Podczas darmowej konferencji Online Marketing Day dowiesz się od 10 doświadczonych ekspertów jak sztuczna inteligencja, automatyzacja oraz analityka pomagają rozwinąć skrzydła w e-marketingu.
KIEDY? 3 czerwca 2022 r., od godz. 9:30 do 16:00
W kilka godzin poznasz praktyczne wskazówki z różnych obszarów digital marketingu. Konferencja jest podzielona na 3 bloki tematyczne: SEO, Content Marketing oraz Analityka internetowa.
GDZIE? Online!
W dniu wydarzenia otrzymasz link do transmisji live, którą obejrzysz z dowolnego miejsca na świecie: w domu, na wyjeździe czy na ławce w parku. Wystarczy Ci komputer, tablet lub smartfon z dostępem do Internetu. No i może słuchawki w miejscu publicznym 😉.
KOSZT? 0 zł!
Online Marketing Day to bezpłatna konferencja. Jedyne co musisz zrobić, aby wziąć udział, to wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie: https://onlinemarketingday.pl/
3. edycja Online Marketing Day – dla kogo?
Wydarzenie będzie odpowiednie dla każdego, kto chce zwiększyć wydajność działań w sieci. Przydatne informacje znajdą tutaj:
- SEO-wcy,
- marketerzy,
- przedsiębiorcy,
- właściciele e-commerce.
Nie ma znaczenia czy masz już doświadczenie w e-marketingu, czy dopiero zaczynasz. Eksperci opowiedzą Ci o najciekawszych sposobach wykorzystania nowoczesnych technologii oraz o trendach w 2022 r.
Jakie prelekcje przygotowali eksperci?
Podczas wydarzenia wystąpią autorzy bestsellerów oraz znani specjaliści z branży SEO/SEM, m.in.:
- Milena Majchrzak (ekspertka SEO z SEMSTORM), która powie Ci: czy treści generowane przez AI mają szanse na wysokie pozycje w Google.
- Joanna Wrycza-Bekier (autorka książek „Magia słów” i „Webwriting”) z tematem dotyczącym storytellingu w tekstach reklamowych.
- Łukasz Chwiszczuk (ekspert Google Ads) Google Ads 2022 – jakie zmiany czekają nas w tym roku w systemie reklamowym Google
- Łukasz Żelezny (ekspert SEO z agencji SEO.London), który pokaże Ci ekscentryczne sposoby na zwiększenie skali działań poprzez sztuczną inteligencję.
- Anna Moczulska (Artegence) podczas prelekcji o analizie danych w Google Analytics 4.
- Roman Rozenberger (ekspert SEO z IBB Media) z prezentacją pt. Prawie wyszło, czyli w 25 minut o błędach i łatwych rozwiązaniach SEO dla e-commerce.
To tylko część wybranych zagadnień, z którymi możesz zapoznać się na konferencji. Chcesz poznać pozostałe tematy? Sprawdź agendę na stronie wydarzenia.
Co zyskujesz, zapisując się na wydarzenie?
Online Marketing Day to przede wszystkim rzetelne źródło informacji o digital marketingu.
Na spotkaniu występują eksperci, którzy w codziennej pracy testują różne rozwiązania, a następnie podczas prelekcji dzielą się swoimi wnioskami i przekazują Ci gotowe, praktyczne wskazówki.
Dodatkowo, jako zapisany użytkownik, za udział w wydarzeniu otrzymasz:
- paczkę bonusów od partnerów: w tym zniżki na produkty i usługi, darmowe konsultacje oraz materiały merytoryczne;
- nagrania wszystkich prelekcji, które obejrzysz w dowolnym czasie;
- 10 punktów w programie recertyfikującym DIMAQ.
Organizatorzy i partnerzy
Organizatorem wydarzenia jest SEMSTORM. Firma, która od 2013 roku dostarcza wielofunkcyjną platformę z narzędziami do analityki internetowej oraz content marketingu. Ułatwiają one pracę nad SEO, PPC i treścią. Z aplikacji korzysta już ponad 68 tysięcy użytkowników.
Wydarzenie jest objęte patronatem honorowym IAB Polska.
Patroni medialni konferencji: E-commerce w praktyce, Marketer+, Marketing przy kawie, Nowy Marketing
Partnerzy wydarzenia: Salesmanago, Grupa Tense, Whitepress, Deva Group, Fox Strategy, User.com, Shoper, LH.pl, SMSAPI, Cube Group, Eactive i inne.