4 polskie agencje SEM nagrodzone w European Search Awards 2022

06/01/2022
26 maja br. odbyła się uroczysta gala w rozdania European Search Awards 2022 – najważniejszych, europejskich nagród przyznawanych za działania w obszarach SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Wśród nagrodzonych znalazły się 4 polskie agencje - członkowie IAB Polska. Gratulacje dla Up&More, Bluerank, Mediacom i Sempai!

Europen Search Awards to konkurs dla najlepszych kampanii search z różnych sektorów biznesu, w zmieniającym się cyfrowym ekosystemie, który inspiruje do innowacji, kreatywności i łączności. Do konkursu co roku zgłaszają się firmy z 44 krajów europejskich. Jury już po raz jedenasty wybrało najlepsze kampanie, a wśród zwycięzców po raz kolejny znalazły sie polskie kampanie i polskie firmy! Nagrody otrzymały 4 agencje zrzeszone w IAB Polska :

  • 4 nagrody dla Up&More w kategoriach:
    • BEST USE OF SEARCH – RETAIL / ECOMMERCE (PPC) (SMALL) za kampanię Sephora – Sweet scent of app marketing
    • BEST USE OF SEARCH – AUTOMOTIVE (SMALL) za kampanię Spotawheel – Boost Factory
    • BEST LOCAL CAMPAIGN (PPC) (SMALL) za kampanię Anypark – become a parKING with Anypark!
    • BEST LOW BUDGET CAMPAIGN (SEO) (SMALL) za kampanię Panek – Road to the Top
  • 2 nagrody dla Bluerank w kategoriach:
    • BEST USE OF SEARCH – TRAVEL / LEISURE (PPC) (LARGE) – srebro za kampanię Rainbow – how to fight with pandemic trend in travel industry
    • BEST INTEGRATED CAMPAIGN (LARGE) – nagroda główna za kampanię  Rainbow – How to turn a challenge into success? 
  • 1  nagroda dla Mediacom w kategorii:
    BEST USE OF SEARCH – FINANCE (PPC) (LARGE) – srebro za kampanię CarFinance 247 – Modern Search for Growth 
  • 1 nagroda dla Sempai w kategorii:
    BEST SOFTWARE INNOVATION za kampanię  – Sempai Merchant 360

Zwycięzcom serdecznie gratulujemy! 
Pełna lista nagrodzonych dostępna jest tu: https://europeansearchawards.com/2022-winners/ 

 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.