4 polskie agencje SEM nagrodzone w European Search Awards 2022

06/01/2022
26 maja br. odbyła się uroczysta gala w rozdania European Search Awards 2022 – najważniejszych, europejskich nagród przyznawanych za działania w obszarach SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Wśród nagrodzonych znalazły się 4 polskie agencje - członkowie IAB Polska. Gratulacje dla Up&More, Bluerank, Mediacom i Sempai!

Europen Search Awards to konkurs dla najlepszych kampanii search z różnych sektorów biznesu, w zmieniającym się cyfrowym ekosystemie, który inspiruje do innowacji, kreatywności i łączności. Do konkursu co roku zgłaszają się firmy z 44 krajów europejskich. Jury już po raz jedenasty wybrało najlepsze kampanie, a wśród zwycięzców po raz kolejny znalazły sie polskie kampanie i polskie firmy! Nagrody otrzymały 4 agencje zrzeszone w IAB Polska :

  • 4 nagrody dla Up&More w kategoriach:
    • BEST USE OF SEARCH – RETAIL / ECOMMERCE (PPC) (SMALL) za kampanię Sephora – Sweet scent of app marketing
    • BEST USE OF SEARCH – AUTOMOTIVE (SMALL) za kampanię Spotawheel – Boost Factory
    • BEST LOCAL CAMPAIGN (PPC) (SMALL) za kampanię Anypark – become a parKING with Anypark!
    • BEST LOW BUDGET CAMPAIGN (SEO) (SMALL) za kampanię Panek – Road to the Top
  • 2 nagrody dla Bluerank w kategoriach:
    • BEST USE OF SEARCH – TRAVEL / LEISURE (PPC) (LARGE) – srebro za kampanię Rainbow – how to fight with pandemic trend in travel industry
    • BEST INTEGRATED CAMPAIGN (LARGE) – nagroda główna za kampanię  Rainbow – How to turn a challenge into success? 
  • 1  nagroda dla Mediacom w kategorii:
    BEST USE OF SEARCH – FINANCE (PPC) (LARGE) – srebro za kampanię CarFinance 247 – Modern Search for Growth 
  • 1 nagroda dla Sempai w kategorii:
    BEST SOFTWARE INNOVATION za kampanię  – Sempai Merchant 360

Zwycięzcom serdecznie gratulujemy! 
Pełna lista nagrodzonych dostępna jest tu: https://europeansearchawards.com/2022-winners/ 

 

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.