Stanowisko IAB Polska do projektu ustawy ws. “podatku od przychodów reklamowych”

02/17/2021

IAB Polska wzywa Radę Ministrów do wycofania się z propozycji i zaniechania dalszych prac nad podatkiem od przychodów reklamowych

W ramach otwartych prekonsultacji ogłoszonych przez MF IAB Polska zabrał głos w sprawie projektu ustawy o dodatkowych przychodach Narodowego Funduszu Zdrowia, Narodowego Funduszu Ochrony Zabytków oraz utworzeniu Funduszu Wsparcia Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Obszarze Mediów.

W ocenie IAB Polska koncepcja obciążenia branży „składką solidarnościową” naliczaną od przychodów z reklam jest szkodliwa przede wszystkim z perspektywy gospodarczej.

IAB Polska wraz  z IAA i SKM SAR wzięło także udział w konsultacjach z Wicepremierem Jarosławem Gowinem na temat projektu. Więcej TUTAJ.

Polecamy także w artykuł Włodzimierza Schmidta, prezesa zarządu IAB Polska, który znajduje się TUTAJ

TAGI :