Admitad przystępuje do IAB Polska

08/18/2023
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Admitad Polska Sp. z o.o. - polski oddział Mitgo, firmy technologicznej oferującej innowacje w sektorach martech, fintech i smart shopping.

Rozwiązania firmy obejmują sieć marketingu partnerskiego Admitad, platformę reklamy natywnej i kontekstowej Takeads, rozwiązanie SaaS do zarządzania wewnętrznym programem partnerskim Tapfiliate, czy narzędzie do zarabiania na kuponach i kodach rabatowych FairSavings. Firma z siedzibą w Niemczech zatrudnia ponad 800 specjalistów w 10 krajach, w tym w Polsce.

Nasz udział w pracach IAB Polska – stowarzyszenia skupiającego czołowe firmy sektora online, pozwoli nam na kształtowanie debaty eksperckiej i rynkowych standardów w tak ważnych dla Admitad sektorach rynku jak marketing performatywny czy reklama natywna. Dołączenie do IAB Polska jest zatem logiczną i spójną decyzją w kontekście dalszego rozwoju Admitad i innych produktów grupy Mitgo w Polsce. Cieszę się z nadchodzącej współpracy w grupach roboczych i wydarzeniach IAB.  Jestem przekonany, że przyniesie ona obopólne korzyści. – komentuje Mateusz Łukianiuk, Country Manager, Admitad Polska.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

DIMAQ w programie pilotażowym mikropoświadczeń

DIMAQ w programie pilotażowym mikropoświadczeń

Standard DIMAQ dołącza do projektu „Mikropoświadczenia – pilotaż nowego rozwiązania wspierającego uczenie się przez całe życie”, realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych – Państwowy Instytut Badawczy.

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne to jedno z niewielu miejsc w internecie, gdzie codziennie spotykają się miliony realnych użytkowników w poszukiwaniu informacji, inspiracji i wiedzy. Ich skala, rozpoznawalność i redakcyjna wiarygodność czynią je idealnym środowiskiem do prowadzenia działań content marketingowych – nie tylko efektywnych wizerunkowo, ale też realnie wspierających decyzje zakupowe konsumentów.