IAB HowTo: Influencer vs. Marketing – jak wyglądają kulisy działań z twórcami internetowymi?

09/29/2021
„IAB HowTo: Influencer vs. Marketing” to kolejna odsłona cyklu konferencji organizowanych przez IAB Polska – tym razem w całości poświęcona kulisom działań opartych na współpracy z twórcami internetowymi. Podczas wydarzenia najlepsi branżowi eksperci podzielą się swoim know-how, przemyśleniami i rekomendacjami, a także podpowiedzą, jak podejść do tematu influencer marketingu w sposób przynoszący zamierzone efekty. Wydarzenie odbędzie się 28 października 2021 r. w formie online. Wystartowała rejestracja na wydarzenie.

Komunikacja wykorzystująca kanały i wizerunek influencerów to jedna z najszybciej rosnących gałęzi marketingu. Wydatki reklamodawców w tym segmencie z roku na rok zwiększają się w bardzo szybkim tempie, a zapotrzebowanie na influencerów rośnie lawinowo. Za szalonym wzrostem idą także nowe ryzyka i potrzeba edukacji, zbudowania i wypracowania odpowiednich standardów oraz regulacji – zarówno wśród agencji, influencerów ale także przedstawicieli marek. Istnieje konieczność wzajemnego dbania o to, by stale zwiększać poziom brand safety – stąd powołanie w ramach IAB Polska Grupy Roboczej Influencer Marketing. Jednocześnie potrzebne są coraz to lepsze i skuteczniejsze strategie współpracy z influencerami, wykorzystujące nowe formaty, nowe narzędzia udostępniane przez platformy contentowe i social mediowe oraz wkomponowujące je w kampanie jako pełnoprawny element media mixu. – tłumaczy szef Grupy Roboczej Marek Myślicki, strategic partnerships director, GetHero.

Po raz pierwszy w historii w ramach cyklu IAB HowTo zorganizowana zostanie konferencja poświęcona tylko i wyłącznie tematyce influencer marketingu.

Na wydarzenie zapraszamy nie tylko zainteresowane tematyką osoby czy marketerów,  którym wiedza ta pomoże w konstruowaniu kampanii dla swoich marek, ale także sceptyków z myślą o których nazwaliśmy naszą konferencję Influencer vs Marketing.  Wśród prelegentów pojawią się przedstawiciele agencji, domów mediowych, marek, ale też kancelarii, które swoją działalnością, obejmują zakres regulacji prawnych znajdujących swoje zastosowanie w ramach tego obszaru. Wszystko po to, żeby skutecznie edukować oraz wypracowywać nowe wzorce komunikacji za pośrednictwem influencerów i dowiedzieć się, jak skutecznie realizować kampanię z ich pomocą. A być może przekonać sceptyków, że dobrze zaplanowane działania z influencerami, mogą przynieść bardzo wiele korzyści. – dodaje Marek Myślicki.

Podczas wydarzenia:

Dowiesz się czym jest dobrze prowadzony influencer marketing oraz dlaczego warto (lub nie) uwzględnić go w swoich działaniach.

Zobaczysz najnowsze i najciekawsze przykłady kreatywnych kampanii z influencerami, które zawojowały rynek reklamy internetowej.

Poznasz sens i tajniki efektywnej współpracy z twórcami oraz narzędzia, które pozwolą Ci skutecznie działać w zakresie influencer marketingu.

Nauczysz się jak dobierać influencerów do kampanii, optymalizować je i mierzyć efektywność działań.

Wydarzenie skierowane jest zarówno do osób stawiających pierwsze kroki w influencer marketingu, jak i do tych, które mając już doświadczenie, chcą się rozwijać i sprawiać, by ich kampanie przynosiły lepsze efekty. Z wydarzenia skorzystają w szczególności: specjaliści działający po stronie agencji i domów mediowych, marketingowcy in-house, freelancerzy.

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się: Łukasz Kępiński, Tears of Joy; Marek Myślicki, GetHero; Aleksandra Żółkowska, Henkel; Joanna Rozbicka, OMD; Agnieszka Karcz i dr Piotr Wasilewski, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy; Kamil Bolek, LTTM; Kamil Górecki, Fantasyexpo; Klaudia Jamróz i Aleksandra Miernik, Labcon; Natalia Krzyśków, Grupa Streetcom; Leszek Trela, WP; Szymon Kubiak, inSTREAMLY, Robert Sosnowski, Reach a Blogger.

Aby zarezerwować sobie miejsce na wydarzeniu należy zarejestrować się na oficjalnej stronie wydarzenia. Uwaga, liczba miejsc jest ograniczona.

Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych  oraz mogą uzyskać rabat na udział w wydarzeniu.  Więcej Informacji tutaj >

Patroni medialni: Nowy Marketing, Wirtualna Polska

Współpraca: Havas Media Group, Newspoint

Oficjalna strona wydarzenia:

Patronat IAB Polska: Konferencja Ochrony Danych Osobowych

Patronat IAB Polska: Konferencja Ochrony Danych Osobowych

7 grudnia odbędzie się VII doroczna Konferencja Ochrony Danych Osobowych poświęcona działalności instytucji i organów Unii Europejskiej w zakresie prawa ochrony danych (akty normatywne, soft law, opiniowanie aktów prawa UE). Udział możliwy jest w trybie stacjonarnym bądź online. IAB Polska została patronem wydarzenia.

Powstała nowa Grupa Robocza Digital Out-Of-Home w ramach struktur IAB Polska

Powstała nowa Grupa Robocza Digital Out-Of-Home w ramach struktur IAB Polska

Nowa Grupa Robocza Digital Out-Of-Home została założona w październiku 2021 r. i skupia przedstawicieli firm działających w tym segmencie reklamy. Jej celem jest propagowanie wiedzy związanej z cyfrową reklamą zewnętrzną. Grupa Digital OOH stanowi również platformę do współpracy i komunikacji oraz miejsce wymiany doświadczeń podmiotów tworzących ten rynek w Polsce. Szefem Grupy jest Radosław Gołąb z firmy AMS S.A.

Patronat IAB Polska: MARKETING BIZNES MEETUP 25 listopada, Wrocław

Patronat IAB Polska: MARKETING BIZNES MEETUP 25 listopada, Wrocław

MARKETING BIZNES MEETUP to oddolna inicjatywa skierowana do przedsiębiorców, praktyków marketingu i sprzedaży i sektora NGO. Na spotkaniach przedstawiane są case study firm, które wdrożyły działania marketingu opartego o dane, a także w przystępny sposób tłumaczone są najtrudniejsze meandry marketingu i sprzedaży. Prelegenci są dobierani pod kątem praktyczności tematów: wiedza, którą przedstawiają na eventach, pokazują jak wdrożyć we własnych firmach – większych, ale i mniejszych. IAB Polska objęło patronat honorowy nad wydarzeniem.