Admitad przystępuje do IAB Polska

08/18/2023
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Admitad Polska Sp. z o.o. - polski oddział Mitgo, firmy technologicznej oferującej innowacje w sektorach martech, fintech i smart shopping.

Rozwiązania firmy obejmują sieć marketingu partnerskiego Admitad, platformę reklamy natywnej i kontekstowej Takeads, rozwiązanie SaaS do zarządzania wewnętrznym programem partnerskim Tapfiliate, czy narzędzie do zarabiania na kuponach i kodach rabatowych FairSavings. Firma z siedzibą w Niemczech zatrudnia ponad 800 specjalistów w 10 krajach, w tym w Polsce.

Nasz udział w pracach IAB Polska – stowarzyszenia skupiającego czołowe firmy sektora online, pozwoli nam na kształtowanie debaty eksperckiej i rynkowych standardów w tak ważnych dla Admitad sektorach rynku jak marketing performatywny czy reklama natywna. Dołączenie do IAB Polska jest zatem logiczną i spójną decyzją w kontekście dalszego rozwoju Admitad i innych produktów grupy Mitgo w Polsce. Cieszę się z nadchodzącej współpracy w grupach roboczych i wydarzeniach IAB.  Jestem przekonany, że przyniesie ona obopólne korzyści. – komentuje Mateusz Łukianiuk, Country Manager, Admitad Polska.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.