11 polskich nominacji do europejskich nagród MIXX Awards oraz Research Awards

05/25/2020
To kolejny rok, w którym na liście finalistów do prestiżowych europejskich nagród MIXX Awards i Research Awards polskie kampanie poczynają sobie coraz śmielej.

Organizatorem obu konkursów jest IAB Europe. Co roku spośród kilkuset kampanii z całej Europy, międzynarodowe jury wybiera te najbardziej efektywne, inspirujące i skuteczne. Poza docenieniem i przyznaniem wyróżnień, celem konkursów jest także edukacja i szerzenie wiedzy o możliwościach, innowacjach, a także trendach na rynku reklamy cyfrowej i w obszarze badań.

Po owocnej dla polskich agencji edycji z 2019 roku, z przyjemnością poznaliśmy listę finalistów do tegorocznych nagród. Spośród polskich zgłoszeń docenione zostały:

Ponadto, do nagrody Research Awards w kategorii Audience Measurement nominowano Gemius i PBI (Polskie Badania Internetu) za koncepcję jednoźródłowego pomiaru cross-mediowego.

Wszystkim nominowanym serdecznie gratulujemy i życzymy powodzenia w finale! A zwycięzców poznamy już 3 czerwca podczas konferencji Interact Online (rejestracja na wydarzenie bezpłatna).

Pełna lista finalistów dostępna jest na stronie IAB Europe.

Przypominamy, że ruszyły również zgłoszenia do 14. edycji polskiej edycji konkursu IAB MIXX Awards!

Czytaj także

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

IAA Polska wraz uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds organizuje konkurs DOBROSTARS, w którym wyróżnione zostaną najlepsze praktyki wspierające zdrowie psychiczne, fizyczne i dobre samopoczucie pracowników. Inicjatywę wspierają największe organizacje branżowe: IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które objęły patronat nad konkursem.

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

Już po raz 5. WhitePress organizuje SEO Vibes Summit – jedną z najważniejszych konferencji branży SEO i content marketingu w Europie. Tym razem konferencja odbędzie się w Zakopanem w dniach 27-31 maja. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Przełomowe dla wyszukiwarek rozwiązania, takie jak Google Search Generative Experience (SGE), łączą generatywne modele językowe z zaawansowanymi mechanizmami wyszukiwania. Aby pomóc firmom i specjalistom SEO oraz SEM lepiej zrozumieć te zmiany, eksperci z Grupy Roboczej SEO & PPC IAB Polska przygotowali nowy e-book poświęcony tej tematyce.