Wytyczne CNIL dot. cookies i innych technologii śledzących

08/20/2019
Miesiąc po tym jak brytyjski urząd ochrony danych osobowych (ICO) zaktualizował swoje wytyczne dot. cookies w związku z wymogami RODO i brakiem postępu w negocjacjach nad projektem unijnego rozporządzenia dot. ePrywatności, podobną inicjatywę podjął także regulator francuski (CNIL). Zapraszamy do zapoznania się z informacjami na stronie CNIL.  

Miesiąc po tym jak brytyjski urząd ochrony danych osobowych (ICO) zaktualizował swoje wytyczne dot. cookies w związku z wymogami RODO i brakiem postępu w negocjacjach nad projektem unijnego rozporządzenia dot. ePrywatności, podobną inicjatywę podjął także regulator francuski (CNIL).
Zapraszamy do zapoznania się z informacjami na stronie CNIL.

 

Czytaj także

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Do IAB Polska dołącza Braughman Group Media Outdoor – doświadczony partner w realizacji kampanii OOH i DOOH, który łączy kreatywność z technologią, pomagając markom zaistnieć w lokalizacjach premium.

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

27 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”. Organizatorem wydarzenia jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt DIMAQ.