Webinar: Influencer Marketing – w jakim miejscu jest rok po wydaniu „Rekomendacji Prezesa UOKiK”?

We wrześniu 2022 UOKiK we współpracy z IAB Polska opublikował ” Rekomendacje Prezesa UOKiK dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych”. Uruchomiliśmy także serwis InfluencerMarketing.org.pl, który zawiera wyjaśnienie najważniejszych zagdanień oraz odpowiedzi na najczęstsze pytania. Rekomendacje wywowały niemałe poruszenie w świecie influencerów. Jak wpłynęły na branżę przez ostatni rok?

Zapraszamy na webinar przygotowany przez Grupę Roboczą Influencer Marketing IAB Polska oraz UOKiK. Podczas wydarzenia nasi eksperci odpowiedzą na pytanie, co zmieniło się oraz jak wygląda influencer marketing w rok po wydaniu Rekomendacji. 

Kiedy i gdzie: 

  • 23 listopada 2023 | 10:30 –  12:00
  • Bezpłatnie | online na platformie LiveWebinar

Agenda

10:30-10:50  Prezentacja:  Rok obowiązywania rekomendacji z perspektywy branży influencer marketingowej

  • Joanna Rozbicka, Project Director, Fuse
  • Marek Myślicki, Chief Growth Officer, stor9, szef Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska

10:50-11:10 Prezentacja: Perspektywa UOKiK po roku od publikacji rekomendacji

  • Krzysztof Lehmann, Zastępca Dyrektora, Delegatura UOKiK w Bydgoszczy

11:10 – 11:50 Panel dyskusyjny

Moderator: Łukasz Kępiński, CEO, Tears of Joy, Zastępca Szefa Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska

Uczestnicy m.in.:

  • Krzysztof Lehmann, Zastępca Dyrektora, Delegatura UOKiK w Bydgoszczy
  • Katarzyna Kucisz-Rosłoń, Impact Manager, McDonald’s Polska
  • Oliwia Bugała, infuencerka

  • Kamil Komarzyniec, Brand Manager Durex, Reckitt Benckiser

11:50- 12:00 Sesja Q&A

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują za udział 2 punkty recertyfikacyjne.

Partnerem technologicznym wydarzenia jest Livewebinar.