Trwa

CALL FOR PAPERS

do tegorocznej edycji Forum IAB!

W ramach inspiracji otwieramy cykl #ThrowbacksForumIAB2021, podczas którego obejrzycie wybrane topowe wystąpienia z poprzedniej edycji konferencji pt. „Forum IAB 2021: OdNowa. Redefinicja czy reset?”.

Przed nami następujące prezentacje:

19 stycznia, godz. 12:00

„Zredefiniowany konsument to źródło wzrostu, zresetowany to stagnacja. Jakie szanse przed markami otwierają przeżycia z okresu pandemii?”

Szymon Kukanow, PHD

26 stycznia, godz. 12:00

„Kryzys w trójkącie — praca zdalna jako kolejny czynnik zaburzający perspektywę marketerów i agencji, czyli czy i jak bardzo oddalamy się od konsumenta i jak to zmienić?”

Paweł Gala, Wavemaker

2 lutego, godz. 12:00

„#GENERACJACOVID – jak pandemia zmieniła młodych Polaków.”

Alicja Cybulska, Havas Media Group

8 lutego, godz. 12:00

„Dlaczego zabijamy innowacje? Lekcje starsze od pandemii i odporne na nią.”

Maciej Żyto, Play

15 lutego, godz. 12:00

„Od zera do multimilionera w 361 dni — przecież w pandemii największa Galeria Handlowa w Polsce nie została zamknięta!”

Dariusz Pyrchla, GroupeSEB (Tefal, Krups, Rowenta); Agata Krynicka, Allegro.pl; Przemysław Bartkowiak, Partner 361Sales
Call For Papers do najbliższego Forum IAB trwa do 9 lutego

Czekamy na Twoje zgłoszenie
https://forumiab.pl/