Wyniki najnowszego raportu Rady Sektorowej wskazują, że tylko 45% firm z Sektora Komunikacji Marketingowej zatrudnia osoby w wieku 50+. Często piastują oni stanowiska kierownicze, aczkolwiek zbyt wysokie kompetencje nierzadko są też przeszkodą w zdobyciu nowej pracy. Silversi są postrzegani przez pracodawców jako niezwykle terminowi i empatyczni, dobrze radzący sobie z rozwiązywaniem złożonych problemów, natomiast znajomość i obsługa narzędzi do prowadzenia kampanii online oceniane są jako wymagające uzupełnienia.
AGENDA WEBINARU
14:00-14:30 Prezentacja wyników badania „Silversi w Sektorze Komunikacji Marketingowej. Potrzeby kwalifikacyjno-zawodowe osób 50+”
- Ewa Opach, Wiceprzewodnicząca Sektorowej Rady ds. Kompetencji SKM
- Piotr Żulikowski, Specjalista ds. Badań, Sektorowa Rada ds. Kompetencji SKM
14:30-15:30 Dyskusja ekspercka
Moderator:
Marcin Olkowicz, Przewodniczący Sektorowej Rady ds. Kompetencji SKM
Paneliści:
- Aleksandra Laudańska, trendwatcherka, autorka bloga „Agefree – wolni od metryki”
- Anna Kwiatek, Head of People & Culture, Wavemaker; członkini Sektorowej Rady ds. Kompetencji SKM
- Ewa Suszek, Menedżer ds. marketingu i komunikacji, Deloitte
- Małgorzata Węgierek, CEO, Havas Media Group; członkini Sektorowej Rady ds. Kompetencji SKM