Trwa ⚡️CALL FOR PAPERS ⚡️do tegorocznej edycji Forum IAB! ↗️ W ramach inspiracji otwieramy cykl #ThrowbacksForumIAB2021, podczas którego obejrzycie wybrane topowe wystąpienia z poprzedniej edycji konferencji pt. „Forum IAB 2021: OdNowa. Redefinicja czy reset?”.
▶️ Przed nami następujące prezentacje:
? 19 stycznia, godz. 12:00
? “Zredefiniowany konsument to źródło wzrostu, zresetowany to stagnacja. Jakie szanse przed markami otwierają przeżycia z okresu pandemii?”
? Szymon Kukanow, PHD
? 26 stycznia, godz. 12:00
? “Kryzys w trójkącie — praca zdalna jako kolejny czynnik zaburzający perspektywę marketerów i agencji, czyli czy i jak bardzo oddalamy się od konsumenta i jak to zmienić?”
? Paweł Gala, Wavemaker
? 2 lutego, godz. 12:00
? “#GENERACJACOVID – jak pandemia zmieniła młodych Polaków.”
? Alicja Cybulska, Havas Media Group
? 8 lutego, godz. 12:00
? “Dlaczego zabijamy innowacje? Lekcje starsze od pandemii i odporne na nią.”
? Maciej Żyto, Play
? 15 lutego, godz. 12:00
? “Od zera do multimilionera w 361 dni — przecież w pandemii największa Galeria Handlowa w Polsce nie została zamknięta!”
? Dariusz Pyrchla, GroupeSEB (Tefal, Krups, Rowenta); Agata Krynicka, Allegro.pl; Przemysław Bartkowiak, Partner 361Sales
Call For Papers do najbliższego Forum IAB trwa do 9 lutego❗️ Czekamy na Twoje zgłoszenie ▶️ https://forumiab.pl/