Droga do skutecznego content marketingu rozpoczyna się od zrozumienia perspektywy klienta-konsumenta, ustalenia celu działań reklamowych, zarówno w ujęciu krótko, jak i długoterminowym i zastanowienia się także nad tym, czego tak właściwie oczekujemy od content marketingu i co chcemy osiągnąć. Kolejny krok to uświadomienie sobie, że CM to proces ciągły, a nie incydentalny i składa się z kilku elementów, nad którymi firma czy specjalista muszą się pochylić.
Jakich? Tego dowiesz się z niniejszej publikacji. Dowiesz się z niej także, co warto monitorować w kampaniach content marketingowych i jakie są główne wskaźniki pomiaru tych działań. I w końcu, publikacja ta pokazuje również całe spektrum możliwości jakie daje nam content marketing w różnych jego formach.
Co znajdziesz w publikacji?
Ta bezpłatna publikacja w sposób prosty i skondensowany przedstawia 5 podstawowych, a zarazem kluczowych kroków na drodze do content marketingu, które każdy początkujący specjalista czy firma powinny uwzględnić w swoich planach.
Została przygotowana przez przedstawicieli Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna IAB Polska: Monikę Ceglińską, Piotra Chmielewskiego, Olgę Szymkowiak i Paulinę Kunicką.
Dla kogo jest ta publikacja?
Ta infografika to przede wszystkim ukłon w stronę osób, które stawiają pierwsze kroki w branży marketingowej, jak również dla firm, które nigdy wcześniej nie miały styczności z content marketingiem lub nie do końca rozumieją jego zasady.
Publikacja będzie również odpowiednia dla wszystkich, którzy chcą usystematyzować swoją wiedzę w zakresie planowania działań content marketingowych.
Zapraszamy do lektury.