Webinar: Jak chronić markę przed dezinformacją i kryzysami wizerunkowymi?
Zapraszamy na bezpłatny webinar Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska z okazji premiery ich nowej publikacji. Uczestnicy webinaru otrzymają publikację jako pierwsi.
Podczas webinaru autorzy w kilku tematach zaprezentują techniki dbania o wizerunek marki oraz zarządzania kryzysami.
Wydarzenie poprowadzi Joanna Berlińska, Head of PR & Communications, Founder Lightscape, Szefowa Grupy Roboczej PR.
Kiedy i gdzie:
- 4 kwietnia 2024 | 11:00 – 12:00
- Bezpłatnie | online na platformie LiveWebinar
Agenda:
11:00 -11:50 Prelekcje eksperckie
I. Specyfika kryzysów i zarządzania nimi w międzynarodowej korporacji.
Gość specjalny: Daniel Czok, Dyrektor Marketingu, LG Electronics Polska
Rozmowa dotycząca postrzegania sytuacji kryzysowych z perspektywy organizacji działającej globalnie. Jak tworzyć politykę komunikacji zabezpieczającą markę? Czy kryzysy wizerunkowe mają realny wpływ na postrzeganie firmy przez konsumentów i ich decyzje zakupowe?
II. Jak chronić wizerunek marki przed zgubnym wpływem dezinformacji i intencjonalnie rozprzestrzenianych fake newsów.
Adam Kaliszewski, Director, Head of Digital Practice, Solski Communications
Dezinformacja i wojna informacyjna stają się coraz poważniejszymi problemami w komunikacji – szczególnie w mediach społecznościowych. Jak rozpoznawać fałszywe informacje, zapobiegać ich rozprzestrzenianiu i neutralizować niekorzystny wpływ na Twoją organizację
III. Brand Safety w kampaniach Google Ads – kluczowe ustawienia, które pozwolą zabezpieczyć Twoją markę
Alina Demidowska-Świniarska, Biddable Campaign Delivery Expert, GroupM
Google dąży do zapewnienia bezpieczeństwa reklamodawcom weryfikując i przeglądając treści w swojej sieci reklamowej. Czy to wystarcza? Co więcej możemy zrobić? Jak i czy kontrolować zasoby dynamicznych reklamy i rozszerzeń, które Google coraz częściej rekomenduje?
IV. „Kryzys wizerunkowy” w wyszukiwarce — co robić, gdy Google przestaje lubić naszą stronę?
Daniel Jędrysik, Marketing Manager, KS
Błędy ludzkie oraz czynniki zewnętrze mogą mocno wpłynąć na widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Identyfikacja przyczyn oraz zastosowanie odpowiednich działań pozwala zminimalizować, a nawet cofnąć skutki takiego „kryzysu”. Jakie problemy stoją najczęściej za spadkiem widoczności, jak im przeciwdziałać i co zrobić, jeśli taka sytuacja przydarzy się naszej domenie?
11:50-12:00 Sesja Q&A
Pytania od uczestników webinaru.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują za udział 2 punkty recertyfikacyjne.