3 edycja darmowej konferencji Online Marketing Day już 3 czerwca!

05/10/2022
Chcesz ułatwić sobie działania marketingowe i jednocześnie pozyskać większą liczbę klientów? Wolisz otrzymać praktyczne wskazówki niż same teoretyczne rozważania? Zapraszamy do udziału w konferencji Online Marketing Day. IAB Polska jest patronem wydarzenia.

Podczas darmowej konferencji Online Marketing Day dowiesz się od 10 doświadczonych ekspertów jak sztuczna inteligencja, automatyzacja oraz analityka pomagają rozwinąć skrzydła w e-marketingu.

KIEDY? 3 czerwca 2022 r., od godz. 9:30 do 16:00

W kilka godzin poznasz praktyczne wskazówki z różnych obszarów digital marketingu. Konferencja jest podzielona na 3 bloki tematyczne: SEO, Content Marketing oraz Analityka internetowa.

GDZIE? Online!

W dniu wydarzenia otrzymasz link do transmisji live, którą obejrzysz z dowolnego miejsca na świecie: w domu, na wyjeździe czy na ławce w parku. Wystarczy Ci komputer, tablet lub smartfon z dostępem do Internetu. No i może słuchawki w miejscu publicznym ?.

KOSZT? 0 zł!

Online Marketing Day to bezpłatna konferencja. Jedyne co musisz zrobić, aby wziąć udział, to wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie: https://onlinemarketingday.pl/

3. edycja Online Marketing Day – dla kogo?

Wydarzenie będzie odpowiednie dla każdego, kto chce zwiększyć wydajność działań w sieci. Przydatne informacje znajdą tutaj:

  • SEO-wcy,
  • marketerzy,
  • przedsiębiorcy,
  • właściciele e-commerce.

Nie ma znaczenia czy masz już doświadczenie w e-marketingu, czy dopiero zaczynasz. Eksperci opowiedzą Ci o najciekawszych sposobach wykorzystania nowoczesnych technologii oraz o trendach w 2022 r.

Jakie prelekcje przygotowali eksperci?

Podczas wydarzenia wystąpią autorzy bestsellerów oraz znani specjaliści z branży SEO/SEM, m.in.:

  • Milena Majchrzak (ekspertka SEO z SEMSTORM), która powie Ci: czy treści generowane przez AI mają szanse na wysokie pozycje w Google.
  • Joanna Wrycza-Bekier (autorka książek „Magia słów” i „Webwriting”) z tematem dotyczącym storytellingu w tekstach reklamowych.
  • Łukasz Chwiszczuk (ekspert Google Ads) Google Ads 2022 – jakie zmiany czekają nas w tym roku w systemie reklamowym Google
  • Łukasz Żelezny (ekspert SEO z agencji SEO.London), który pokaże Ci ekscentryczne sposoby na zwiększenie skali działań poprzez sztuczną inteligencję.
  • Anna Moczulska (Artegence) podczas prelekcji o analizie danych w Google Analytics 4.
  • Roman Rozenberger (ekspert SEO z IBB Media) z prezentacją pt. Prawie wyszło, czyli w 25 minut o błędach i łatwych rozwiązaniach SEO dla e-commerce.

To tylko część wybranych zagadnień, z którymi możesz zapoznać się na konferencji. Chcesz poznać pozostałe tematy? Sprawdź agendę na stronie wydarzenia.

 

Co zyskujesz, zapisując się na wydarzenie?

Online Marketing Day to przede wszystkim rzetelne źródło informacji o digital marketingu.

Na spotkaniu występują eksperci, którzy w codziennej pracy testują różne rozwiązania, a następnie podczas prelekcji dzielą się swoimi wnioskami i przekazują Ci gotowe, praktyczne wskazówki.

Dodatkowo, jako zapisany użytkownik, za udział w wydarzeniu otrzymasz:

  • paczkę bonusów od partnerów: w tym zniżki na produkty i usługi, darmowe konsultacje oraz materiały merytoryczne;
  • nagrania wszystkich prelekcji, które obejrzysz w dowolnym czasie;
  • 10 punktów w programie recertyfikującym DIMAQ.

Zapisuję się >

Organizatorzy i partnerzy

Organizatorem wydarzenia jest SEMSTORM. Firma, która od 2013 roku dostarcza wielofunkcyjną platformę z narzędziami do analityki internetowej oraz content marketingu. Ułatwiają one pracę nad SEO, PPC i treścią. Z aplikacji korzysta już ponad 68 tysięcy użytkowników.

Wydarzenie jest objęte patronatem honorowym IAB Polska.

Patroni medialni konferencji: E-commerce w praktyce, Marketer+, Marketing przy kawie, Nowy Marketing

Partnerzy wydarzenia: Salesmanago, Grupa Tense, Whitepress, Deva Group, Fox Strategy, User.com, Shoper, LH.pl, SMSAPI, Cube Group, Eactive i inne.

Czytaj także

Patronat: Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada

Patronat: Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada

#DataDrivenDOOH to najważniejsze wydarzenie 2023 roku dotyczące rozwoju cyfrowego OOH i jego widowni. Pomiary, definicje, standardy – a wszystko podane w atrakcyjnej formie przez najlepszych ekspertów. W tym roku będziemy rozmawiać o tym, jak w kontekście tego młodego medium definiować i parametryzować widownię – aby spełniać oczekiwania naszych klientów z jednej strony i być pełnoprawnym członkiem cross-mediowego świata reklamy z drugiej. IAB Polska objął konferencję patronatem honorowym.

Ogłaszamy aż 62 nominacje do nagród IAB MIXX Awards 2023

Ogłaszamy aż 62 nominacje do nagród IAB MIXX Awards 2023

Jury IAB MIXX Awards po ocenie 224 zgłoszeń wyłoniło listę nominacji do nagród za najlepsze wykorzystanie środowiska cyfrowego w kampaniach reklamowych. Laureaci zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali 5 grudnia. W tym roku – o złote, srebrne i brązowe statuetki – w 16 kategoriach konkursowych ubiega się 45 kampanii, które uzyskały 62 nominacje do nagród.