Wytyczne CNIL dot. cookies i innych technologii śledzących

08/20/2019
Miesiąc po tym jak brytyjski urząd ochrony danych osobowych (ICO) zaktualizował swoje wytyczne dot. cookies w związku z wymogami RODO i brakiem postępu w negocjacjach nad projektem unijnego rozporządzenia dot. ePrywatności, podobną inicjatywę podjął także regulator francuski (CNIL). Zapraszamy do zapoznania się z informacjami na stronie CNIL.  

Miesiąc po tym jak brytyjski urząd ochrony danych osobowych (ICO) zaktualizował swoje wytyczne dot. cookies w związku z wymogami RODO i brakiem postępu w negocjacjach nad projektem unijnego rozporządzenia dot. ePrywatności, podobną inicjatywę podjął także regulator francuski (CNIL).
Zapraszamy do zapoznania się z informacjami na stronie CNIL.

 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.