Program QUALID tworzony i rozwijany jest z ekspertami pracującymi w ramach Grup Roboczych IAB Polska. QUALID skierowany jest do wszystkich stron rynku – wydawców i sieci reklamowych, agencji i domów mediowych, dostawców narzędzi technologicznych, reklamodawców.
Do QUALID przystąpiło już ponad 20 firm. WP jest trzecim podmiotem ogółem, a pierwszym portalem, który dopełnił wszystkich warunków Programu i zyskał miano złotego sygnatariusza Programu.
Wirtualna Polska od lat konsekwentnie stawia na jakość swojej przestrzeni reklamowej. Jako pierwsi na rynku wprowadziliśmy ofertę opartą o viewability i dokładny monitoring powierzchni reklamowej, zarówno pod kątem widzialności, jak i jakości ruchu. Dziś przyszedł czas na kolejny krok. Dołączenie do programu QUALID realizowanego przez IAB Polska, który podkreśla i premiuje jakość, to dla nas naturalna ścieżka. To wyjątkowo mocny argument pokazujący, że jakość ma dla nas fundamentalne znacznie oraz budujący zaufanie zarówno wśród naszych kontrahentów, jak i użytkowników.
– komentuje Joanna Plona, VP Product, Wirtualna Polska Media
Jednym z elementów QUALID są szkolenia, które muszą odbyć pracownicy mający bezpośredni wpływ na jakość reklamy realizowanej po stronie firmy ubiegającej się o znak QUALID. Szkolenie składa się z pięciu modułów: o QUALID, Brand Safety, Anti-Fraud, Programmatic i Viewability. Zawartość merytoryczna przygotowana została przez Grupy Robocze IAB Polska i zawierają podsumowanie najważniejszych pojęć, mechanizmów i dobrych praktyk w danym obszarze.
Więcej o programie i warunkach przystąpienia do QUALID TUTAJ.