Wytyczne CNIL dot. cookies i innych technologii śledzących

08/20/2019
Miesiąc po tym jak brytyjski urząd ochrony danych osobowych (ICO) zaktualizował swoje wytyczne dot. cookies w związku z wymogami RODO i brakiem postępu w negocjacjach nad projektem unijnego rozporządzenia dot. ePrywatności, podobną inicjatywę podjął także regulator francuski (CNIL). Zapraszamy do zapoznania się z informacjami na stronie CNIL.  

Miesiąc po tym jak brytyjski urząd ochrony danych osobowych (ICO) zaktualizował swoje wytyczne dot. cookies w związku z wymogami RODO i brakiem postępu w negocjacjach nad projektem unijnego rozporządzenia dot. ePrywatności, podobną inicjatywę podjął także regulator francuski (CNIL).
Zapraszamy do zapoznania się z informacjami na stronie CNIL.

 

Czytaj także

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.