Trwa CALL FOR PAPERS do tegorocznej edycji Forum IAB! W ramach inspiracji otwieramy cykl #ThrowbacksForumIAB2021, podczas którego obejrzycie wybrane topowe wystąpienia z poprzedniej edycji konferencji pt. „Forum IAB 2021: OdNowa. Redefinicja czy reset?”.
Przed nami następujące prezentacje:
19 stycznia, godz. 12:00 “Zredefiniowany konsument to źródło wzrostu, zresetowany to stagnacja. Jakie szanse przed markami otwierają przeżycia z okresu pandemii?” Szymon Kukanow, PHD
26 stycznia, godz. 12:00 “Kryzys w trójkącie — praca zdalna jako kolejny czynnik zaburzający perspektywę marketerów i agencji, czyli czy i jak bardzo oddalamy się od konsumenta i jak to zmienić?” Paweł Gala, Wavemaker
2 lutego, godz. 12:00 “#GENERACJACOVID – jak pandemia zmieniła młodych Polaków.” Alicja Cybulska, Havas Media Group
8 lutego, godz. 12:00 “Dlaczego zabijamy innowacje? Lekcje starsze od pandemii i odporne na nią.” Maciej Żyto, Play
15 lutego, godz. 12:00 “Od zera do multimilionera w 361 dni — przecież w pandemii największa Galeria Handlowa w Polsce nie została zamknięta!” Dariusz Pyrchla, GroupeSEB (Tefal, Krups, Rowenta); Agata Krynicka, Allegro.pl; Przemysław Bartkowiak, Partner 361Sales
Call For Papers do najbliższego Forum IAB trwa do 9 lutego Czekamy na Twoje zgłoszenie https://forumiab.pl/