Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce 2014

05/05/2015

Paliwem, które napędza rynek komunikacji cyfrowej są użytkownicy sieci, których na świecie jest już około 3 mld

Paliwem, które napędza rynek komunikacji cyfrowej są użytkownicy sieci, których na świecie jest już około 3 mld. Ich liczba od przełomu millenium zwiększyła się przeszło ośmiokrotnie i wciąż dynamicznie rośnie. W Polsce wzrosła czterokrotnie, obejmując obecnie ponad 18 milionów internautów w wieku 15 i więcej lat. Większość z nich to osoby w wieku produkcyjnym mobilnym, będące odbiorcami większości kampanii reklamowych. Penetracja internetu w tej grupie przekracza 80 proc., a wśród nastolatków osiąga prawie 100 proc. Otwiera to ogromne możliwości marketingowe.

Jeżeli chcesz otrzymywać publikacje IAB Polska jako pierwszy zapisz się do naszej bazy mailingowej

Informacja o przetwarzaniu danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 39/77. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wysyłania Ci informacji o nowościach, aktualnych promocjach i ofertach branżowych za pomocą poczty elektronicznej. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia, lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo przenoszenia danych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się TUTAJ.

Czytaj także