Europen Search Awards to konkurs dla najlepszych kampanii search z różnych sektorów biznesu, w zmieniającym się cyfrowym ekosystemie, który inspiruje do innowacji, kreatywności i łączności. Do konkursu co roku zgłaszają się firmy z 44 krajów europejskich. Jury już po raz jedenasty wybrało najlepsze kampanie, a wśród zwycięzców po raz kolejny znalazły sie polskie kampanie i polskie firmy! Nagrody otrzymały 4 agencje zrzeszone w IAB Polska :
- 4 nagrody dla Up&More w kategoriach:
- BEST USE OF SEARCH – RETAIL / ECOMMERCE (PPC) (SMALL) za kampanię Sephora – Sweet scent of app marketing
- BEST USE OF SEARCH – AUTOMOTIVE (SMALL) za kampanię Spotawheel – Boost Factory
- BEST LOCAL CAMPAIGN (PPC) (SMALL) za kampanię Anypark – become a parKING with Anypark!
- BEST LOW BUDGET CAMPAIGN (SEO) (SMALL) za kampanię Panek – Road to the Top
- 2 nagrody dla Bluerank w kategoriach:
- BEST USE OF SEARCH – TRAVEL / LEISURE (PPC) (LARGE) – srebro za kampanię Rainbow – how to fight with pandemic trend in travel industry
- BEST INTEGRATED CAMPAIGN (LARGE) – nagroda główna za kampanię Rainbow – How to turn a challenge into success?
- 1 nagroda dla Mediacom w kategorii:
BEST USE OF SEARCH – FINANCE (PPC) (LARGE) – srebro za kampanię CarFinance 247 – Modern Search for Growth - 1 nagroda dla Sempai w kategorii:
BEST SOFTWARE INNOVATION za kampanię – Sempai Merchant 360
Zwycięzcom serdecznie gratulujemy!
Pełna lista nagrodzonych dostępna jest tu: https://europeansearchawards.com/2022-winners/