Organizatorem obu konkursów jest IAB Europe. Co roku spośród kilkuset kampanii z całej Europy międzynarodowe jury wybiera te najbardziej efektywne, inspirujące i skuteczne. Poza docenieniem i przyznaniem wyróżnień, celem konkursów jest także edukacja i szerzenie wiedzy o możliwościach, innowacjach, a także trendach na rynku reklamy cyfrowej i w obszarze badań.
W tegorocznej edycji konkursu MIXX Awards nagrodę GRAND PRIX zdobyła kampania L’Enfant Bleu – The Fortnite Undercover Avatar przygotowana przez Havas Sports & Entertainment dla L’Enfant Bleu.
W IAB Europe Research Awards nagroda GRAND PRIX została przynana dla PwC za ISBA / AOP / PwC Programmatic Supply Chain Transparency Study.
IAB Europe MIXX Awards 2021 to również sukcesy polskich kampanii, które otrzymały łącznie 7 statuetek w następujących kategoriach:
- kampania Furiously Fast Premier League with CANAL+ przygotowana przez Havas Media dla CANAL+ w kategoriach:
- ZŁOTO w kategorii Campaign Effectiveness
- SREBRO w kategorii Video Advertising
- BRĄZ w kategorii Brand Advertising
- kampania: Wilkinson – Sharpening Your Style Since 1772: Gaming przygotowana przez Wavemaker Poland dla Wilkinson / Edgewell Person otrzymała:
- BRĄZ w kategorii Campaign Effectiveness
- kampania: Symulakra – a sculpture created by the forces of the city przygotowana przez Screen Network / panGenerator jako kampania własna otrzymała:
- SREBRO w kategorii Digital OOH Advertising
- kampania #GamingWithoutBarriers przygotowana wspólnie przez Fantasyexpo i Polską Ligę Esportową otrzymała:
- SREBRO w kategorii Games & Esport
- BRĄZ w kategorii Non-Profit / Corporate Social Responsibility
Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratulujemy! Pełna lista dostępna jest na stronie IAB Europe.
Jednocześnie informujemy, że zgłoszenia do polskiej edycji IAB MIXX Awards 2021 ruszą z końcem czerwca 2021, o czym będziemy informować na bieżąco.