Znamy zwycięzców europejskich nagród MIXX Awards i Research Awards! Aż 7 statuetek dla polskich kampanii

05/26/2021
25 maja 2021 podczas flagowego wydarzenia IAB Europe -Interact -poznaliśmy zwycięzców konkursów MIXX Awards Europe i Research Awards 2021! Zdobywcami nagród GRAND PRIX w obu konkursach zostali odpowiednio Havas Media za kampanię L’Enfant Bleu – The Fortnite Undercover Avatar oraz PwC. Wśród nagrodzonych znalazły się także 4 polskie kampanie przygotowane przez Havas Media, Wavemaker Poland, Screen Network / panGenerator, Fantasyexpo i Polską Ligę Esportową, które otrzymały łącznie 7 statuetek! Gratulujemy!

Organizatorem obu konkursów jest IAB Europe. Co roku spośród kilkuset kampanii z całej Europy międzynarodowe jury wybiera te najbardziej efektywne, inspirujące i skuteczne. Poza docenieniem i przyznaniem wyróżnień, celem konkursów jest także edukacja i szerzenie wiedzy o możliwościach, innowacjach, a także trendach na rynku reklamy cyfrowej i w obszarze badań.

W tegorocznej edycji konkursu MIXX Awards nagrodę GRAND PRIX zdobyła kampania L’Enfant Bleu – The Fortnite Undercover Avatar przygotowana przez Havas Sports & Entertainment dla  L’Enfant Bleu.

W IAB Europe Research Awards nagroda GRAND PRIX została przynana dla PwC za ISBA / AOP / PwC Programmatic Supply Chain Transparency Study.


IAB Europe MIXX Awards 2021 to również sukcesy polskich kampanii, które otrzymały łącznie 7 statuetek w następujących kategoriach: 
  • kampania Furiously Fast Premier League with CANAL+ przygotowana przez Havas Media dla CANAL+ w kategoriach:
    • ZŁOTO w kategorii Campaign Effectiveness
    • SREBRO w kategorii Video Advertising
    • BRĄZ w kategorii Brand Advertising

Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratulujemy! Pełna lista  dostępna jest na stronie IAB Europe.

Jednocześnie informujemy, że zgłoszenia do polskiej edycji IAB MIXX Awards 2021 ruszą z końcem czerwca 2021, o czym będziemy informować na bieżąco. 

Czytaj także

Patronat IAB: Spicy Mobile o MarTech i korzystaniu z usług cyfrowych przez Polaków

Patronat IAB: Spicy Mobile o MarTech i korzystaniu z usług cyfrowych przez Polaków

Agencja marketingu mobilnego Spicy Mobile opublikowała właśnie raport „MarTech”. To już 6. edycja tej niezwykle popularnej i najbardziej obszernej publikacji dotyczącej rynku mobilnego w Polsce, w której czytelnicy znajdą między innymi wyniki badania na temat cyfryzacji polskiego społeczeństwa i stosunku Polaków do nowych technologii. IAB Polska objęła patronat honorowy nad publikacją.

Pobierz II edycję raportu „Reklama online w dobie post-cookie.”

Pobierz II edycję raportu „Reklama online w dobie post-cookie.”

Aż 92% firm jest świadomych, że wkrótce kluczowe przeglądarki internetowe wykorzystywane przez polskich internautów zakończą obsługę plików cookie firm trzecich,a 80% wie o zachodzących procesach co najmniej od roku.
Ponad połowa badanych (59%) zadeklarowała też gotowość na nadchodzącą zmianę.

Konferencja: Reklamuję Etycznie. Rada Reklamy zaprasza

Konferencja: Reklamuję Etycznie. Rada Reklamy zaprasza

Serdecznie zapraszamy na konferencję organizowaną przez Radę Reklamy, poświęconą najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce. To pierwsza konferencja w Polsce, która podejmuje m.in. temat greenwashingu w reklamie i nieuczciwej reklamy środowiskowej. IAB Polska jest partnerem instytucjonalnym wydarzenia.