Znamy zwycięzców ósmej edycji DIMAQ UNI! Absolwenci SGH autorami najlepszych prac dyplomowych z e-marketingu

10/17/2019
Platformy wielokonałowe, narzędzia Google w analizie kampanii e-commerce z branży wentylacyjnej oraz influencer marketing na przykładzie Krzysztofa Gonciarza to tematy zwycięskich prac dyplomowych w DIMAQ UNI.

Platformy wielokonałowe, narzędzia Google w analizie kampanii e-commerce z branży wentylacyjnej oraz influencer marketing na przykładzie Krzysztofa Gonciarza to tematy zwycięskich prac dyplomowych w DIMAQ UNI. Znamy laureatów ósmej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego, organizowanego wspólnie przez IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie.

Konkurs był adresowany do studentów oraz absolwentów uczelni wyższych, którzy obronili swoje prace magisterskie, licencjackie, inżynierskie oraz podyplomowe z zakresu marketingu internetowego w okresie od 1 stycznia 2015 do 31 lipca 2019 r.

Nadesłane prace oceniane były przez jury, w którego skład weszli posiadacze certyfikatu DIMAQ, certyfikowani trenerzy DIMAQ, przewodniczący Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska, przedstawiciel SGH. Ze wszystkich nadesłanych prac do II etapu zostało zakwalifikowanych 5 prac magisterskich, 5 licencjackich oraz 2 podyplomowe, spośród których jury ostatecznie wyłoniło troje laureatów. Wszyscy są absolwentami Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Zwycięzcą VIII edycji ogólnopolskiego konkursu DIMAQ UNI w kategorii prac magisterskich został Andrzej Muchliada za pracę Platformy wielostronne. Charakterystyka i reguły ich działania (SGH) Laureat otrzymuje nagrodę główną – bezpłatne uczestnictwo w Studiach Podyplomowych Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W kategorii prac licencjackich najlepszy okazał się Krystian Maciejca z pracą: O wykorzystaniu narzędzi Google do analizy kampanii marketingowo-sprzedażowych na przykładzie sklepów internetowych z branży wentylacyjnej (SGH). W kategorii prac podyplomowych nagroda przypadła Natalii Zdun za pracę Influencer marketing na platformie Youtube na przykładzie filmów sponsorowanych autorstwa Krzysztofa Gonciarza (SGH). Nagrodą dla zwycięzców w kategoriach prac licencjackich i podyplomowych jest bezpłatny udział w czterodniowej Akademii DIMAQ– kompleksowym szkoleniu z zakresu marketingu internetowego, które przygotowuje do zdobycia certyfikatu DIMAQ.

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jakością prac, które miałam przyjemność oceniać. Prace, które dotarły do finału konkursu są na tak wysokim poziomie, że zdarzało mi się upewniać, że oceniam pracę np. licencjacką a nie magisterską.
Zarów
no obserwacje, jak i metodologia, dobór materiałów źródłowych, wybór danych i umiejętność ich interpretacji, to elementy, które zadecydowały o wyborze zwycięskich prac. Jestem pewna, że finaliści bardzo szybko odnajdą się na rynku pracy, bo właśnie o takich osobach marzy każdy pracodawca. 

– mówi Anna Robotycka, managing partner w agencji F11, jurorka DIMAQ UNI

Bardzo nas cieszy to, że w kolejnej edycji konkursu otrzymaliśmy niemal dwukrotnie więcej prac niż w ubiegłej, co, nawet uwzględniając nową kategorię (prace podyplomowe), pokazuje, że konkurs cieszy się niesłabnącym powodzeniem. Z punktu widzenia pracodawców branży e-marketingu, zainteresowanie młodego pokolenia tym obszarem jest dobrym prognostykiem.

dodaje Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji IAB Polska

Planowana jest już kolejna edycja konkursu. Zgłoszenia ruszą wiosną 2020 roku.

Szczegółowe informacje o konkursie dostępne na stronie dimaquni.com

Organizatorzy: DIMAQ, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa

Patroni medialni: dlaStudenta.pl, NowyMarketing, Perspektywy

###

O DIMAQ

DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych, który istnieje od 2015 roku. Definiuje niezbędny poziom wiedzy i kwalifikacji specjalistów z obszaru marketingu cyfrowego, pozwala na jego porównywanie i ewaluację. Metodologia DIMAQ została opracowana przez ekspertów powołanych przez IAB Polska pod nadzorem merytorycznym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska. Standard posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w 9 europejskich krajach: Polsce, Grecji, Słowacji, Słowenii, Serbii, Czarnogórze, Rumunii, Bośni i Hercegowinie oraz na Cyprze. Certyfikat, zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji, dostępny jest na dwóch poziomach: Basic i Professional. Aby go uzyskać, należy zdać egzamin sprawdzający przekrojową wiedzę z 12 obszarów e-marketingu. Ze względu na dynamicznie rozwijającą się branżę, ważność certyfikatu jest ograniczona czasowo do 2 lat i podlega procedurze recertyfikacji.
https://dimaq.pl/

Czytaj także

Tak zwycięża się w digitalu. Nagrody IAB MIXX Awards rozdane!

Tak zwycięża się w digitalu. Nagrody IAB MIXX Awards rozdane!

2 grudnia poznaliśmy zwycięzców w konkursie IAB MIXX Awards. Najlepszą kampanią digitalową okazał się projekt „Najmłodszy headhunter na świecie” przygotowany przez Publicis Worldwide Polska dla Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW.

Patronat IAB Polska: Konferencja Ochrony Danych Osobowych

Patronat IAB Polska: Konferencja Ochrony Danych Osobowych

7 grudnia odbędzie się VII doroczna Konferencja Ochrony Danych Osobowych poświęcona działalności instytucji i organów Unii Europejskiej w zakresie prawa ochrony danych (akty normatywne, soft law, opiniowanie aktów prawa UE). Udział możliwy jest w trybie stacjonarnym bądź online. IAB Polska została patronem wydarzenia.

Powstała nowa Grupa Robocza Digital Out-Of-Home w ramach struktur IAB Polska

Powstała nowa Grupa Robocza Digital Out-Of-Home w ramach struktur IAB Polska

Nowa Grupa Robocza Digital Out-Of-Home została założona w październiku 2021 r. i skupia przedstawicieli firm działających w tym segmencie reklamy. Jej celem jest propagowanie wiedzy związanej z cyfrową reklamą zewnętrzną. Grupa Digital OOH stanowi również platformę do współpracy i komunikacji oraz miejsce wymiany doświadczeń podmiotów tworzących ten rynek w Polsce. Szefem Grupy jest Radosław Gołąb z firmy AMS S.A.