Znamy zwycięzców europejskich nagród MIXX Awards i Research Awards! Aż 7 statuetek dla polskich kampanii

05/26/2021
25 maja 2021 podczas flagowego wydarzenia IAB Europe -Interact -poznaliśmy zwycięzców konkursów MIXX Awards Europe i Research Awards 2021! Zdobywcami nagród GRAND PRIX w obu konkursach zostali odpowiednio Havas Media za kampanię L’Enfant Bleu – The Fortnite Undercover Avatar oraz PwC. Wśród nagrodzonych znalazły się także 4 polskie kampanie przygotowane przez Havas Media, Wavemaker Poland, Screen Network / panGenerator, Fantasyexpo i Polską Ligę Esportową, które otrzymały łącznie 7 statuetek! Gratulujemy!

Organizatorem obu konkursów jest IAB Europe. Co roku spośród kilkuset kampanii z całej Europy międzynarodowe jury wybiera te najbardziej efektywne, inspirujące i skuteczne. Poza docenieniem i przyznaniem wyróżnień, celem konkursów jest także edukacja i szerzenie wiedzy o możliwościach, innowacjach, a także trendach na rynku reklamy cyfrowej i w obszarze badań.

W tegorocznej edycji konkursu MIXX Awards nagrodę GRAND PRIX zdobyła kampania L’Enfant Bleu – The Fortnite Undercover Avatar przygotowana przez Havas Sports & Entertainment dla  L’Enfant Bleu.

W IAB Europe Research Awards nagroda GRAND PRIX została przynana dla PwC za ISBA / AOP / PwC Programmatic Supply Chain Transparency Study.


IAB Europe MIXX Awards 2021 to również sukcesy polskich kampanii, które otrzymały łącznie 7 statuetek w następujących kategoriach: 
  • kampania Furiously Fast Premier League with CANAL+ przygotowana przez Havas Media dla CANAL+ w kategoriach:
    • ZŁOTO w kategorii Campaign Effectiveness
    • SREBRO w kategorii Video Advertising
    • BRĄZ w kategorii Brand Advertising

Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratulujemy! Pełna lista  dostępna jest na stronie IAB Europe.

Jednocześnie informujemy, że zgłoszenia do polskiej edycji IAB MIXX Awards 2021 ruszą z końcem czerwca 2021, o czym będziemy informować na bieżąco. 

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.