Webinar Rady Sektorowej: Silversi w Sektorze Komunikacji Marketingowej

03/15/2021
Jak dokładnie wygląda sytuacja silver tsunami na marketingowym rynku pracy? Jakie są potrzeby kwalifikacyjno-zawodowe tego pokolenia? Podczas webinaru przedstawimy wyniki najnowszego badania nt. osób 50+ w Sektorze Komunikacji Marketingowej oraz przeprowadzimy dyskusję w gronie zaproszonych ekspertek. Webinar odbędzie się: 24.03.2021 w godz. 14:00-15:30

Wyniki najnowszego raportu Rady Sektorowej wskazują, że tylko 45% firm z Sektora Komunikacji Marketingowej zatrudnia osoby w wieku 50+.  Często  piastują oni stanowiska kierownicze, aczkolwiek zbyt wysokie kompetencje nierzadko są też przeszkodą w zdobyciu nowej pracy. Silversi są postrzegani przez pracodawców jako niezwykle terminowi i empatyczni, dobrze radzący sobie z rozwiązywaniem złożonych problemów, natomiast znajomość i obsługa narzędzi do prowadzenia kampanii online oceniane są jako wymagające uzupełnienia.

AGENDA WEBINARU

14:00-14:30 Prezentacja wyników badania „Silversi w Sektorze Komunikacji Marketingowej. Potrzeby kwalifikacyjno-zawodowe osób 50+”

  • Ewa Opach, Wiceprzewodnicząca Sektorowej Rady ds. Kompetencji SKM
  • Piotr Żulikowski, Specjalista ds. Badań, Sektorowa Rada ds. Kompetencji SKM

14:30-15:30 Dyskusja ekspercka

Moderator:
Marcin Olkowicz, Przewodniczący Sektorowej Rady ds. Kompetencji SKM

Paneliści:

  • Aleksandra Laudańska, trendwatcherka, autorka bloga „Agefree – wolni od metryki”
  • Anna Kwiatek, Head of People & Culture, Wavemaker; członkini Sektorowej Rady ds. Kompetencji SKM
  • Ewa Suszek, Menedżer ds. marketingu i komunikacji, Deloitte
  • Małgorzata Węgierek, CEO, Havas Media Group; członkini Sektorowej Rady ds. Kompetencji SKM
 
Wstęp wolny. Rejestracja obowiązkowa. Zapraszamy!
 

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Przez ostatni rok polska branża komunikacji marketingowej skonfrontowała się z wyzwaniami postpandemicznej rzeczywistości oraz niepewnością geopolityczną i ekonomiczną. Mimo to rynek reklamowy odnotował dwucyfrowy wzrost. Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2023 prezentujemy w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2022/2023. 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób.