Organizacją pokieruje Łukasz Kowalski, Zastępca Dyrektora Zarządzającego MSL.
Nowy skład osobowy organizacji został wybrany na dwuletnią kadencję spośród firm i organizacji zrzeszonych bezpośrednio i pośrednio w Radzie Reklamy. Nadchodząca kadencja obfitować będzie w nowe inicjatywy – projekty, szkolenia, webinaria dla członków, arbitrów oraz dla szerszego rynku. Pierwszą z nich jest projekt GenEtyczni – laboratorium wiedzy, doświadczeń i kompetencji, które ma przybliżać tematykę etyki w reklamie i marketingu, kolejnemu pokoleniu profesjonalistów w tej dziedzinie.
Celem organizacji jest baczne obserwowanie świata reklamy i zachodzących w nim zmian. Sama Rada jak i Komisja Etyki Reklamy odpowiadają na trendy i zmiany pojawiające się na rynku tak by przekaz trafiający do odbiorców był bezpieczny oraz spełniał normy etyczne. W skład Komisji wchodzą wybitni eksperci i ekspertki z wieloletnim doświadczeniem w swoich branżach.
Skład nowego zarządu Rady Reklamy (pogrubionym fontem zostali zaznaczeni przedstawiciele IAB Polska i firm członkowskich Związku):
- Łukasz Kowalski, MSL, jako prezes zarządu
- Robert Wielgo, członek zarządu, CMO, IAB Polska
- Małgorzata Węgierek, Havas Media Group
- Aleksandra Przeździecka, Warner Bros. Discovery
- Bartłomiej Morzycki, Browary Polskie
- Małgorzata Skonieczna, Pepsico
Skład Rady Nadzorczej Rady Reklamy (pogrubionym fontem zostali zaznaczeni przedstawiciele IAB Polska i firm członkowskich Związku):
- Sylwia Palmowska – Stusińska, Procter & Gamble Polska
- Iwona Jacaszek-Pruś, Kompania Piwowarska
- Anna Lubowska
- Beata Rożek, Mars Polska
- Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu, IAB Polska
Ponadto do grona arbitrów Komisji Etyki Reklamy zostali wybrani następujący przedstawiciele firm członkowskich i współpracujących z IAB Polska:
- Teresa Wierzbowska, Doradca Zarządu ds. Public Affairs, Grupa Polsat; wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej IAB Polska.
- Małgorzata Augustyniak, wiceprezes zarządu, AMS
- Anna Gumkowska, dyrektor działu rozwoju news i lifestyle, TVN Discovery Polska
- Elżbieta Kondzioła, Dyrektor Sprzedaży Online, Lovemedia
- Kamil Bolek, CMO, członek zarządu grupy LTTM
- Agnieszka Przewoźnik, członek zarządu, Tri-table
- Piotr Wasilewski, Partner, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
- Wojciech Piwocki, członek zarządu, dyrektor handlowy, IMS
- Rafał Wiewiórski, Kierownik Ad Product: Display&Data, Ringier Axel Springer Polska
- Paulina Zyśk-Lisica,Director of Programmatic Department, Wirtualna Polska
- Beata Dziwulska, digital & social media communication manager, Nestlé Polska
- Ewelina Czuba, dyrektor, Biuro Reklamy i Handlu TVP
- Sławomir Skowerski, Head of Copywriring, GoldenSubmarine
- Igor Kaleński, prezes, Grupa BBDO
Serdecznie gratulujemy!
Pełne informacje o znajdują się w linkach Organizacja i Komisja Etyki Reklamy.