Webinary: Influencer Marketing 2024
Na te pytania odpowiadali przedstawiciele Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska podczas cyklu sześciu bezpłatnych webinarów.
Poniżej możesz obejrzeć nagrania wszystkich spotkań.
Webinar 1.: Sportowe emocje w komunikacji marki. Jak w roku Igrzysk i Euro trafić do kibicowskich domów
Data: 25.01.2024, 11:00
Prowadzący: Filip Cieśliński, Head of Sales, Arskom
Webinar 2.: Jak briefować influencerów?
Data: 22.02.2024, 11:00
Prowadzący: Robert Sosnowski, CVO, Reach a Blogger
Z webinaru dowiesz się, jakie informacje zawrzeć w briefie i kiedy zacząć briefować influencera. Poznasz narzędzia wspomagające proces briefowania i selekcji influencerów: reachablogger.pl, modash.io, semrush.com i inne.
Webinar 3.: Aspekty prawne współprac z influencerami
Data: 21.03.2024, 11:00
Prowadzący:
- Marek Myślicki, Chief Growth Officer, Stor9; szef Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska
- dr Piotr Wasilewski, Adwokat, Partner, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Podczas webinaru poznasz must have każdej umowy z influencerem i rodzaje umów. Eksperci zwócą uwagę na zagrożenia przy takich współpracach i rozwiązania w sytuacjach kryzysowych. Opowiedzą o kategoriach zakazanych i branżach sensytywnych.
Webinar 4.: Jak radzić sobie z kryzysem wizerunkowym influencera, z którym współpracujemy
Data: 18.04.2024, 11:00
Prowadząca: Karolina Sobkowiak, Head of Content & Influencer Marketing, Tears of Joy
Opis: Kryzys wizerunkowy twórcy może mieć znaczący wpływ na nasz brand. Ale nie musi! Jeżeli tylko odpowiednio na niego zareagujemy, kryzys nam niestraszny. Z prelekcji dowiesz się, jak identyfikować potencjalne źródła kryzysu, czy możemy się przed nim zabezpieczyć i jakie działania podjąć, kiedy zacznie on dotykać naszą markę.
Webinar 5.: Influencer marketing Generacji Z
Data: 18.06.2024, 11:00
Prowadzący: Michał Bogdański, Performance Media
Zapraszamy na webinar poświęcony Influencer Marketingowi, który skupia się na strategiach skutecznego docierania do Generacji Z. Podczas spotkania omówimy najnowsze trendy, efektywne narzędzia oraz case studies, które pomogą zrozumieć, jak budować autentyczne relacje z młodszymi odbiorcami. Dołącz, aby dowiedzieć się, jak wykorzystać potencjał influencerów w kampaniach marketingowych skierowanych do pokolenia przyszłości.
Webinar 6.: Influencerzy i trendy – czyli dwie rzeczy, o których należy pamiętać, budując kanał marki na TikToku
Data: 04.07.2024, 11:00
Prowadzący: Sara Jędrzejowska, Key Account Manager, Agencja DDOB
Jak powinna wyglądać skuteczna komunikacja marki na TikToku? Podczas webinaru pokażemy do’s & don’ts poparte case’ami kanałów brandowych i współprac z influencerami. Udowodnimy, że TikTok to nie tylko miejsce rozrywki, ale też skuteczny kanał sprzedaży i komunikowania się z konsumentami, a także idealne miejsce dotarcia do nowych użytkowników i budowania nowej grupy docelowej.