Mapa Podmiotów Internetowych IAB Polska 2021/2022 już do pobrania!

12/21/2021
Mapa Podmiotów Internetowych IAB Polska to projekt, który od lat stanowi drogowskaz dla firm szukających do współpracy partnerów z branży digital. Stanowi usystematyzowane kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym, a w odpowiedzi na dynamiczną sytuację branży aktualizowana jest każdego roku.

Przejrzyste uporządkowanie firm w kategoriach i obszarach ułatwia odnalezienie na Mapie poszukiwanego partnera do współpracy, a także obrazuje całą drogę marketingową – od stworzenia kreacji reklamowej, poprzez wykorzystanie odpowiednich narzędzi i zakup powierzchni reklamowej, analizę kampanii, aż po sprzedaż i usługi.

Główną ideą przyświecającą Mapie Podmiotów Internetowych jest maksymalne ułatwienie kontaktu z odpowiednimi firmami branży digital, dlatego wszystkie umieszczone na niej logotypy są klikalne. To wciąż jedyny na taką skalę projekt, który stanowi nie tylko bazę wiedzy o polskim rynku internetowym, ale jest także platformą kontaktową między usługodawcami a usługobiorcami z branży
– podkreśla Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Mapa Podmiotów Internetowych IAB Polska zawiera interaktywne logotypy firm pogrupowane w 58 kategorii w 9 kolejnych obszarach pozwalających znaleźć partnera na każdym etapie projektowania kampanii digitalowej:

  • Kreacja i realizacja
  • Programmatic
  • Narzędzia
  • Powierzchnie Reklamowe
  • Analizy
  • E-commerce
  • Usługi
  • Edukacja
  • Ambasadorzy digitalu

Łącznie do bieżącej edycji Mapy przystąpiło 207 firm, które zgłosiły ponad 400 logotypów marek działających na polskim rynku.

Na mapie po raz pierwszy oznaczyliśmy firmy, które uzyskały certyfikat Programu poprawy jakości QUALID.

Zapraszamy do pobrania!

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.