Whites dołącza do IAB Polska

09/03/2021
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Whites, wiodąca agencja digital marketingu w Polsce i jedna ze 100 najszybciej rozwijających się agencji na świecie w 2020 według Adweek.
Agencja kompleksowo wspiera klientów w strategicznych obszarach: data-driven SEO, content marketingu, social media, marketing automation i wielu innych. Jest partnerem największych firm na rynku krajowym i globalnym.
Whites to blisko 120 specjalistów w obszarach data-driven SEO, social media, content marketing, kreacja, produkcja wideo, data science, reklama performance, analityka, HR, marketing b2b i administracja. Do Grupy Digitalowej Whites należą również: agencja marketing automation Vecton oraz software house GoodC.

Whites to jedna ze 100 najszybciej rozwijających się agencji na świecie wg magazynu Adweek. Zależy nam, by wpływać na kształt polskiego rynku reklamy, dzielić się doświadczeniem, a także nie ustawać w rozwoju. Jestem przekonany, że, przystąpienie do IAB Polska pozwoli nam zrealizować te cele. – Maciej Woźniak, CEO Whites

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

Czytaj także

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Grupa Robocza Digital Out-of-Home IAB Polska, zrzeszająca wiodące firmy z medium OOH oraz przedstawicieli domów mediowych i firm technologicznych, opracowała dwa ważne dla branży materiały: słownik pojęć związanych z Digital OOH oraz edytowalną formatkę do składania ofert reklamowych na kampanie w tym medium. Materiały te stanowią duży krok do standaryzacji rynku reklam Digital OOH.