Zgłoszenia do IAB MIXX Awards czas start! Pokaż, jak zwycięża się w digitalu.

07/05/2021
Ruszają zgłoszenia do piętnastej edycji IAB MIXX Awards, konkursu na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital, który wyłania projekty łączące kreatywność i efektywność. Zgłoszenia w 16 kategoriach konkursowych można przesyłać do 31 sierpnia 2021. Zwycięzców poznamy pod koniec listopada.

IAB MIXX Awards to jedyny w Polsce konkurs, w którym kampanie reklamowe oceniane są jako całość – jury analizuje zgłoszone w poszczególnych kategoriach projekty, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI. Jury ocenia nie budżet, ale umiejętne połączenie konceptu kreatywnego z przełożeniem kampanii na adekwatne efekty. Zwycięskie projekty to te, które najefektywniej zachęcają do interakcji z marką, prezentują najskuteczniejsze rozwiązania w reklamie cyfrowej, a jednocześnie inspirują i wskazują kierunki rozwoju branży.

Kampanie reklamowe mogą zgłosić zarówno agencje reklamowe, domy mediowe, przedstawiciele mediów oraz reklamodawcy, niezależnie od wielkości czy budżetu wydanego na projekt. Jedynym warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest zrealizowanie projektu wykorzystującego co najmniej jeden kanał digital.

Kategorie konkursowe

Kampanie będą nagradzane w 16 kategoriach konkursowych.Wszystkie kategorie, w których twórcy najlepszych kampanii reklamowych mogą zgłosić swoje prace to:

  • Best Use of Social Media
  • Brand Awareness and Positioning
  • Commerce
  • Content Marketing
  • Cross Media Integration
  • Data Driven & Precision Marketing
  • Digital Experience
  • Games & eSport
  • Innovation & Smart Solution
  • Launch
  • Limited Budget
  • Offline Digitizing
  • Online Marketing with Influencer
  • Perfomance Marketing
  • Public Service, non-profit campaign & CSR
  • UX

Zwieńczeniem IAB MIXX Awards 2021 będzie nagroda Best in Show, która wyłoni najlepszą kampanię zgłoszoną w konkursie. Ponadto przyznane zostaną także nagrody za dokonania w kategoriach: Reklamodawca Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.

Jurorzy

Zwycięzców konkursu wybierze jury – wybitni eksperci branży – przedstawiciele agencji, domów mediowych, wydawców i specjalistów w wybranych dziedzinach, a także reprezentanci marketerów. Skład jury dostępny jest na stronie https://mixx-awards.pl/jury/.

Nad przebiegiem głosowania czuwa audytor – firma PwC.

Zgłoszenia

Zgłoszenia można przesyłać do 31 sierpnia 2021. Do 31 lipca 2021 obowiązuje oferta EARLY BIRD, w której opłata za udział w konkursie wynosi 1 190 zł netto (dla firm członkowskich IAB Polska) oraz 1 490 zł netto (dla firm niezrzeszonych).

Polska edycja tego międzynarodowego konkursu odbywa się od 2007 roku. To druga, po belgijskiej, najstarsza edycja MIXX Awards w Europie. Konkurs po raz pierwszy został zorganizowany w 2005 roku przez amerykański oddział IAB.

Więcej informacji : www.mixx-awards.pl

 

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.