2 statuetki DIGITAL COMMUNICATION AWARDS już w Polsce. Wracają z nimi MOSQI.TO oraz History Channel.

10/03/2019
Tegoroczny konkurs Digital Communication Awards to ponad 600 zgłoszonych prac z całego świata, międzynarodowe jury oraz charakterystyczny dla konkursu w Berlinie – live pitch, który wszyscy nominowani muszą obronić, by myśleć o zdobyciu nagrody głównej. Live pitch odbywa się w dzień rozdania nagród, co dodatkowo podgrzewa atmosferę wydarzenia. W tym roku z głównej nagrody cieszy się […]

Tegoroczny konkurs Digital Communication Awards to ponad 600 zgłoszonych prac z całego świata, międzynarodowe jury oraz charakterystyczny dla konkursu w Berlinie – live pitch, który wszyscy nominowani muszą obronić, by myśleć o zdobyciu nagrody głównej. Live pitch odbywa się w dzień rozdania nagród, co dodatkowo podgrzewa atmosferę wydarzenia.

W tym roku z głównej nagrody cieszy się nasza firma członkowska – MOSQI.TO za “Stranger e-learnings 😛 the language thriller” dla ING Banku Śląskiego w wymagającej kategorii Internal Communication oraz History Channel za zdobycie statuetki w kategorii Storytelling za pracę „Beautiful Century”.

Dodatkowo srebrny medal zdobyło MOSQI.TO w kategorii Fince za projekt „Painless banking for everybody” również dla ING Banku Śląskiego.

To już druga statuetka w tym konkursie dla MOSQI.TO – „dla nas to świetna próba sił na międzynarodowej arenie, gdzie konkurujemy z mocnymi globalnymi markami takimi jak:
Adidas, BBC, Generali, IKEA, Microsoft, SEAT czy Siemens. Wielka satysfakcja stawiać z nimi w szranki i wygrywać” dodaje Magdalena Szmidt z MOSQI.TO.

Gratulujemy!

Pełna lista zwycięzców:
https://www.digital-awards.eu/review/best-of-2019/

 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.