WP pierwszym portalem ze złotym stemplem Programu QUALID

03/10/2021
QUALID to program poprawy jakości reklamy cyfrowej, który określa standardy i propaguje skuteczne rozwiązania obszarach: Brand Safety, Anti-Fraud, Programmatic i Viewability. Podmioty, które spełnią określone kryteria, otrzymują prawo do posługiwania się znakiem QUALID właściwym dla danej kategorii. Złoty znak QUALID otrzymują firmy, które spełnią warunki we wszystkich czterech obszarach. WP jest pierwszym portalem, który uzyskał miano złotego sygnatariusza Programu QUALID.

Program QUALID tworzony i rozwijany jest z ekspertami pracującymi w ramach Grup Roboczych IAB Polska. QUALID skierowany jest do wszystkich stron rynku – wydawców i sieci reklamowych, agencji i domów mediowych, dostawców narzędzi technologicznych, reklamodawców.

Do QUALID przystąpiło już ponad 20 firm. WP jest trzecim podmiotem ogółem, a pierwszym portalem, który dopełnił wszystkich warunków Programu i zyskał miano złotego sygnatariusza Programu.

Wirtualna Polska od lat konsekwentnie stawia na jakość swojej przestrzeni reklamowej. Jako pierwsi na rynku wprowadziliśmy ofertę opartą o viewability i dokładny monitoring powierzchni reklamowej, zarówno pod kątem widzialności, jak i jakości ruchu. Dziś przyszedł czas na kolejny krok. Dołączenie do programu QUALID realizowanego przez IAB Polska, który podkreśla i premiuje jakość, to dla nas naturalna ścieżka. To wyjątkowo mocny argument pokazujący, że jakość ma dla nas fundamentalne znacznie oraz budujący zaufanie zarówno wśród naszych kontrahentów, jak i użytkowników.
– komentuje Joanna Plona, VP Product, Wirtualna Polska Media

Jednym z elementów QUALID są szkolenia, które muszą odbyć pracownicy mający bezpośredni wpływ na jakość reklamy realizowanej po stronie firmy ubiegającej się o znak QUALID. Szkolenie składa się z pięciu modułów: o QUALID, Brand Safety, Anti-Fraud, Programmatic i Viewability. Zawartość merytoryczna przygotowana została przez Grupy Robocze IAB Polska i zawierają podsumowanie najważniejszych pojęć, mechanizmów i dobrych praktyk w danym obszarze.

Więcej o programie i warunkach przystąpienia do QUALID TUTAJ.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.