WR Digital przystępuje do IAB Polska

07/31/2024
WR Digital dołączył do grona firm członkowskich IAB Polska.

Od 2014 roku innowacyjny hub cyfrowy WR Digital jest liderem w obszarze budowania marki/performance’u na rynkach Azji Centralnej. WR Digital łączy narzędzia, pomysły i trendy, aby pomóc lokalnym firmom zarabiać więcej w wysoce konkurencyjnych kategoriach i rynkach.Hub posiada status Premier Google Partner oraz Meta Certified Agency, co oprócz głębokiej wiedzy specjalistycznej, gwarantuje dostęp do unikalnych narzędzi dużych ekosystemów reklamowych takich jak Google i Meta. Firma tworzy również kreacje video dla platform Youtube oraz TikTok, a także niestandardowe formaty Rich Media dla DV360.

Doświadczenie oraz jakość oferowanych przez WR Digital usług potwierdza współpraca z międzynarodowymi markami – Samsung, Mastercard, Danone, Mars, Volvo, Carlsberg.

Naszą misją i głównym celem jest wprowadzanie innowacyjnych, globalnych technologii na rynki lokalne. Można powiedzieć, że innowacyjność jest systemową częścią naszej pracy, jest wartością, wokół której skupiamy zespół i budujemy procesy biznesowe. W 2017 roku otworzyliśmy nasz pierwszy rynek zagraniczny, aby wprowadzić nowe technologie i otworzyć przed klientami nowe możliwości w zakresie dystrybucji treści i promocji medialnej. Siedem lat później otwieramy nasze trzecie biuro w Europie.
Dla mnie, jako założyciela, ten ruch do przodu i ciągła chęć doskonalenia jest odzwierciedleniem sukcesu i rozwoju naszego biznesu oraz biznesu naszych klientów” – mówi CBDO WR Digital Dmytro Hryhoriev.

Jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością współpracy na rynku polskim zarówno z nowymi, jak i obecnymi partnerami WR Digital. Proponujemy klientom efektywne rozwiązania performance, np. innowacyjne podejście do lejka sprzedażowego w ekosystemie Google, a także narzędzie DOOH-retargetingu. Przed nami owocne miesiące i nie zwalniamy tempa – dodaje Łukasz Wieszczyński – Head of Business Development WR Digital Poland.

 

W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych około 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: X edycja konferencji Multiscreen Day

Patronat IAB: X edycja konferencji Multiscreen Day

Redakcja magazynu Media Marketing Polska zaprasza na wyjątkowe wydarzenie dla branży mediowej i reklamowej– X edycję konferencji Multiscreen Day! IAB Polska został patronem honorowym wydarzenia.

Go2Market dołącza do IAB Polska

Go2Market dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Go2Market – agencja e-commerce, która kompleksowo wspiera firmy w sprzedaży na Amazon w modelach Seller i Vendor.

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.