Dlaczego i komu potrzebny jest PR w 2023?

Webinar Grupy Roboczej Public Relations 4 października, godz. 12:00

 

Zastanawialiście się kiedyś, na co komu potrzebny jest PR w 2023 roku? Na to pytanie grono specjalistów odpowiadało już w Trendbooku „Na zachodzie bez zmian: czyli dlaczego i komu PR jest potrzebny w 2023 roku?”, jednak dziś chcemy jeszcze bardziej pogłębić tę wiedzę.

Dlatego przychodzimy z webinarem przygotowanym przez Grupę Roboczą Public Relations działającą w ramach IAB Polska. Zaprezentujemy w nim różne spojrzenia na tę dynamicznie zmieniającą się dziedzinę.

Kiedy i gdzie: 

  • 4 października 2023 | 12:00
  • Bezpłatnie | online na platformie LiveWebinar

O czym będziemy mówić?

• Webinar rozpocznie Ewa Ziętek-Maciejczyk z RESULT MEDIA, która opowie o znaczeniu PR na różnych etapach ścieżki zakupowej. Publikacjew mediach, współpraca z liderami opinii, komunikacja w mediach społecznościach to elementy aktywności brandu, który dzięki temu staje się bardziej widoczny, przyjazny i wiarygodny. Działania digital PR wspierają podróż konsumenta na każdym etapie jego styku z marką – od kreowania świadomości do zakupu i budowania lojalności.

• A dlaczego Twoja firma potrzebuje digital PR-u? Na to pytanie odpowie Pamela Tomicka z agencji Lightscape, która wyjaśni, że choć produkty bywają skomplikowane, to komunikacja nie musi i nie powinna taka być. Zrobi to na przykładzie case study firmy White Press, międzynarodowej platformy do automatyzacji działań content marketingowych i influencer marketingowych.

• Zadbanie o PR dzięki SEO ma 2 oblicza: żmudnej, wielomiesięcznej pracy, ale także quick wins – kilku stosunkowo prostych działań, dających szybkie efekty. To, jak z nich skutecznie korzystać, wyjaśni Krzysztof Mierzyński z Sunrise System.

• A czy sklep ze zdrową żywnością może wyróżnić się na tle ogromnej konkurencji? Oczywiście, że tak! O tym opowie Judyta Kokoszkiewicz z agencji KOHAI opierając się na przykładzie sklepu FitOrSweet i przeprowadzonej kampanii z mikroinfluencerami.

• Całość dopełni wystąpienie Anny Miotk z Polskich Badań Internetu, która wskaże, jak skutecznie zmierzyć osiągnięte efekty digital PR.

Webinar poprowadzi szefowa Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska Joanna Berlińska z agencji Lightscape.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymuja za udział 2 punkty recertyfikacyjne.

Partnerem technologicznym wydarzenia jest Livewebinar.