Mitgo w Polsce. Cieszę się z nadchodzącej współpracy w grupach roboczych i wydarzeniach IAB. Jestem przekonany, że przyniesie ona obopólne korzyści. – komentuje Mateusz Łukianiuk, Country Manager, Admitad Polska.
W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.
Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.