360e-com w gronie firm członkowskich IAB Polska

07/04/2019
360e-com to spółka technologiczna, posiadająca autorskie technologie e-commerce. Oferuje klientom jedyną w swoim rodzaju, kompleksową usługę w zakresie retargetingu – omnichannel retargeting.

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła agencja 360e-com.

360e-com to spółka technologiczna, posiadająca autorskie technologie e-commerce. Oferuje klientom jedyną w swoim rodzaju, kompleksową usługę w zakresie retargetingu – omnichannel retargeting. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych metod i nieustającemu rozwojowi 360e-com realnie pomaga w sprzedaży w sklepach internetowych. W chwili obecnej działa na rynku europejskim oraz azjatyckim.

Rynek reklamy internetowej to od wielu lat najszybciej rozwijająca się gałąź usług marketingowych. Wiąże się z tym cały szereg wyzwań, jak między innymi edukacja klientów czy też dostosowanie rozwiązań legislacyjnych. Można im sprostać wspólnie, jako dobrze zgrany kolektyw uczestników tego rynku. IAB Polska realizuje misję integracji i przewodnictwa tym pracom, a my chcemy w tym aktywnie uczestniczyć, zarówno na rynku polskim jak i europejskim.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.