Wytyczne CNIL dot. cookies i innych technologii śledzących

08/20/2019
Miesiąc po tym jak brytyjski urząd ochrony danych osobowych (ICO) zaktualizował swoje wytyczne dot. cookies w związku z wymogami RODO i brakiem postępu w negocjacjach nad projektem unijnego rozporządzenia dot. ePrywatności, podobną inicjatywę podjął także regulator francuski (CNIL). Zapraszamy do zapoznania się z informacjami na stronie CNIL.  

Miesiąc po tym jak brytyjski urząd ochrony danych osobowych (ICO) zaktualizował swoje wytyczne dot. cookies w związku z wymogami RODO i brakiem postępu w negocjacjach nad projektem unijnego rozporządzenia dot. ePrywatności, podobną inicjatywę podjął także regulator francuski (CNIL).
Zapraszamy do zapoznania się z informacjami na stronie CNIL.

 

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.