Europejski Kongres Gospodarczy (EEC), trzydniowy cykl debat i spotkań z udziałem ponad 11 tysięcy gości z Polski i z innych krajów europejskich, stał się najważniejszą imprezą gospodarczą w Europie Centralnej. W sesjach i dyskusjach bierze co roku udział kilkuset panelistów. Tematyka obejmuje kwestie kluczowe dla rozwoju gospodarczego i społecznego Europy. Wydarzenia Kongresu relacjonuje co roku ok. stu tytułów prasowych i stacji telewizyjnych.
W gronie panelistów i gości tegorocznego Kongresu znajdą się komisarze unijni, politycy z kraju i Europy, ale przede wszystkim szeroka reprezentacja firm z Polski i Europy, inwestorów, przedsiębiorców. To właśnie uczestnicy Kongresu – a przede wszystkim kompetentni paneliści – stanowią o jego wysoko ocenianej wartości.
Drugiego dnia Kongresu zapraszamy na panel RYNEK I MARKETING – Marketing w cyfrowym świecie, który odbędzie się 3 września o godz.15.30, z udziałem Prezesa Zarządu IAB Polska, Włodzimierza Schmidt.
Panel puruszy aktualne trendy w marketingu uwzględniające cyfrową transformację gospodarki: kampanie hybrydowe, nowe modele dotarcia do klienta, kanały w marketingu cyfrowym określające możliwości interakcji konsumentów z markami:
- Marketing cyfrowy – wielość opcji jako obszar kreatywności i eksperymentu
- Influencer marketing – profesjonalizacja, skuteczne kampanie z udziałem twórców internetowych. Współpraca na linii twórca-marka-agencja
- Gdzie chcą być marki? Kluczowa rola social mediów. Jeszcze YouTube’a i Facebook, czy już tylko Instagram i Tik-Tok?
- Gaming marketing – coraz większe budżety promocyjne
- Zmiany w podejściu do marketingu wymuszone przez pandemię. Zamrażanie budżetów promocyjnych; adaptacja poprzez wybór kanałów i sposobów dotarcia do odbiorcy
Panel będzie stanowił część sesji wspólnej dla Europejskiego Kongresu Gospodarczego i European Tech & Start-up Days.
Więcej informacji o wydarzeniu na stronie oficjalnej: