#IABCoffeeTalks to cykl rozmów ekspertów IAB Polska w formie live’ów. Najbliższe spotkania poświęcone będą wybranym zagadnieniom z obszaru digital marketingu opisanym również w najnowszym Raporcie Strategicznym INTERNET 2021/2022, którego premiera miała miejsce 7 czerwca podczas konferencji Forum IAB 2022.
Raport dostępny jest na stronie: https://raportstrategiczny.iab.org.pl/


ODCINEK 1:
PROGRAMMATIC 
23.06.2022, godz. 11:00



Rozmawiać będą:
Elżbieta Kondzioła, Lovemedia
Tomasz Chłodecki, Justtag
Marta Zielonka, PublicisMedia
Małgorzata Kmieciak, Equativ
Justyna Niedziałek, Yieldbird






Prelekcja: Trendy w programmatic buying.
Małgorzata Kmieciak, Managing Director, CEE w Equativ
Rynek zakupu mediów, zwłaszcza programmatic dynamicznie sie rozwija i staje się coraz bardziej skomplikowany. Mnogość i rozproszenie dostępnych technologii zmuszają do poszukiwania prostych, ale jednocześnie efektywnych rozwiązań.
Małgorzata Kmieciak, Managing Director, CEE w Equativ
Rynek zakupu mediów, zwłaszcza programmatic dynamicznie sie rozwija i staje się coraz bardziej skomplikowany. Mnogość i rozproszenie dostępnych technologii zmuszają do poszukiwania prostych, ale jednocześnie efektywnych rozwiązań.