Webinary: Influencer Marketing 2024

Jak będzie wyglądał influencer marketing w 2024? Z jakimi wyzwaniami będą mierzyć się twórcy, reklamodawcy i agencje? Jak prawidłowo i skutecznie realizowć działania z zakresu współpracy z influencerami?
Przedstawiciele Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska przygotowali cykl bezpłatnych webinarów, podczas których kompleksowo odpowiedzą na te pytania.  

Webinary będą odbywać się przez cały rok. Rejestracja otwarta jest już na pierwsze z nich. 

Zarejestruj się na nadchodzące webinary. Poniżej znajdziesz tez nagrania spotkań, które już się odbyły.

Nadchodzące webinary:

Webinar 6.:  Influencerzy i trendy – czyli dwie rzeczy, o których należy pamiętać, budując kanał marki na TikToku

Data: 04.07.2024, 11:00
Prowadzący: Sara Jędrzejowska, Key Account Manager, Agencja DDOB

Jak powinna wyglądać skuteczna komunikacja marki na TikToku? Podczas webinaru pokażemy do’s & don’ts poparte case’ami kanałów brandowych i współprac z influencerami. Udowodnimy, że TikTok to nie tylko miejsce rozrywki, ale też skuteczny kanał sprzedaży i komunikowania się z konsumentami, a także idealne miejsce dotarcia do nowych użytkowników i budowania nowej grupy docelowej.

Nagrania webinarów, które już się odbyły:

Webinar 1.: Sportowe emocje w komunikacji marki. Jak w roku Igrzysk i Euro trafić do kibicowskich domów

Data: 25.01.2024, 11:00
Prowadzący: Filip Cieśliński, Head of Sales, Arskom

Opis: W każdym parzystym roku w kalendarzach pojawiają się dwie wielkie sportowe imprezy, które uruchamiają kibicowskie dusze nawet w tych, którzy normalnie trafiają na sportowe kanały wyłącznie przypadkiem. Mowa o piłkarskich mistrzostwach Europy i świata oraz zimowych i letnich Igrzyskach Olimpijskich. W 2024 futbolowa impreza odbędzie się w Niemczech, a ta interdyscyplinarna w Paryżu. Fakt, że „wszyscy jesteśmy drużyną narodową” w połączeniu z geograficzną bliskością tych imprez, powoduje, że przełom tegorocznego Q2 i Q3 w wielu mediaplanach wypełnia się okołosportowymi aktywnościami. Co zrobić, by wykraczały one poza prosty branding, kontekstowe nawiązania w social mediach czy banalne reklamy i rzeczywiście dać swojej marce szanse na zostanie partnerem kibicowskich emocji?
Webinar 2.: Jak briefować influencerów? 

Data: 22.02.2024, 11:00
Prowadzący: Robert Sosnowski, CVO, Reach a Blogger

Z webinaru dowiesz się, jakie informacje zawrzeć w briefie i kiedy zacząć briefować influencera. Poznasz narzędzia wspomagające proces briefowania i selekcji influencerów: reachablogger.pl, modash.io, semrush.com i inne.

Webinar 3.: Aspekty prawne współprac z influencerami

Data: 21.03.2024, 11:00
Prowadzący:

  • Marek Myślicki, Chief Growth Officer, Stor9; szef Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska
  • dr Piotr Wasilewski, Adwokat, Partner, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy

Podczas webinaru poznasz must have każdej umowy z influencerem i rodzaje umów. Eksperci zwócą uwagę na zagrożenia przy takich współpracach i rozwiązania w sytuacjach kryzysowych. Opowiedzą o kategoriach zakazanych i branżach sensytywnych.

Webinar 4.: Jak radzić sobie z kryzysem wizerunkowym influencera, z którym współpracujemy

Data: 18.04.2024, 11:00

Prowadząca: Karolina Sobkowiak, Head of Content & Influencer Marketing, Tears of Joy

Opis: Kryzys wizerunkowy twórcy może mieć znaczący wpływ na nasz brand. Ale nie musi! Jeżeli tylko odpowiednio na niego zareagujemy, kryzys nam niestraszny. Z prelekcji dowiesz się, jak identyfikować potencjalne źródła kryzysu, czy możemy się przed nim zabezpieczyć i jakie działania podjąć, kiedy zacznie on dotykać naszą markę.

Webinar 5.: Influencer marketing Generacji Z

Data: 18.06.2024, 11:00
Prowadzący: Michał Bogdański, Performance Media

Zapraszamy na webinar poświęcony Influencer Marketingowi, który skupia się na strategiach skutecznego docierania do Generacji Z. Podczas spotkania omówimy najnowsze trendy, efektywne narzędzia oraz case studies, które pomogą zrozumieć, jak budować autentyczne relacje z młodszymi odbiorcami. Dołącz, aby dowiedzieć się, jak wykorzystać potencjał influencerów w kampaniach marketingowych skierowanych do pokolenia przyszłości.

Webinary są objęte akredytacją DIMAQ. Za udział w każdym webinarze posiadacze certyfikatów otrzymują 2 punkty recertyfikacyjne.
Partnerem technologicznym jest LiveWebinar.