2 statuetki DIGITAL COMMUNICATION AWARDS już w Polsce. Wracają z nimi MOSQI.TO oraz History Channel.

10/03/2019
Tegoroczny konkurs Digital Communication Awards to ponad 600 zgłoszonych prac z całego świata, międzynarodowe jury oraz charakterystyczny dla konkursu w Berlinie – live pitch, który wszyscy nominowani muszą obronić, by myśleć o zdobyciu nagrody głównej. Live pitch odbywa się w dzień rozdania nagród, co dodatkowo podgrzewa atmosferę wydarzenia. W tym roku z głównej nagrody cieszy się […]

Tegoroczny konkurs Digital Communication Awards to ponad 600 zgłoszonych prac z całego świata, międzynarodowe jury oraz charakterystyczny dla konkursu w Berlinie – live pitch, który wszyscy nominowani muszą obronić, by myśleć o zdobyciu nagrody głównej. Live pitch odbywa się w dzień rozdania nagród, co dodatkowo podgrzewa atmosferę wydarzenia.

W tym roku z głównej nagrody cieszy się nasza firma członkowska – MOSQI.TO za “Stranger e-learnings 😛 the language thriller” dla ING Banku Śląskiego w wymagającej kategorii Internal Communication oraz History Channel za zdobycie statuetki w kategorii Storytelling za pracę „Beautiful Century”.

Dodatkowo srebrny medal zdobyło MOSQI.TO w kategorii Fince za projekt „Painless banking for everybody” również dla ING Banku Śląskiego.

To już druga statuetka w tym konkursie dla MOSQI.TO – „dla nas to świetna próba sił na międzynarodowej arenie, gdzie konkurujemy z mocnymi globalnymi markami takimi jak:
Adidas, BBC, Generali, IKEA, Microsoft, SEAT czy Siemens. Wielka satysfakcja stawiać z nimi w szranki i wygrywać” dodaje Magdalena Szmidt z MOSQI.TO.

Gratulujemy!

Pełna lista zwycięzców:
https://www.digital-awards.eu/review/best-of-2019/

 

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Przez ostatni rok polska branża komunikacji marketingowej skonfrontowała się z wyzwaniami postpandemicznej rzeczywistości oraz niepewnością geopolityczną i ekonomiczną. Mimo to rynek reklamowy odnotował dwucyfrowy wzrost. Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2023 prezentujemy w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2022/2023. 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób.