ABSTRA dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska

07/16/2019
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła agencja ABSTRA.

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła agencja ABSTRA.

Abstra to największy niezależny producent treści wideo na polskim YouTube. Posiada obszerne portfolio kanałów na YouTube i profili społecznościowych, dzięki którym dociera do milionów odbiorców.  Do portfolio firmy należą takie kanały, jak „Abstrachuje.tv”, „Beksy”, „Dla Pieniędzy” i „NP: Nowe Pokolenie”. Każdego miesiąca produkcje Abstra zyskują po 50 mln wyświetleń, a łączna ich liczba przekroczyła już 2 miliardy. Należące do Abstra kanały reprezentują różnorodne segmenty tematyczne, m.in. rozrywkę, edutainment, lifestyle i sport. Abstra tworzy także treści dla partnerów zewnętrznych oraz kanały YouTube realizowane w porozumieniu z partnerami komercyjnymi – „Jak TO Robić?” dla Durex oraz „Kumaty” dla sieci Żabka.

Zmiana sposobu konsumpcji mediów dzieje się na naszych oczach. Smartfon stał się narzędziem za pomocą którego komunikujemy się ze światem, a rolę telewizji zaczyna przejmować YouTube i inne platformy video. Aby efektywnie dotrzeć do grupy 13-30 należy umiejętnie przyciągać ich uwagę. Można tego dokonać jedynie za pomocą atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Jako Abstra jesteśmy największym producentem wideo na polskim YouTube, posiadającym obszerne portfolio własnych kanałów i profili społecznościowych, dzięki którym docieramy do milionów odbiorców. Dołączając do IAB chcemy wspierać rozwój video marketingu w Polsce i promować YouTube i inne platformy video jako doskonałe narzędzia dotarcia do szczegółowo sprofilowanych grup odbiorców

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Do IAB Polska dołącza Braughman Group Media Outdoor – doświadczony partner w realizacji kampanii OOH i DOOH, który łączy kreatywność z technologią, pomagając markom zaistnieć w lokalizacjach premium.

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

27 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”. Organizatorem wydarzenia jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt DIMAQ.