Zgłoś swoją firmę do 13. edycji Mapy Branży Interaktywnej IAB Polska!  

08/19/2024
Mapa Branży Interaktywnej IAB Polska to kompleksowy przewodnik po branży digital w Polsce. Dołącz do projektu i daj się znaleźć swoim klientom oraz partnerom biznesowym. Termin zgłoszeń do 13. edycji upływa 2 września 2024.

Mapa to wyszukiwarka i kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym – nie może tam zabraknąć Twojej marki.

Do udziału zapraszamy zarówno firmy członkowskie IAB Polska, jak i wszystkie inne podmioty związane z rynkiem digital do wzięcia udziału w projekcie. Przyjmowanie zgłoszeń jest otwarte dla wszystkich uczestników branży. 

Projekt dostępny jest w dwóch formatach – jako serwis www i interaktywny pdf. Aktualizujemy go każdego roku. 

Termin nadsyłania zgłoszeń do 13. edycji upływa 2 września.

Z czego składa się Mapa?

Obecna edycja Mapy obejmuje 429 logotypów marek pogrupowanych w 57 kategorii znajdujących się w 9 obszarach tematycznych:  

  • Kreacja i realizacja,  
  • Programmatic,  
  • Narzędzia,  
  • Powierzchnie Reklamowe,  
  • Analizy,  
  • E-commerce,  
  • Usługi,  
  • Edukacja, 
  • Ambasadorzy digitalu. 


Każda firma może zgłosić dowolną liczbę marek, aby zaprezentować je w odpowiednich obszarach tematycznych. 

Dlaczego warto przystąpić do Mapy Branży Interaktywnej IAB Polska? 
  • Zwiększenie widoczności: Dołączenie do Mapy zapewnia widoczność wśród kluczowych graczy branży interaktywnej, co umożliwia łatwiejsze nawiązanie kontaktu z potencjalnymi klientami i partnerami.
  • Ułatwienie współpracy: Ułatwiamy kontakt między klientami a wykonawcami/partnerami, co przekłada się na zwiększenie efektywności współpracy oraz skrócenie czasu potrzebnego na znalezienie odpowiedniego partnera biznesowego.
  • Prestiż i wiarygodność: Bycie częścią Mapy to znak rozpoznawalności i prestiżu, potwierdzający wysoką jakość usług oraz wiarygodność firmy na polskim rynku interaktywnym.
  • Szeroki zasięg: Obecna edycja obejmuje 425 logotypów marek, pogrupowanych w 57 kategorii w 9 obszarach, co świadczy o szerokim zakresie informacji i wsparciu dla różnych segmentów rynku.
  • Kompleksowe kompendium: Mapa to usystematyzowane źródło wiedzy o firmach i markach działających na polskim rynku internetowym, co ułatwia klientom znalezienie odpowiedniego wykonawcy lub partnera biznesowego.
  • Łatwe wyszukiwanie: Dzięki możliwości filtrowania firm według kategorii rynkowych Mapa umożliwia szybkie i precyzyjne znalezienie usługodawcy spełniającego określone potrzeby.
  • Regularne aktualizacje: Mapa jest aktualizowana co roku, co gwarantuje aktualność informacji i pozwala na bieżąco śledzić zmiany oraz nowości w branży.

Nie zwlekaj ze zgłoszeniem! Na logo Twojej marki czekamy tylko do 2 września!

Firmy, których logotypy znajdują się już na Mapie, powinny zgłosić się ponownie, aby zaktualizować informacje.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.