360e-com w gronie firm członkowskich IAB Polska

07/04/2019
360e-com to spółka technologiczna, posiadająca autorskie technologie e-commerce. Oferuje klientom jedyną w swoim rodzaju, kompleksową usługę w zakresie retargetingu – omnichannel retargeting.

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła agencja 360e-com.

360e-com to spółka technologiczna, posiadająca autorskie technologie e-commerce. Oferuje klientom jedyną w swoim rodzaju, kompleksową usługę w zakresie retargetingu – omnichannel retargeting. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych metod i nieustającemu rozwojowi 360e-com realnie pomaga w sprzedaży w sklepach internetowych. W chwili obecnej działa na rynku europejskim oraz azjatyckim.

Rynek reklamy internetowej to od wielu lat najszybciej rozwijająca się gałąź usług marketingowych. Wiąże się z tym cały szereg wyzwań, jak między innymi edukacja klientów czy też dostosowanie rozwiązań legislacyjnych. Można im sprostać wspólnie, jako dobrze zgrany kolektyw uczestników tego rynku. IAB Polska realizuje misję integracji i przewodnictwa tym pracom, a my chcemy w tym aktywnie uczestniczyć, zarówno na rynku polskim jak i europejskim.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

 

Czytaj także

Patronat: Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada

Patronat: Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada

#DataDrivenDOOH to najważniejsze wydarzenie 2023 roku dotyczące rozwoju cyfrowego OOH i jego widowni. Pomiary, definicje, standardy – a wszystko podane w atrakcyjnej formie przez najlepszych ekspertów. W tym roku będziemy rozmawiać o tym, jak w kontekście tego młodego medium definiować i parametryzować widownię – aby spełniać oczekiwania naszych klientów z jednej strony i być pełnoprawnym członkiem cross-mediowego świata reklamy z drugiej. IAB Polska objął konferencję patronatem honorowym.

Ogłaszamy aż 62 nominacje do nagród IAB MIXX Awards 2023

Ogłaszamy aż 62 nominacje do nagród IAB MIXX Awards 2023

Jury IAB MIXX Awards po ocenie 224 zgłoszeń wyłoniło listę nominacji do nagród za najlepsze wykorzystanie środowiska cyfrowego w kampaniach reklamowych. Laureaci zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali 5 grudnia. W tym roku – o złote, srebrne i brązowe statuetki – w 16 kategoriach konkursowych ubiega się 45 kampanii, które uzyskały 62 nominacje do nagród.