Webinary: Influencer Marketing 2024
Jak będzie wyglądał influencer marketing w 2024? Z jakimi wyzwaniami będą mierzyć się twórcy, reklamodawcy i agencje? Jak prawidłowo i skutecznie realizowć działania z zakresu współpracy z influencerami?
Przedstawiciele Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska przygotowali cykl bezpłatnych webinarów, podczas których kompleksowo odpowiedzą na te pytania.
Webinary będą odbywać się przez cały rok. Rejestracja otwarta jest już na pierwsze z nich.
Zarejestruj się na nadchodzące webinary. Poniżej znajdziesz tez nagrania spotkań, które już się odbyły.
Nadchodzące webinary:
Webinar 5.: Gen Z w influencer marketingu
Data: 18.06.2024, 11:00
Prowadzący: tba
Webinar 6.: Relacje z influencerami jako inwestycja w przyszłość
Data: 04.07.2024, 11:00
Prowadzący: tba
Nagrania webinarów, które już się odbyły:
Webinar 1.: Sportowe emocje w komunikacji marki. Jak w roku Igrzysk i Euro trafić do kibicowskich domów
Data: 25.01.2024, 11:00
Prowadzący: Filip Cieśliński, Head of Sales, Arskom
Webinar 2.: Jak briefować influencerów?
Data: 22.02.2024, 11:00
Prowadzący: Robert Sosnowski, CVO, Reach a Blogger
Z webinaru dowiesz się, jakie informacje zawrzeć w briefie i kiedy zacząć briefować influencera. Poznasz narzędzia wspomagające proces briefowania i selekcji influencerów: reachablogger.pl, modash.io, semrush.com i inne.
Webinar 3.: Aspekty prawne współprac z influencerami
Data: 21.03.2024, 11:00
Prowadzący:
- Marek Myślicki, Chief Growth Officer, Stor9; szef Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska
- dr Piotr Wasilewski, Adwokat, Partner, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Podczas webinaru poznasz must have każdej umowy z influencerem i rodzaje umów. Eksperci zwócą uwagę na zagrożenia przy takich współpracach i rozwiązania w sytuacjach kryzysowych. Opowiedzą o kategoriach zakazanych i branżach sensytywnych.
Webinar 4.: Jak radzić sobie z kryzysem wizerunkowym influencera, z którym współpracujemy
Data: 18.04.2024, 11:00
Prowadząca: Karolina Sobkowiak, Head of Content & Influencer Marketing, Tears of Joy
Opis: Kryzys wizerunkowy twórcy może mieć znaczący wpływ na nasz brand. Ale nie musi! Jeżeli tylko odpowiednio na niego zareagujemy, kryzys nam niestraszny. Z prelekcji dowiesz się, jak identyfikować potencjalne źródła kryzysu, czy możemy się przed nim zabezpieczyć i jakie działania podjąć, kiedy zacznie on dotykać naszą markę.
Partnerem technologicznym jest LiveWebinar.