Znamy wyniki I etapu DIMAQ UNI. Zobacz, kto ma szansę na wygraną w konkursie na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego

09/27/2019
Znamy już wyniki I etapu DIMAQ UNI – ósmej edycji konkursu na najlepszą pracę  dyplomową z marketingu internetowego, organizowanego wspólnie przez IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Do drugiego etapu zakwalifikowało się 5 prac licencjackich i magisterskich oraz 2 prace podyplomowe. Konkurs jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, prowadzonych przez IAB Polska. Jednym z […]

Znamy już wyniki I etapu DIMAQ UNI – ósmej edycji konkursu na najlepszą pracę  dyplomową z marketingu internetowego, organizowanego wspólnie przez IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Do drugiego etapu zakwalifikowało się 5 prac licencjackich i magisterskich oraz 2 prace podyplomowe.

Konkurs jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, prowadzonych przez IAB Polska. Jednym z nich jest tworzenie innowacyjnych programów studiów spełniających wymagania programu DIMAQ – międzynarodowego standardu kwalifikacji e-marketingowych. Celem  DIMAQ UNI jest skierowanie uwagi studentów na marketing internetowy oraz promocja internetu jako medium reklamowego.

W I etapie Konkursu jury wyłoniło najlepsze merytorycznie prace, które oceniane będą w kolejnym etapie. Lista zakwalifikowanych osób znajduje się poniżej:

Kategoria: PRACE LICENCJACKIE:

  • Krystian Maciejca: O wykorzystaniu narzędzi Google do analizy kampanii marketingowo-sprzedażowych na przykładzie sklepów internetowych z branży wentylacyjnej
  • Jakub Rodzik: Konsument na rynku darmowych gier wideo
  • Katarzyna Kornacka: Zastosowanie real-time marketingu w komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych
  • Aleksandra Wajs: Influencer Marketing w komunikacji marki na przykładzie rynku kosmetycznego
  • Patrycja Dara: Kognitywne i afektywne mechanizmy przetwarzania komunikatu reklamowego w Internecie

Kategoria: PRACE MAGISTERSKIE

  • Marcin Malec: Wykorzystanie content marketingu w strategiach marek
  • Agnieszka Sadowa: Wpływ reklamy internetowej na decyzje zakupowe w Polsce i Wielkiej Brytanii- analiza komparatywna
  • Andrzej Muchliada: Platformy wielostronne. Charakterystyka i  reguły ich działania
  • Rafał Piszczatowski: Marketing w wyszukiwarkach internetowych
  • Martyna Soboń: Kultura organizacyjna jednostek samorządu terytorialnego

Kategoria: PRACE PODYPLOMOWE

  • Natalia Zdun: Influencer marketing na platformie Youtube na przykładzie filmów sponsorowanych autorstwa Krzysztofa Gonciarza
  • Ernest Mielniczek: Wpływ tworzonych treści audio-wizualnych na modele biznesu małych firm

Prace w I etapie Konkursu oceniane były przez posiadaczy certyfikatów DIMAQ- jury w składzie: Adam Bąk, Żaklina Bielecka, Michał Chrościcki, Tomasz Danielecki, Dominik Dębski, Jakub Dzięcielski, Justyna Izydorczyk, Klaudia Jabłońska, Dawid Jarecki, Aleksander Jedliński, Michał Jóźwik, Katarzyna Kajda, Agnieszka Kępa, Mateusz Korowaj, Zuzanna Kuskowska, Jakub Kwaczyński, Karolina Leguła-Leszczyńska, Ewa Liszcz, Magdalena Mamczur–Wallin, Aneta Mondry-Gałecka, Tomasz Sąsiadek, Urszula Sieńsko, Paulina Skrzypczak, Daria Wawro, Katarzyna Wieczorkiewicz, Malwina Wróblewska.

Kolejny etap Konkursu to wybór najlepszych z zakwalifikowanych prac i przyznanie nagród. W tym etapie ocen dokonywać będzie jury złożone z certyfikowanych trenerów i posiadaczy certyfikatów DIMAQ w składzie: Tymoteusz Doligalski, Anna Kopczyńska, Grzegorz Krzemień,  Anna Robotycka Michał Szczur, Leszek A. Nowak.

Zwycięzców tegorocznej edycji DIMAQ UNI wyłonimy 03.10.2019

Przypominamy, że nagrodami w konkursie są:

  •  Najlepsza praca magisterska: studia podyplomowe Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie
  • Najlepsza praca dyplomowa licencjacka lub inżynierska: 4-dniowa Akademia DIMAQ z egzaminem DIMAQ
  • Najlepsza praca podyplomowa: 4-dniowa Akademia DIMAQ z egzaminem DIMAQ

Szczegółowe informacje, regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy dostępne na stronie dimaquni.com

Program Studiów Podyplomowych SGH Marketing Internetowy znajduje się na stronie: http://www.marketing-internetowy.edu.pl/

Organizatorzy: DIMAQ, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa

Patroni medialni: dlaStudenta.pl, NowyMarketing, Perspektywy

Czytaj także

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Charakterystyka użytkowników polskich platform social mediowych, wnikliwy opis najważniejszych graczy oraz przegląd rynku reklamowego mediów społecznościowych. Do rąk czytelników trafiła właśnie pierwsza edycja raportu Social Media 2023, powstałego na bazie danych z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Raport, który w przekrojowy sposób opisuje polskie social media, jest wynikiem współpracy firmy Gemius z Polskimi Badaniami Internetu oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska. 

Raport Strategiczny Internet 2022/2023

Raport Strategiczny Internet 2022/2023

W 2022 roku wartość rynku reklamowego online wzrosła o przeszło 615 mln zł, co przełożyło się na dynamikę wzrostu sięgającą 10%. Tym samym rynek osiągnął wartość ponad 6,8 mld zł (badanie IAB Polska/PwC AdEx). Podsumowanie tego roku, analizy ekspertów oraz prognozy dotyczące dynamicznego rozwoju branży internetowej kompleksowo przedstawia najnowszy Raport Strategiczny Internet 2022/2023, wydany przez IAB Polska.