Webinar Rady Sektorowej: Silversi w Sektorze Komunikacji Marketingowej

03/15/2021
Jak dokładnie wygląda sytuacja silver tsunami na marketingowym rynku pracy? Jakie są potrzeby kwalifikacyjno-zawodowe tego pokolenia? Podczas webinaru przedstawimy wyniki najnowszego badania nt. osób 50+ w Sektorze Komunikacji Marketingowej oraz przeprowadzimy dyskusję w gronie zaproszonych ekspertek. Webinar odbędzie się: 24.03.2021 w godz. 14:00-15:30

Wyniki najnowszego raportu Rady Sektorowej wskazują, że tylko 45% firm z Sektora Komunikacji Marketingowej zatrudnia osoby w wieku 50+.  Często  piastują oni stanowiska kierownicze, aczkolwiek zbyt wysokie kompetencje nierzadko są też przeszkodą w zdobyciu nowej pracy. Silversi są postrzegani przez pracodawców jako niezwykle terminowi i empatyczni, dobrze radzący sobie z rozwiązywaniem złożonych problemów, natomiast znajomość i obsługa narzędzi do prowadzenia kampanii online oceniane są jako wymagające uzupełnienia.

AGENDA WEBINARU

14:00-14:30 Prezentacja wyników badania „Silversi w Sektorze Komunikacji Marketingowej. Potrzeby kwalifikacyjno-zawodowe osób 50+”

  • Ewa Opach, Wiceprzewodnicząca Sektorowej Rady ds. Kompetencji SKM
  • Piotr Żulikowski, Specjalista ds. Badań, Sektorowa Rada ds. Kompetencji SKM

14:30-15:30 Dyskusja ekspercka

Moderator:
Marcin Olkowicz, Przewodniczący Sektorowej Rady ds. Kompetencji SKM

Paneliści:

  • Aleksandra Laudańska, trendwatcherka, autorka bloga „Agefree – wolni od metryki”
  • Anna Kwiatek, Head of People & Culture, Wavemaker; członkini Sektorowej Rady ds. Kompetencji SKM
  • Ewa Suszek, Menedżer ds. marketingu i komunikacji, Deloitte
  • Małgorzata Węgierek, CEO, Havas Media Group; członkini Sektorowej Rady ds. Kompetencji SKM
 
Wstęp wolny. Rejestracja obowiązkowa. Zapraszamy!
 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.