Whites dołącza do IAB Polska

09/03/2021
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Whites, wiodąca agencja digital marketingu w Polsce i jedna ze 100 najszybciej rozwijających się agencji na świecie w 2020 według Adweek.
Agencja kompleksowo wspiera klientów w strategicznych obszarach: data-driven SEO, content marketingu, social media, marketing automation i wielu innych. Jest partnerem największych firm na rynku krajowym i globalnym.
Whites to blisko 120 specjalistów w obszarach data-driven SEO, social media, content marketing, kreacja, produkcja wideo, data science, reklama performance, analityka, HR, marketing b2b i administracja. Do Grupy Digitalowej Whites należą również: agencja marketing automation Vecton oraz software house GoodC.

Whites to jedna ze 100 najszybciej rozwijających się agencji na świecie wg magazynu Adweek. Zależy nam, by wpływać na kształt polskiego rynku reklamy, dzielić się doświadczeniem, a także nie ustawać w rozwoju. Jestem przekonany, że, przystąpienie do IAB Polska pozwoli nam zrealizować te cele. – Maciej Woźniak, CEO Whites

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

Czytaj także

Patronat: Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada

Patronat: Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada

#DataDrivenDOOH to najważniejsze wydarzenie 2023 roku dotyczące rozwoju cyfrowego OOH i jego widowni. Pomiary, definicje, standardy – a wszystko podane w atrakcyjnej formie przez najlepszych ekspertów. W tym roku będziemy rozmawiać o tym, jak w kontekście tego młodego medium definiować i parametryzować widownię – aby spełniać oczekiwania naszych klientów z jednej strony i być pełnoprawnym członkiem cross-mediowego świata reklamy z drugiej. IAB Polska objął konferencję patronatem honorowym.

Ogłaszamy aż 62 nominacje do nagród IAB MIXX Awards 2023

Ogłaszamy aż 62 nominacje do nagród IAB MIXX Awards 2023

Jury IAB MIXX Awards po ocenie 224 zgłoszeń wyłoniło listę nominacji do nagród za najlepsze wykorzystanie środowiska cyfrowego w kampaniach reklamowych. Laureaci zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali 5 grudnia. W tym roku – o złote, srebrne i brązowe statuetki – w 16 kategoriach konkursowych ubiega się 45 kampanii, które uzyskały 62 nominacje do nagród.