Z dumą prezentujemy Wam Casebook IAB MIXX Awards 2019. Jest to publikacja zawierająca opisy kampanii marketingowych nagrodzonych w konkursie MIXX Awards w listopadzie ubiegłego roku.
Casebook ukazał się w wersji drukowanej, a w wersji elektronicznej jest do pobrania na naszej stronie.
MIXX Awards to konkurs organizowany przez IAB Polska, w którym nagradzamy wyjątkowe kampanie marketingowe digital – takie, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami. Konkurs adresujemy zarówno do twórców, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji i budżetu. Jedynym warunkiem przystąpienia do konkursu jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Zgłoszone projekty oceniamy według czterech kluczowych kryteriów: Strategia, Kreacja reklamowa, Wykonanie i wykorzystanie mediów, Rezultaty i ROI.
Wręczenie nagród odbywa się podczas IAB MIXX Awards & Conference w listopadzie.
Więcej o konkursie: https://mixx-awards.pl/