11 polskich nominacji do europejskich nagród MIXX Awards oraz Research Awards

05/25/2020
To kolejny rok, w którym na liście finalistów do prestiżowych europejskich nagród MIXX Awards i Research Awards polskie kampanie poczynają sobie coraz śmielej.

Organizatorem obu konkursów jest IAB Europe. Co roku spośród kilkuset kampanii z całej Europy, międzynarodowe jury wybiera te najbardziej efektywne, inspirujące i skuteczne. Poza docenieniem i przyznaniem wyróżnień, celem konkursów jest także edukacja i szerzenie wiedzy o możliwościach, innowacjach, a także trendach na rynku reklamy cyfrowej i w obszarze badań.

Po owocnej dla polskich agencji edycji z 2019 roku, z przyjemnością poznaliśmy listę finalistów do tegorocznych nagród. Spośród polskich zgłoszeń docenione zostały:

Ponadto, do nagrody Research Awards w kategorii Audience Measurement nominowano Gemius i PBI (Polskie Badania Internetu) za koncepcję jednoźródłowego pomiaru cross-mediowego.

Wszystkim nominowanym serdecznie gratulujemy i życzymy powodzenia w finale! A zwycięzców poznamy już 3 czerwca podczas konferencji Interact Online (rejestracja na wydarzenie bezpłatna).

Pełna lista finalistów dostępna jest na stronie IAB Europe.

Przypominamy, że ruszyły również zgłoszenia do 14. edycji polskiej edycji konkursu IAB MIXX Awards!

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.