Znamy zwycięzców europejskich nagród MIXX Awards i Research Awards! Aż 7 statuetek dla polskich kampanii

05/26/2021
25 maja 2021 podczas flagowego wydarzenia IAB Europe -Interact -poznaliśmy zwycięzców konkursów MIXX Awards Europe i Research Awards 2021! Zdobywcami nagród GRAND PRIX w obu konkursach zostali odpowiednio Havas Media za kampanię L’Enfant Bleu – The Fortnite Undercover Avatar oraz PwC. Wśród nagrodzonych znalazły się także 4 polskie kampanie przygotowane przez Havas Media, Wavemaker Poland, Screen Network / panGenerator, Fantasyexpo i Polską Ligę Esportową, które otrzymały łącznie 7 statuetek! Gratulujemy!

Organizatorem obu konkursów jest IAB Europe. Co roku spośród kilkuset kampanii z całej Europy międzynarodowe jury wybiera te najbardziej efektywne, inspirujące i skuteczne. Poza docenieniem i przyznaniem wyróżnień, celem konkursów jest także edukacja i szerzenie wiedzy o możliwościach, innowacjach, a także trendach na rynku reklamy cyfrowej i w obszarze badań.

W tegorocznej edycji konkursu MIXX Awards nagrodę GRAND PRIX zdobyła kampania L’Enfant Bleu – The Fortnite Undercover Avatar przygotowana przez Havas Sports & Entertainment dla  L’Enfant Bleu.

W IAB Europe Research Awards nagroda GRAND PRIX została przynana dla PwC za ISBA / AOP / PwC Programmatic Supply Chain Transparency Study.


IAB Europe MIXX Awards 2021 to również sukcesy polskich kampanii, które otrzymały łącznie 7 statuetek w następujących kategoriach: 
  • kampania Furiously Fast Premier League with CANAL+ przygotowana przez Havas Media dla CANAL+ w kategoriach:
    • ZŁOTO w kategorii Campaign Effectiveness
    • SREBRO w kategorii Video Advertising
    • BRĄZ w kategorii Brand Advertising

Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratulujemy! Pełna lista  dostępna jest na stronie IAB Europe.

Jednocześnie informujemy, że zgłoszenia do polskiej edycji IAB MIXX Awards 2021 ruszą z końcem czerwca 2021, o czym będziemy informować na bieżąco. 

Czytaj także

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.

Patronat IAB Polska: Konferencja WE!RE Influencers & WE!RE Gamers vol. 4 już 10 kwietnia

Patronat IAB Polska: Konferencja WE!RE Influencers & WE!RE Gamers vol. 4 już 10 kwietnia

WE!RE Fantasy organizuje czwartą już edycję konferencji online WE!RE Influencers & Gamers Marketing Talks poświęconej influencer marketingowi i gamingowi. Wydarzenie skupi się na trendach, które wyraźnie zarysowały się w pierwszym kwartale 2024 roku i stanowią mocny fundament predykcji, na których warto opierać strategie marketingowe i komunikacyjne.