Zgłoś kampanię do MIXX Awards Europe i IAB Europe Research Awards 2020

02/26/2020
W imieniu IAB Europe zapraszamy do zgłaszania swoich kampanii reklamowych do europejskich nagród MIXX Awards oraz Reaserach Awards.

MIXX Awards Europe to niezwykła okazja, by zyskać uznanie na forum europejskiej branży reklamowej, rozwijać swoje biznesowe możliwości, edukować rynek na temat najskuteczniejszych działań digital marketingowych oraz inspirować poprzez prezentację nowych pomysłów i trendów wykorzystanych w zgłoszonych najlepszych kampaniach reklamowych.

IAB Europe Research Awards stanowią szansę na zdobycie uznania europejskiej branży reklamowej za swoje digitalowe projekty badawcze oraz zaprezentowanie swojego wkładu w rozwój marketingu internetowego.

W tym roku pojawiły się nowe kategorie konkursowe, m. in nagradzające najlepsze osobowości branży:

  • MIXX Awards Europe – Digital Strategy Person of the Year
  • MIXX Awards Europe – Digital Creative Person of the Year
  • Research Awards – Digital Research of the Year

Sprawdź pełną listę kategorii konkursowych >>>

Kampanie zgłaszać można w jednej lub wielu kategoriach.

Aktualizacji 23.03: W związku z epidemią koronawirusa konferencja Interact została przełożona na rok 2021, natomiast zwycięzcy obu konkursów zostaną ogłoszeni 2 czerwca za pośrednictwem internetu. Uległ zmianie również termin nadsyłania zgłoszeń do obu konkursów. Organizatorzy zdecydowali się na jego przedłużenie do 24 kwietnia.
Więcej szczegółów >TUTAJ<

Zobacz też inne wirtualne wydarzenia tworzone przez IAB Europe >>

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.