Mapa Podmiotów Internetowych IAB Polska 2021/2022 już do pobrania!

12/21/2021
Mapa Podmiotów Internetowych IAB Polska to projekt, który od lat stanowi drogowskaz dla firm szukających do współpracy partnerów z branży digital. Stanowi usystematyzowane kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym, a w odpowiedzi na dynamiczną sytuację branży aktualizowana jest każdego roku.

Przejrzyste uporządkowanie firm w kategoriach i obszarach ułatwia odnalezienie na Mapie poszukiwanego partnera do współpracy, a także obrazuje całą drogę marketingową – od stworzenia kreacji reklamowej, poprzez wykorzystanie odpowiednich narzędzi i zakup powierzchni reklamowej, analizę kampanii, aż po sprzedaż i usługi.

Główną ideą przyświecającą Mapie Podmiotów Internetowych jest maksymalne ułatwienie kontaktu z odpowiednimi firmami branży digital, dlatego wszystkie umieszczone na niej logotypy są klikalne. To wciąż jedyny na taką skalę projekt, który stanowi nie tylko bazę wiedzy o polskim rynku internetowym, ale jest także platformą kontaktową między usługodawcami a usługobiorcami z branży
– podkreśla Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Mapa Podmiotów Internetowych IAB Polska zawiera interaktywne logotypy firm pogrupowane w 58 kategorii w 9 kolejnych obszarach pozwalających znaleźć partnera na każdym etapie projektowania kampanii digitalowej:

  • Kreacja i realizacja
  • Programmatic
  • Narzędzia
  • Powierzchnie Reklamowe
  • Analizy
  • E-commerce
  • Usługi
  • Edukacja
  • Ambasadorzy digitalu

Łącznie do bieżącej edycji Mapy przystąpiło 207 firm, które zgłosiły ponad 400 logotypów marek działających na polskim rynku.

Na mapie po raz pierwszy oznaczyliśmy firmy, które uzyskały certyfikat Programu poprawy jakości QUALID.

Zapraszamy do pobrania!

Czytaj także

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Grupa Robocza Digital Out-of-Home IAB Polska, zrzeszająca wiodące firmy z medium OOH oraz przedstawicieli domów mediowych i firm technologicznych, opracowała dwa ważne dla branży materiały: słownik pojęć związanych z Digital OOH oraz edytowalną formatkę do składania ofert reklamowych na kampanie w tym medium. Materiały te stanowią duży krok do standaryzacji rynku reklam Digital OOH.

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.