Whites dołącza do IAB Polska

09/03/2021
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Whites, wiodąca agencja digital marketingu w Polsce i jedna ze 100 najszybciej rozwijających się agencji na świecie w 2020 według Adweek.
Agencja kompleksowo wspiera klientów w strategicznych obszarach: data-driven SEO, content marketingu, social media, marketing automation i wielu innych. Jest partnerem największych firm na rynku krajowym i globalnym.
Whites to blisko 120 specjalistów w obszarach data-driven SEO, social media, content marketing, kreacja, produkcja wideo, data science, reklama performance, analityka, HR, marketing b2b i administracja. Do Grupy Digitalowej Whites należą również: agencja marketing automation Vecton oraz software house GoodC.

Whites to jedna ze 100 najszybciej rozwijających się agencji na świecie wg magazynu Adweek. Zależy nam, by wpływać na kształt polskiego rynku reklamy, dzielić się doświadczeniem, a także nie ustawać w rozwoju. Jestem przekonany, że, przystąpienie do IAB Polska pozwoli nam zrealizować te cele. – Maciej Woźniak, CEO Whites

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

Czytaj także

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób. 

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Charakterystyka użytkowników polskich platform social mediowych, wnikliwy opis najważniejszych graczy oraz przegląd rynku reklamowego mediów społecznościowych. Do rąk czytelników trafiła właśnie pierwsza edycja raportu Social Media 2023, powstałego na bazie danych z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Raport, który w przekrojowy sposób opisuje polskie social media, jest wynikiem współpracy firmy Gemius z Polskimi Badaniami Internetu oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska.