WP pierwszym portalem ze złotym stemplem Programu QUALID

03/10/2021
QUALID to program poprawy jakości reklamy cyfrowej, który określa standardy i propaguje skuteczne rozwiązania obszarach: Brand Safety, Anti-Fraud, Programmatic i Viewability. Podmioty, które spełnią określone kryteria, otrzymują prawo do posługiwania się znakiem QUALID właściwym dla danej kategorii. Złoty znak QUALID otrzymują firmy, które spełnią warunki we wszystkich czterech obszarach. WP jest pierwszym portalem, który uzyskał miano złotego sygnatariusza Programu QUALID.

Program QUALID tworzony i rozwijany jest z ekspertami pracującymi w ramach Grup Roboczych IAB Polska. QUALID skierowany jest do wszystkich stron rynku – wydawców i sieci reklamowych, agencji i domów mediowych, dostawców narzędzi technologicznych, reklamodawców.

Do QUALID przystąpiło już ponad 20 firm. WP jest trzecim podmiotem ogółem, a pierwszym portalem, który dopełnił wszystkich warunków Programu i zyskał miano złotego sygnatariusza Programu.

Wirtualna Polska od lat konsekwentnie stawia na jakość swojej przestrzeni reklamowej. Jako pierwsi na rynku wprowadziliśmy ofertę opartą o viewability i dokładny monitoring powierzchni reklamowej, zarówno pod kątem widzialności, jak i jakości ruchu. Dziś przyszedł czas na kolejny krok. Dołączenie do programu QUALID realizowanego przez IAB Polska, który podkreśla i premiuje jakość, to dla nas naturalna ścieżka. To wyjątkowo mocny argument pokazujący, że jakość ma dla nas fundamentalne znacznie oraz budujący zaufanie zarówno wśród naszych kontrahentów, jak i użytkowników.
– komentuje Joanna Plona, VP Product, Wirtualna Polska Media

Jednym z elementów QUALID są szkolenia, które muszą odbyć pracownicy mający bezpośredni wpływ na jakość reklamy realizowanej po stronie firmy ubiegającej się o znak QUALID. Szkolenie składa się z pięciu modułów: o QUALID, Brand Safety, Anti-Fraud, Programmatic i Viewability. Zawartość merytoryczna przygotowana została przez Grupy Robocze IAB Polska i zawierają podsumowanie najważniejszych pojęć, mechanizmów i dobrych praktyk w danym obszarze.

Więcej o programie i warunkach przystąpienia do QUALID TUTAJ.

Czytaj także

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Grupa Robocza Digital Out-of-Home IAB Polska, zrzeszająca wiodące firmy z medium OOH oraz przedstawicieli domów mediowych i firm technologicznych, opracowała dwa ważne dla branży materiały: słownik pojęć związanych z Digital OOH oraz edytowalną formatkę do składania ofert reklamowych na kampanie w tym medium. Materiały te stanowią duży krok do standaryzacji rynku reklam Digital OOH.

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.