IAB Polska wzywa Radę Ministrów do wycofania się z propozycji i zaniechania dalszych prac nad podatkiem od przychodów reklamowych
W ramach otwartych prekonsultacji ogłoszonych przez MF IAB Polska zabrał głos w sprawie projektu ustawy o dodatkowych przychodach Narodowego Funduszu Zdrowia, Narodowego Funduszu Ochrony Zabytków oraz utworzeniu Funduszu Wsparcia Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Obszarze Mediów.
W ocenie IAB Polska koncepcja obciążenia branży „składką solidarnościową” naliczaną od przychodów z reklam jest szkodliwa przede wszystkim z perspektywy gospodarczej.
IAB Polska wraz z IAA i SKM SAR wzięło także udział w konsultacjach z Wicepremierem Jarosławem Gowinem na temat projektu. Więcej TUTAJ.
Polecamy także w artykuł Włodzimierza Schmidta, prezesa zarządu IAB Polska, który znajduje się TUTAJ.